۰۲۱۷۴۶۳۴
همه چیز درباره خرید از برند دفکتو در تور استانبول (defacto استانبول)

همه چیز درباره خرید از برند دفکتو در تور استانبول (defacto استانبول)

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

وقتی صحبت از خرید لباس در ترکیه می شود، می بینیم که در ترکیه و علی الخصوص در شهر استانبول، هزاران هزار فروشگاه لباس وجود دارد که بعضی هایشان در مراکز خرید استانبول واقع شده اند و بعضی هایشان به شکل بوتیک در خیابان های خرید استانبول قرار گرفته اند. بعضی از فروشگاه های لباس استانبول مربوط به برندهای خاصی مثل آدیداس، نایک، پوما، برشکا و البته دفکتو هستند. با زیما سفر همراه باشید تا شما را بیشتر با برند پوشاک دفکتو و خرید از دفکتو استانبول آشنا کنیم تا با آشنایی بیشتری با این برند لباس مشهور به استانبول سفر کنید.

 

 

درباره برند دفکتو

 

دفکتو یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای ترکیه است. جالب است که بدانید امروزه بیش از 500 فروشگاه لباس دفکتو در 30 کشور مختلف جهان وجود دارد. نکته جالب دیگر اینکه حدود 15 سال پیش بوده که برند دفکتو اولین شعبه اش را در استانبول در سال 2005 میلادی افتتاح می کند و باید بگوییم که این سرمایه گذاری کاملا خوبی برای برند دفکتو بوده است. چراکه امروزه دفکتو به یکی از مشهورترین و بزرگترین برندهای لباس ترکیه تبدیل شده است. اگر ذهنتان مشغول به این شده که چگونه به این موفقیت رسیده است، باید به شما بگوییم که دفکتو هم راه خیلی از برندهای دیگر پوشاک را در ترکیه رفته است! در واقع در طراحی و قیمت گذاری لباس های برند دفکتو دقت زیادی به عمل آمده است تا هم لباس هایش طبق مد روز دنیا باشند و هم قیمت های پایینی داشته باشند. به خاطر همین هم هست که اغلب کسانی که برای خرید ارزان به استانبول و یا هر شهر دیگری در ترکیه سفر می کنند، اول از هر کاری سراغ برند دفکتو را می گیرند. به هر حال توصیه ما به شما این است که اگر با تور ارزان استانبول راهی ترکیه شدید و به دنبال خرید ارزان در استانبول بودید، حتما به یکی از شعب دفکتو استانبول سر بزنید و حتما از پوشاک ارزان دفکتو در تور استانبول دیدن کنید.

 

 

شعب دفکتو در جهان

 

همان طور که گفته شد، دفکتو در حدود 30 کشور مختلف دنیا یعنی قزاقستان، عراق، مصر، بلاروس، مراکش، تونس، کوزوو، آلبانی، افغانستان، صربستان، گرجستان، روسیه، بوسنی و هرزگوین، الجزایر، آذربایجان، اردن، قرقیزستان، لبنان، فلسطین ، عربستان سعودی، پاکستان، مالزی، مولداوی، عمان، اکراین، قبرس و ترکیه شعبه دارد.

 

اجناس برند دفکتو

 

سوالی که در این میان پیش می آید، این است که اصلا در شعب برند دفکتو چه اجناسی فروخته می شود؟ جواب این است که در شعب برند دفکتو از جمله شعب defacto استانبول، انواع و اقسام لباس ها از لباس زنانه گرفته تا لباس مردانه و لباس بچگانه و حتی اکسسوری لباس، لباس های جین مخصوص دفکتو و همین طور لوازم آرایشی و بهداشتی فروخته می شود. معمولا در شعب این برند یک سری محصولات تحت لیسانس دفکتو و همین طور یک سری کلکسیون های خاص لباس نیز برای فروش گذاشته می شود که اتفاقا معمولا نظر توریستان و مشتریان را به خودشان جلب می کنند. سوال دیگری که اغلب برای مشتریان دفکتو استانبول پیش می آید، این است که واقعا برند دفکتو یک برند پوشاک ارزان در استانبول است؟ برای جواب این سوال باید به شما بگوییم که بیشتر از نیمی از لباس هایی که در فروشگاه های defacto استانبول به فروش می رسند، زیر 10 دلار قیمت دارند و این قیمت واقعا برای خرید یک لباس با کیفیت، مبلغ ناچیزی است.  گذشته از این، نکته دیگری که باعث جذابیت خرید از دفکتو استانبول می شود، این است که اجناس دفکتو استانبول بسیار متنوع هستند و به همین دلیل معمولا با هر سلیقه ای جور در می آیند.

 

 

خرید آنلاین از دفکتو استانبول

 

دفکتو یک برند جوان و نوپا است و به همین دلیل هم خیلی زود توانست خودش را با فاز فروش آنلاین لباس ها هماهنگ کند تا از تکنولوژی عقب نماند. برند دفکتو برای اولین بار فروشگاه آنلاینش را در سال 2012 میلادی افتتاح کرد و امروزه یک وب سایت دارد که امکان خرید آنلاین پوشاک دفکتو در آن مهیا شده است.

 

شعب دفکتو در استانبول

 

دفکتو در استانبول شعب متعددی دارد که در سرتاسر استانبول واقع شده اند و به همین دلیل می توان گفت که شما در هر هتلی در استانبول که اقامت کنید، می توانید دسترسی خوبی به یکی از شعب دفکتو استانبول داشته باشید. از مهمترین شعب دفکتو استانبول می توان به شعبه دفکتو در مرکز خرید ویاپورت استانبول، مرکز خرید جواهر استانبول، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید اسفانبول استانبول و شعبه دفکتو منطقه فاتح استانبول و شعبه دفکتو خیابان استقلال استانبول اشاره کرد.

 

نکات مهم برای خرید از دفکتو استانبول

 

نکته مهمی که در مورد خرید از برند دفکتو در استانبول وجود دارد، این است که معمولا  شعب دفکتو استانبول شلوغ هستند و شما باید انتظار مواجه شدن با شلوغی را در شعب برند دفکتو در استانبول داشته باشید. این شلوغی تا جایی پیش می رود که اگر شما بعد از ظهر آخر هفته را برای خرید از دفکتو استانبول انتخاب کنید، مجبور می شوید که برای پرو کردن لباس و همین طور برای حساب کردن لباس هایتان در کانتر دفکتو منتظر بمانید. این شلوغی نشان می دهد که برند دفکتو جایگاه قابل توجهی در استانبول و  دیگر شهرهای جهان به دست آورده است و محبوبیتش بین توریستان و همین طور اهالی استانبول زیاد است. با این حساب، به شما توصیه می کنیم که اگر از شلوغی بدتان می آید و می خواهید در زمان خلوتی و به راحتی هرچه تمام تر خریدتان را انجام دهید، صبح های روزهای وسط هفته را برای خرید از دفکتو استانبول انتخاب کنید.

 

۱۷ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران