۰۲۱۷۴۶۳۴
سفر بعد از کرونا چه تغییراتی می کند؟

سفر بعد از کرونا چه تغییراتی می کند؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

سفر بعد از کرونا چه تغییراتی می کند؟

 

وقتی ویروس کرونا دست از سر مردم این دنیا بردارد و مردم از قرنطینه خانگی بیرون بیایند، دنیا دیگر شبیه گذشته نخواهد بود! این یک حقیقت است که هیچ کسی نمی تواند منکر آن شود! به نظر می رسد که این ویروس کرونا و این روزهای قرنطینه در همه ابعاد زندگی تاثیرش را بگذارد و بالطبع سفر بعد از کرونا نیز تغییر کند. اما سوال این است که  سفر بعد از کرونا چه تغییراتی می کند؟  با ما همراه باشید تا کمی با هم درباره سفر بعد از کرونا و سفر بعد از قرنطینه صحبت کنیم و ببینیم که واقعا بعد از ویروس کرونا، سفرها چه رنگ و بویی می گیرند؟ فقط قبل از خواندن این مطلب، این را در نظر داشته باشید که بعد از کرونا همه ابعاد سفر از نحوه رزرو تور گرفته تا انتخاب مقصد گردشگری، دلیل سفر و حتی نحوه نگاهمان به سفر و ریسک های آن تغییر پیدا می کند.

 

 

احتمالا بعد از ویروس کرونا همه بالاخره به سفر رویاهایشان بروند!

 

ویروس کرونا یک درس خیلی خوب به مردم دنیا داد و آن درس این بود که زمان برای زندگی محدود است. پس احتمالا بعد از ویروس کرونا، هر کسی به آن سفری که دوست داشت "یک روز" برود، واقعا برود! چراکه ما متوجه شدیم که آن روز هیچ وقت نمی آید و ما باید از لحظه لحظه عمرمان بهره ببریم!

 

احتمالا بعد از ویروس کرونا، مردم فقط با بیمه مسافرتی به سفر بروند!

 


شاید قبلا بیشتر کسانی که به سفر می رفتند، اصلا به اتفاقات غیر مترقبه فکر هم نمی کردند و تصور می کردند که بیمه مسافرتی به کارشان نمی آید. اما این روزها که ویروس کرونا سراسر جهان را فرا گرفته است، برای مردم این مساله علنی شده است که هر اتفاقی ممکن است در دنیا بیفتد. پس با این حساب، احتمالا مردم برای سفرهای بعد از کرونا، خرید بیمه مسافرتی را جدی تر می گیرند.

 

احتمالا بعد از ویروس کرونا، مردم سفرهای خانوادگی بیشتری بروند!

 

در روزهای قرنطینه خانگی، حسرت دیدن خانواده و قوم و خویش به دل خیلی از افراد مانده است. به نوعی همه منتظر هستند که ویروس کرونا از بین برود و آن ها بتوانند بیشتر با خانواده و فامیلشان وقت بگذرانند. پس مشخص است که سفرهای خانوادگی بعد از کرونا بیشتر خواهند شد.

 

 

احتمالا بعد از ویروس کرونا، مردم بیشتر به سفر علاقه مند می شوند!

 


این روزها که همه زمان زیادی را در صفحات مجازی مثل اینستاگرام و ... سپری می کنند، مدام تصاویری از زیبایی های دنیا به چشمشان خورده و خیلی ها با خودشان فکر کرده اند که چقدر در دنیا جای دیدنی وجود دارد که آن ها ندیده اند! به نظر می رسد که سفرهای بعد از کرونا بیشتر شوند و مردم بیشتر به دیدن شهرهای مختلف دنیا و سفرهای گروهی علاقه بیشتری نشان دهند. شاید سفرهای بعد از کرونا با اشتیاق بیشتری برگزار شوند و مردم به وقت گذرانی با مردم دیگر و بودن در اجتماعات علاقه بیشتری نشان دهند.

 

احتمالا بعد از ویروس کرونا، مردم بیشتر به مسائل بهداشتی توجه کنند!

 

اگر کسی قبل از ویروس کرونا خیلی به شستن مداوم دست هایش در طول سفر اهمیت نمی داده، به احتمال زیاد در طی سفرهای بعد از کرونا مسائل بهداشتی را جدی تر بگیرد. به هر حال این یک حقیقت است که اکثر مردم در طی قرنطینه خانگی و در زمان شیوع ویروس کرونا به ضدعفونی کردن مداوم سطوح و شستن مداوم دست ها عادت کرده اند و احتمالا از این به بعد حساسیت بیشتری داشته باشند. حتی یک سری از هتل های معروف و یک سری از اماکن تفریحی و دیدنی کشورهای مختلف نیز سعی در این مساله دارند تا با اضافه کردن یک سری امکانات بهداشتی به مجموعه هایشان به مردم و توریستان آینده این اطمینان را بدهند که حواسشان به همه چیز هست و سلامت مشتریانشان برایشان در درجه اول اهمیت است.

 

احتمالا بعد از ویروس کرونا، مردم بیشتر به طبیعت گردی بروند!

 

این روزها در قرنطینه خانگی، مردم به هوای تازه نیاز پیدا کرده اند و خیلی از افراد برای خودشان رویاپردازی می کنند که تا اوضاع ویروس کرونا بهتر شد، به دل جاده بزنند و چند روزی را در دل طبیعت سفر کنند. احتمالا بعد از ویروس کرونا، مردم همین لحظه را غنیمت بشمارند و از هر فرصتی برای رفتن به دشت و دمن و طبیعت استفاده کنند. به نظر می رسد که یک سری از سفرهای بعد از کرونا به سمت و سوی طبیعت گردی بروند.

 

 

احتمال بعد از ویروس کرونا، مردم در طی سفر بیشتر از هم فاصله بگیرند!

 

چند وقتی است که مدام به مردم سراسر دنیا گفته می شود که از هم فاصله بگیرند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. احتمال دارد که این عادت در زندگی بعضی از مردم دنیا باقی بماند و به این راحتی ها از بین نرود. احتمال دارد که در سفرهای بعد از کرونا، مردم به این فاصله اجتماعی اهمیت بدهند و مثلا در یک سری از صف های فرودگاه ها و یا حتی در حین بازدید از جاذبه های گردشگری شهرها و کشورهای مختلف دنیا با فاصله از یکدیگر بایستند و حساسیت بیشتری در این زمینه به خرج بدهند. به هر حال احتمال دارد که تغییراتی در رفتار مردم در شهربازی ها، هتل ها، جاهای دیدنی و حتی مراکز خرید سراسر دنیا ایجاد شود.

 

احتمالا بعد از ویروس کرونا، مردم بیشتر از مرخصی هایشان برای سفر استفاده کنند!

 

ما احتمال می دهیم که بعد از ویروس کرونا، مردم از هر زمانی برای گشت و گذار استفاده کنند و بیشتر به مرخصی هایشان اهمیت بدهند. احتمالا سفرهای بعد از کرونا بیشتر شوند و مردم از هر زمانی، هرچند کوتاه، برای سفر و دیدن دنیا استفاده کنند. این روزها مردم از خانه ماندن خسته شده اند و احتمالا بعد از کرونا، از کنار مرخصی هایشان ساده نگذرند!

به امید روزی که ویروس کرونا به صورت تمام و کمال کنترل شود و مردم دوباره بتوانند از فرصت های زندگیشان برای کشف دنیا استفاده کنند. راستی برنامه شما برای سفر بعد از ویروس کرونا چیست؟ دوست دارید که بعد از ویروس کرونا با تورهای لحظه آخری زیما سفر به یک سفر ارزان و هیجان انگیز بروید مثلا تور لبنان یا تور  گرجستان؟

 

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران