۰۲۱۷۴۶۳۴
همه چیز درباره برنامه مهاجرتی کانادا در سال های 2021 تا 2023

همه چیز درباره برنامه مهاجرتی کانادا در سال های 2021 تا 2023

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

سال های 2021 تا 2023 ، بهترین فرصت برای مهاجرت به کانادا

 

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید ، باید به شما بگوییم که سال های 2021 تا 2023 بهترین زمان برای مهاجرت به این کشور هستند . می پرسید چرا ؟ باید این را به شما بگوییم که کانادا یک برنامه مهاجرتی سه ساله در نظر گرفته است که بر اساس آن قرار است که در سال های 2021 تا 2023 بیشترین تعداد مهاجر ممکن را بپذیرد . این یعنی اگر شما هم در فکر مهاجرت به کانادا هستید ، شانس به شما رو آورده است ! اگر می خواهید بدانید ماجرای برنامه مهاجرتی کانادا در سال های 2021 تا 2023 چیست و چه کسانی برای مهاجرت به کانادا در این برنامه مهاجرتی سه ساله شانس بیشتری دارند ، با ما در زیما سفر همراه باشید . اما قبل از اینکه به ادامه مطب برسیم ، خوب است این را بدانید که قرار است که در این سه سال پیش رو تعداد 1.233.000 نفر به عنوان مهاجر وارد کشور پهناور و پیشرفته کانادا شوند .

 

سال های 2021 تا 2023، بهترین فرصت برای مهاجرت به کانادا ، زیما سفر

 

آیا کانادا کشور خوبی برای زندگی است ؟

 

قبل از اینکه درباره برنامه سه ساله مهاجرتی کانادا صحبت کنیم ، اجازه دهید که بررسی کنیم که آیا اصلا کانادا برای زندگی کشور خوبی است و ارزشش را دارد که شما خودتان را در پروسه به نسبت سخت مهاجرت به کانادا وارد کنید ؟ برای اینکه خیالتان از این بابت راحت شود ، باید بگوییم که کانادا جزء بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است و کیفیت زندگی در آن در رده بسیار بالایی قرار دارد . با این حساب اگر به دنبال یک کشور عالی برای زندگی هستید ، بهتر است که از برنامه مهاجرتی کانادا 2021 تا 2023 به نفع خودتان استفاده کنید و این فرصت طلایی را از دست ندهید . قسمت جالب ماجرا اینجاست که علی رغم اینکه ویروس کرونا سراسر جهان را فرا گرفته و خیلی از کشورها در حال حاضر برای پذیرفتن مهاجر سخت گیری می کنند ، اما در همین بحبوحه کانادا می خواهد هر سال میزبان بیش از 400،000 مهاجر باشد ! پس بهتر است که دست بجنبانید و از این فرصت استفاده کنید .

 

آیا کانادا کشور خوبی برای زندگی است ، زیما سفر

 

چرا کانادا می خواهد سالی 400 هزار مهاجر بپذیرد ؟

 

این استراتژی کانادا برای جذب مهاجران نوعی مبارزه بر علیه پیر شدن جمعیت کاناداست . مساله اینجاست که 18 درصد جمعیت کانادا را افراد بالای 65 سال تشکیل داده اند . از طرفی علاقه خانواده های کانادایی به داشتن فرزند کم شده است و این طور که به نظر می رسد ، کانادا در آینده با کمبود نیروی کار مواجه خواهد شد . اما برای اینکه این اتفاق نیفتد ، این برنامه مهاجرتی در کانادا تنظیم شده است تا نیروی کار در این کشور بیشتر شود و کانادا از نظر اقتصادی در آینده با فشار رو به رو نشود .

 

چرا کانادا می خواهد سالی 400 هزار مهاجر بپذیرد ، زیما سفر

 

کانادا تا چه زمانی مهاجر می پذیرد؟

 

کانادا همه ساله مهاجر می پذیرد . اما نکته اینجاست که در این سه سالی که پیش رو داریم ، جذب مهاجر به کانادا به حداکثر مقدار خودش می رسد و این بدین معنی است که شما اگر در سال های 2021 تا 2023 برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید ، شانس بیشتری از کسانی دارید که قبل از این سال ها وارد پروسه مهاجرت به کانادا شده اند .

 

کانادا تا چه زمانی مهاجر می پذیرد ، زیما سفر

 

کانادا در سال های 2021 تا 2023 چند مهاجر می گیرد؟

 

بر اساس پیش بینی های انجام شده و قانون گذاری های مربوطه ، احتمال این هست که کانادا در سال های 2021 ، 2022 و 2023 به ترتیب 401 هزار، 411 هزار و 421 هزار مهاجر بگیرد .

 

کانادا در سال های 2021 تا 2023 چند مهاجر می گیرد ، زیما سفر

 

چه کسانی برای مهاجرت به کانادا در سال های 2021 تا 2023 اولویت دارند ؟

 

لازم به ذکر است که بیشتر مهاجرانی که کانادا می خواهد در این سال ها جذب کند ، مهاجرانی هستند که به قصد کار وارد کانادا می شوند . در این میان کسانی که تحصیلات بالایی دارند ، جوان هستند و تخصص حرفه ای دارند ، بیشترین شانس را برای مهاجرت به کانادا دارن د. بعد از این افراد ، کسانی که اعضای خانواده شان در کانادا زندگی می کنند و همین طور کسانی که درخواست پناهندگی دارند ، شانس زیادی برای مهاجرت به کانادا دارند . این را هم بگوییم که مقامات کانادا متقاضیان مهاجرت به کانادا را بر اساس میزان تحصیلاتی که دارند و همین طور بر اساس مهارت هایشان در زبان انگلیسی یا فرانسه و البته سن و سالی که دارند و تجربه های کاری که کسب کرده اند ، قبول یا رد می کنند . ضمن اینکه فاکتورهایی مثل اینکه خانواده متقاضی در کانادا هستند یا نه و متقاضی در کانادا درخواست شغلی داشته یا نه ، در پذیرش مهاجران تاثیر دارد . ضمن اینکه کانادا دانشجویان زیادی را نیز در این بین قبول می کند .

 

چه کسانی برای مهاجرت به کانادا در سال های 2021 تا 2023 اولویت دارند ، زیما سفر

 

چه کشورهایی مهاجران بیشتری را به کانادا می فرستند ؟

 

خوب است این را بدانید که در سال 2019 بیشترین مهاجران کانادا از کشور هند بودند . بعد از هند کشور چین بود که توانست بیشترین تعداد مهاجر را به کانادا بفرستد. ضمن اینکه هر ساله مهاجران زیادی از فیلیپین ، آمریکا ، نیجریه ، سوریه ، پاکستان ، کره جنوبی ، اریتره و ایران وارد کانادا می شوند .

 

چه کشورهایی مهاجران بیشتری را به کانادا می فرستند ، زیما سفر

 

مهاجرت به کدام یک از ایالت های کانادا راحت تر است ؟

 

استان انتاریو به عنوان راحت ترین ایالت کانادا برای مهاجرت شناخته می شود . این استان همیشه پذیرای مهاجرانی است که در حرفه های مختلف مثل حوزه های پرستاری ، امور مالی ، خدمات اداری ، مدیریت بازرگانی و همین طور آی تی تخصص دارند . امیدواریم که شما هم بتوانید از برنامه مهاجرتی سه ساله کانادا بهره ببرید و اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید ، در این سه سال پیش رو بتوانید کارهای مهاجرتی خودتان را پیش ببرید .

 

مهاجرت به کدام یک از ایالت های کانادا راحت تر است ، زیما سفر

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران

  • M. N

    07 مرداد 1400 - 00:23

    پاسخ

    سلام من تخصص زیادی در صنعت نهال و پرورش گل و گیاه دارم در ضمن یکی از شاخه های صنعت چوب آیا می توانم به کانادا مهاجرت کنم