۰۲۱۷۴۶۳۴
آیا برای واکسن کرونا به ارمنستان سفر کنیم یا خیر ؟

آیا برای واکسن کرونا به ارمنستان سفر کنیم یا خیر ؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آیا برای واکسن کرونا به ارمنستان سفر کنیم یا خیر ؟

 

این روزها سفر به ارمنستان برای تزریق کرونا بین ایرانیان باب شده است و خیلی ها به فکر سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن افتاده اند . اما سوال این است که آیا سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا کار درستی است ؟ مزایا و معایب سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا چیست ؟ آیا واکسن خوبی در ارمنستان به توریستان تزریق می کنند ؟ آیا طی کردن مراحل تزریق واکسن در ارمنستان برای توریستان کار ساده ای است ؟ با ما در زیما سفر همراه باشید تا به این سوالات شما پاسخ دهیم .

 

آیا برای واکسن کرونا به ارمنستان سفر کنیم یا خیر ، زیما سفر

 

مزایای تزریق واکسن کرونا در ارمنستان

 

مزیتی که دریافت واکسن کرونا در ارمنستان دارد ، این است که تزریق واکسن در این کشور به صورت رایگان برای توریستان انجام می شود . این یعنی عملا تزریق واکسن کرونا در ارمنستان برای شما هزینه ای ندارد و شما فقط برای بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان و اقامت در یک هتل به مدت 10 شب در این کشور هزینه می کنید . این یعنی شما با سفر به ارمنستان در این زمان با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تفریح و گشت و گذار در این کشور ،  واکسن کرونا را نیز به رایگان دریافت می کنید . ضمن اینکه در ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا بین توریستان و اهالی ارمنستان فرقی گذاشته نمی شود و شما می توانید با گرفتن نوبت واکسن کرونا را در این کشور تزریق کنید . اما سوال این است که معایب تزریق واکسن کرونا در ارمنستان چیست ؟

 

مزایای تزریق واکسن کرونا در ارمنستان ، زیما سفر

 

معایب تزریق واکسن کرونا در ارمنستان

 

یکی از معایب تزریق واکسن کرونا در ارمنستان این است که شما مجبور هستید که برای واکسینه شدن دو بار به این کشور سفر کنید و یا به مدت طولانی در ارمنستان اقامت کنید . چرا که دو دوز واکسن کرونا به صورت یکجا به توریستان تزریق نمی شود و اگر شما دوز اول را در ارمنستان دریافت کنید ، ناچار می شوید که یا در ارمنستان بمانید تا نوبت دوز دومتان که ممکن است موعدش دو هفته یا چهل روز بعد باشد، فرا برسد یا اینکه به ایران برگردید و دوباره بعد از گذشت مدت زمان لازم ، راهی ارمنستان شوید . در نتیجه ممکن است که تزریق واکسن کرونا در ارمنستان از نظر مالی برایتان مقرون به صرفه نباشد . مورد دیگر اینکه در ارمنستان با اینکه هم واکسن چینی ، هم واکسن انگلیسی و هم واکسن روسیه ای موجود است ، اما واکسنی که به شما تزریق می شود ، انتخابی نیست و شما نمی توانید مطمئن باشید که حتما می توانید با سفر به ارمنستان واکسن کرونا مورد نظرتان را دریافت کنید . پس اگر برایتان مهم است که چه واکسنی به شما زده شود ، شاید نتوانید با سفر به ارمنستان برای تزریق همان واکسن خاص به هدفتان برسید .

 

معایب تزریق واکسن کرونا در ارمنستان ، زیما سفر

 

نکات مهم برای سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا

 

حالا که با مزایت و معایب اصلی تزریق واکسن کرونا در ارمنستان آشنا شدید ، خوب است که چند نکته مهم دیگر را هم درباره این مساله بدانید تا تصمیم گیری بین سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن و یا ماندن در ایران برای رسیدن نوبت واکسن زدنتان برایتان ساده تر شود . مورد اول اینکه اگر یک در هزار مشکلی بعد از تزریق واکسن کرونا برایتان پیش بیاید یا احیانا حساسیتی برایتان ایجاد شود ، خودتان هستید که باید به دنبال درمان خودتان باشید و هزینه ها را هم خودتان باید پرداخت کنید و بیمه در این میان مداخله ای نمی کند . مورد دوم اینکه واکسن کرونا در ونی که به عنوان مرکز سیار تزریق واکسن شناخته می شود ، به توریستان تزریق می شود و شما باید برای تزریق واکسن کرونا به صورت رایگان به مرکز سیار تزریق واکسن کرونا مراجعه کنید . مورد سوم اینکه در ارمنستان و همین طور دیگر کشورهای دنیا واکسن کرونا به افراد بالای 18 سال زده می شود . پس بهتر است که از فکر بردن کودکانتان به ارمنستان برای تزریق واکسن بیرون بیایید . مورد چهارم اینکه شما باید این احتمال را در نظر داشته باشید که ممکن است یک درصد وقتی نوبتتان برای دریافت دوز دوم فرا رسید ، مرزها بسته شوند و عملا پروسه تزریق واکسن شما با مشکل مواجه شود. البته این احتمال کم است ، اما به هر حال شما باید همه جوانب را برای گرفتن تصمیم نهایی در نظر داشته باشید . مورد آخر هم اینکه خود مردم ارمنستان علاقه کمی به تزریق واکسن دارند و شاید هم به همین علت باشد که دولت ارمنستان توریستان را به صورت رایگان واکسینه می کند تا مردم کشور خودشان تمایل بیشتری به دریافت واکسن کرونا نشان دهند و به نوعی کیفیت واکسن زدن را به مردمش نشان دهد . از طرفی بعضی از کارشناسان معتقدند که این اقدام دولت ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا به توریستان به این دلیل انجام شده که این کشور توریستان بیشتری را جذب کند و به نوعی آثار مخرب اقتصادی که ناشی از شیوع ویروس کرونا در ارمنستان و دیگر کشورهای جهان بوده را با جذب توریست کمتر کند . حالا که با شرایط تزریق واکسن کرونا در ارمنستان برای توریستان آشنا شدید ، به نظرتان چه کاری درست تر است ؟ اینکه برای تزریق واکسن کرونا به ارمنستان سفر کنید یا اینکه منتظر بمانید و واکسن کرونا را در کشور خودمان دریافت کنید ؟ انتخاب شما چیست ؟ امیدواریم که هر کدام از این روش ها را که انتخاب کردید ، بتوانید پروسه دریافت دو دوز واکسن کرونا را به بهترین شکل ممکن طی کنید و همیشه سالم و سلامت باشید .

 

نکات مهم برای سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا ، زیما سفر

۱۷ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران