۰۲۱۷۴۶۳۴
در کدام منطقه از استانبول ملک بخریم ؟

در کدام منطقه از استانبول ملک بخریم ؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

معرفی بهترین مناطق استانبول برای خرید ملک در بخش اروپایی و آسیایی

 

استانبول شهر خوبی برای خرید ملک و سرمایه گذاری است . اگر شما هم به فکر سرمایه گذاری در استانبول و خرید خانه در استانبول افتاده اید ، این مطلب را با دقت بخوانید . در ادامه بهترین مناطق استانبول برای خرید ملک را به شما معرفی می کنیم . مناطقی که در ادامه به آن ها می پردازیم ، بعضی هایشان در بخش آسیایی و بعضی هایشان در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته اند . با خواندن این مطلب می توانید تصمیم بگیرید که در کدام منطقه استانبول باید به دنبال ملک و خانه خوب بگردید . در ادامه با ما در زیما سفر همراه باشید .

 

معرفی بهترین مناطق استانبول برای خرید ملک در بخش اروپایی و آسیایی ، زیما سفر

 

منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

 

این منطقه به چند دلیل بین سرمایه گذاران خارجی و برای خرید ملک محبوبیت پیدا کرده است . اول اینکه آپارتمان های این منطقه امکانات رفاهی خوبی دارند و به نسبت دیگر آپارتمان های بخش آسیایی مدرن تر هستند . ضمنا اینکه این منطقه دسترسی خوب و سیستم حمل و نقل عمومی قابل قبولی دارد و ساکنین آن از این جهت از اقامت در این منطقه احساس رضایت دارند .

 

منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه اوسکودار در بخش آسیایی استانبول

 

یکی دیگر از گزینه های خوب برای خرید خانه در استانبول ، خرید ملک از منطقه اوسکودار است . خوبی آپارتمان های این منطقه در استانبول این است که چشم انداز خوبی به تنگه بسفر دارند . پس اگر رویای شما هم این است که یک خانه در استانبول داشته باشید که به دریا مشرف باشد ، می توانید در منطقه اوسکودار به دنبال خانه بگردید .

 

منطقه اوسکودار در بخش آسیایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه بیکوز در بخش آسیایی استانبول

 

منطقه بیکوز به دو دلیل عمده به یکی از بهترین مناطق استانبول برای خرید ملک تبدیل شده است . اولا اینکه این منطقه لوکیشن خوبی در بخش آسیایی دارد و در کنار تنگه بسفر قرار گرفته است . دوما اینکه این منطقه در استانبول فضای سبز زیادی دارد و حال و هوای جالبی دارد . البته اینکه منطقه بیکوز سیستم حمل و نقل عمومی گسترده ای دارد نیز مزید بر علت شده و به این ترتیب این منطقه به یکی از محبوب ترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری و خرید ملک تبدیل شده است .

 

منطقه بیکوز در بخش آسیایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه مال تپه در بخش آسیایی استانبول

 

منطقه مال تپه از هر نظر منطقه ایده آلی برای خرید خانه در استانبول و اقامت در این شهر است . می پرسید چرا؟ اول اینکه این منطقه در استانبول پر از مراکز خرید و مراکز تفریحی است و دوم اینکه سواحل خوبی برای کسب آرامش دارد . در نتیجه هر کسی که در این منطقه برای خودش خانه بخرد ، شیفته مال تپه می شود و قطعا از انتخابش راضی خواهد بود .

 

منطقه مال تپه در بخش آسیایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه سانجاک تپه در بخش آسیایی استانبول

 

اگر به دنبال یک منطقه خاص و منحصر به فرد در بخش آسیایی استانبول هستید تا در آن خرید ملکتان را انجام بدهید ، ما به شما منطقه سانجاک تپه را پیشنهاد می کنیم . چرا که این منطقه در نزدیکی جنگل قرار گرفته است و شما هر وقت که دلتان بخواهد ، می توانید به راحتی به این جنگل و طبیعت زیبای استانبول دسترسی پیدا کنید . از طرفی هر وقت مایل بودید ، می توانید با وسایل حمل و نقل عمومی خودتان را از این منطقه به قسمت ساحلی استانبول برسانید .

 

منطقه سانجاک تپه در بخش آسیایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه باکرکوی در بخش اروپایی استانبول

 

منطقه باکرکوی را همه به عنوان یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین مناطق بخش اروپایی استانبول می شناسند . این منطقه هر گونه امکاناتی که شما از استانبول انتظار دارید را در خود جای داده است . همه جور امکاناتی از مراکز خرید بزرگ گرفته تا مراکز تفریحی مدرن ، همه و همه در این منطقه زیبا در استانبول وجود دارند . گذشته از این ها ، منطقه باکرکوی سواحل خوبی هم دارد و از هر نظر گزینه خوبی برای خرید ملک در استانبول است .

 

منطقه باکرکوی در بخش اروپایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه کوچوک چکمجه در بخش اروپایی استانبول

 

منطقه کوچوک چکمجه از این جهت در لیست بهترین مناطق استانبول برای خرید ملک قرار گرفته است که خانه هایش جای پیشرفت زیادی دارند و در نتیجه گزینه مطلوبی برای سرمایه گذاری در استانبول است . اگر ایده تان این است که یک خانه در استانبول بخرید تا از این معامله در آینده سود کنید ، می توانید به خرید خانه در کوچوک چکمجه فکر کنید .

 

منطقه کوچوک چکمجه در بخش اروپایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه بیلیک دوزو در بخش اروپایی استانبول

 

منطقه بیلیک دوزو یک منطقه زیبا در استانبول است که حال و هوای حومه شهر را دارد . البته امکانات این منطقه کامل است ، اما به نسبت دیگر مناطق اروپایی استانبول خلوت تر است ، هوای تمیزتری دارد و آرامشش بیشتر است .

 

منطقه بیلیک دوزو در بخش اروپایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه اسن یورت در بخش اروپایی استانبول

 

منطقه اسن یورت یکی از بهترین مناطق استانبول برای خرید خانه ارزان است . این منطقه که در 10 سال اخیر رشد زیادی داشته است ، باز هم جای پیشرفت زیادی دارد . چرا که هر سال سرمایه گذاران زیادی از خود ترکیه و دیگر کشورهای دنیا در این منطقه آپارتمان می خرند و یا به نحوهای دیگر در آن سرمایه گذاری می کنند و همین باعث شده که کم کم مراکز خرید مختلف و همین طور یک دانشگاه در آن ساخته شود .

 

منطقه اسن یورت در بخش اروپایی استانبول ، زیما سفر

 

منطقه کاگیتانه در بخش اروپایی استانبول

 

یکی دیگر از مناطق ارزان استانبول برای خرید آپارتمان ، منطقه کاگیتانه است . این منطقه پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد و به خاطر وسایل حمل و نقل مختلفی که دارد ، دسترسی خوبی به مرکز شهر استانبول دارد . پس اگر به دنبال یک منطقه ارزان در استانبول هستید که از آن بتوانید به راحتی به مرکز شهر استانبول رفت و آمد کنید ، خرید ملک در کاگیتانه برای شما گزینه مناسبی است . برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید .

 

منطقه کاگیتانه در بخش اروپایی استانبول ، زیما سفر

۱۶ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران