۰۲۱۷۴۶۳۴
واکسن های مورد تایید برای سفرهای خارجی

واکسن های مورد تایید برای سفرهای خارجی

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

واکسن های مورد تایید برای سفرهای خارجی

 

آیا شما هم واکسینه شده اید ؟ شما کدامیک از انواع واکسن کرونا را تزریق کرده اید ؟ راستی این را می دانید که با واکسنی که شما دریافت کرده اید ، به کدام کشورها می توان سفر کرد ؟ شما می دانید که واکسن شما در چند کشور دنیا مورد تایید است ؟ اگر دوست دارید که در این زمینه اطلاعات کسب کنید ، حتما با ما در زیما سفر همراه باشید و این مطلب را مطالعه کنید .

 

واکسن های مورد تایید برای سفرهای خارجی ، زیما سفر

 

واکسن های قابل قبول در کشورهای مختلف

 

خوب است این را بدانید که واکسن فایزر در 125 کشور دنیا ، واکسن مدرنا در 86 کشور دنیا ، واکسن آسترازنکا در 145 کشور دنیا ، واکسن اسپوتنیک در 73 کشور دنیا ، واکسن سینوفارم در 72 کشور دنیا ، واکسن سینوواک در 48 کشور دنیا و واکسن جانسون اند جانسون در 75 کشور دنیا مورد تایید است .

 

واکسن های قابل قبول در کشورهای مختلف ، زیما سفر

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به انگلیس

 

در لیست واکسن های قابل قبول برای سفر به انگلیس نام واکسن های فایزر، آسترازنکا ، جانسون اند جانسون و مدرنا به چشم می خورد . در نتیجه از بین واکسن هایی که در ایران قابل دسترس هستند ، کسانی که واکسن آسترازنکا دریافت کرده اند ، می توانند بدون مشکل به انگلیس سفر کنند .

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به انگلیس ، زیما سفر

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به آلمان

 

برای سفر به آلمان همان واکسن های مورد تایید انگلیس یعنی واکسن های فایزر، آسترازنکا، جانسون اند جانسون و مدرنا به علاوه واکسن کوویشیلد که ساخت هند است ، قابل قبول هستند . نکته مهم اینکه هنوز واکسن سینوفارم برای سفر به آلمان تایید نشده است .

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به آلمان ، زیما سفر

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به کانادا

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به کانادا چهار واکسن محبوب در دنیا یعنی واکسن های فایزر، مدرنا، آسترازنکا و جانسون اند جانسون قابل تایید هستند . در حقیقت لیست واکسن های مورد تایید کانادا مثل لیست واکسن های مورد تایید بیشتر کشورهای اروپایی است .

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به کانادا ، زیما سفر

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به فرانسه

 

چهار واکسن فایزر، آسترازنکا ، جانسون اند جانسون و مدرنا برای سفر به فرانسه مورد قبول هستند . علت اینکه در بیشتر کشورهای اروپایی فقط این چهار واکسن مورد تایید هستند ، این است که آژانس دارویی اروپا این چهار واکسن را مجاز اعلام کرده است .

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به فرانسه ، زیما سفر

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به اتریش

 

کشور اتریش علی رغم خیلی از دیگر کشورهای اروپایی واکسن سینوفارم و همین طور واکسن سینوواک که هر دو ساخت چین هستند را تایید کرده است . در واقع علاوه بر چهار واکسن آسترازنکا ، مدرنا ، فایزر و جانسون اند جانسون ، دو واکسن ساخت چین نیز برای سفر به اتریش قابل قبول هستند .

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به اتریش ، زیما سفر

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به اسپانیا

 

واکسن های مورد تایید اسپانیا درست مثل واکسن های مورد تایید اتریش هستند. در نتیجه هم کسانی که واکسن سینوفارم ، آسترازنکا ، فایزر و مدرنا را دریافت کرده اند و هم کسانی که واکسن های سینوفارم و سینوواک را تزریق کرده اند ، مجاز به سفر به اسپانیا هستند .

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به اسپانیا ، زیما سفر

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به ایتالیا

 

در ایتالیا چهار واکسن فایزر، مدرنا ، آسترازنکا و جانسون اند جانسون تایید شده اند . متاسفانه برای سفر به ایتالیا واکسن هایی مثل سینوفارم ، سینوواک و همین طور اسپوتنیک مجاز اعلام نشده اند .

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به ایتالیا ، زیما سفر

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به ترکیه

 

واکسن های آسترازنکا ، فایزر، جانسون اند جانسون و مدرنا برای سفر به ترکیه مورد تایید هستند . البته در حال حاضر امکان سفر به ترکیه با داشتن نتیجه منفی تست کرونا وجود دارد و حتی کسانی که واکسینه نشده اند ، امکان سفر به ترکیه را دارند . لازم به ذکر است که ممکن است در آینده لیست واکسن های مورد تایید برای سفرهای خارجی تغییر پیدا کنند و واکسن های دیگر نیز برای سفر به کشورهای خارجی مجاز اعلام شون . برای رزرو تورهای ارزان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید .

 

واکسن های مورد تایید برای سفر به ترکیه ، زیما سفر

 

۲۵ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران