۰۲۱۷۴۶۳۴
سفر به دبی در دوران کرونا و شرایط سفر به دبی برای واکسن کرونا

سفر به دبی در دوران کرونا و شرایط سفر به دبی برای واکسن کرونا

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

راهنمای سفر به دبی در دوران کرونا

 

اگر شما هم در دوران شیوع کرونا قصد سفر به دبی را دارید ، این مطلب را از دست ندهید . در ادامه سعی می کنیم که به همه سوالات پر تکرار شما درباره سفر به دبی در دوران کرونا پاسخ دهیم ، شرایط سفر به دبی در دوران کرونا را برایتان شرح دهیم ، مدارک لازم برای سفر به دبی در کرونا را خدمتان عرض کنیم و حتی درباره سفر به دبی برای واکسن کرونا به شما توضیحاتی را ارائه کنیم . پس با ما در زیما سفر همراه باشید .

 

راهنمای سفر به دبی در دوران کرونا ، زیما سفر

 

برای سفر به دبی در دوران شیوع کرونا به چه مدارکی نیاز داریم ؟

 

شما برای سفر به دبی در دوران کرونا باید حتما قبل از سفرتان به دبی یک تست پی سی آر بدهید و نتیجه منفی آن را به همراه داشته باشید . نکته مهم اینجاست که در موعد سفرتان به دبی نباید بیش از 72 ساعت از نتیجه تست پی سی آر شما گذشته باشد ، در غیر این صورت جواب تستتان بی اعتبار تلقی می شود و شما مجبور می شوید که دوباره تست کرونا را قبل از سفر به دبی انجام دهید . پس بهتر است که در دادن تست پی سی آر عجله نکنید و بازه زمانی 72 ساعته را مد نظر داشته باشید . ضمن اینکه باید یک بیمه مسافرتی پوشش کرونا نیز برای سفر به دبی داشته باشید که البته در خدمات تور ارزان دبی آژانس مسافرتی زیما سفر لحاظ شده است و نمی خواهد جداگانه برای خرید آن هزینه کنید . البته این همه ماجرا نیست . برای اینکه اطلاعتتان درباره مدارک سفر به دبی در دوران کرونا کامل شود ، ادامه مطلب را مطالعه کنید .

 

برای سفر به دبی در دوران شیوع کرونا به چه مدارکی نیاز داریم ، زیما سفر

 

آیا تست پی سی آر آزمایشگاه های ایران برای سفر به دبی کافی است ؟

 

نکته ای که باید از آن اطلاع داشته باشید ، این است که مسافران 58 کشور از جمله ایران ملزم به این هستند که علاوه بر اینکه یک بار در کشور خودشان تست پی سی آر می دهند ، یک بار هم در فرودگاه دبی تست پی سی آر دهند . هزینه تست کرونا که باید در فرودگاه دبی بپردازید ، 150 درهم است و شما باید حتما این هزینه را نیز در هزینه های سفر به دبی در دوران کرونا مد نظر قرار دهید .

 

آیا تست پی سی آر آزمایشگاه های ایران برای سفر به دبی کافی است ، زیما سفر

 

آیا تست آنتی بادی برای سفر به دبی در کرونا قابل قبول است ؟

 

یادتان باشد که تنها تست کرونایی که دبی و دیگر شهرهای امارات از توریستان قبول می کنند ، تست پی سی آر است . پس از دادن تست های دیگر نظیر تست آنتی بادی ، تست های خانگی کرونا و همین طور تست های سریع پی سی آر خودداری کنید . این را هم مد نظر داشته باشید که باید حتما جواب رسمی تست کرونا را به صورت دیجیتالی یا پرینت شده به همراه داشته باشید و جواب پیامکی تست کرونا از شما در دبی قبول نمی شود .

 

آیا تست آنتی بادی برای سفر به دبی در کرونا قابل قبول است ، زیما سفر

 

آیا می توانیم در سفر به دبی واکسن کرونا بزنیم و بعد به ایران برگردیم ؟

 

بر خلاف باور عموم در دبی به توریستان واکسن کرونا زده نمی شود . بلکه این شهر ابوظبی است که در آن خدمات تزریق واکسن کرونا به توریستان ارائه می شود و فقط در این شهر است که چنین امکانی برای گردشگران وجود دارد . لازم به ذکر است که در شرایط فعلی سفر به ابوظبی از دبی به آسانی صورت نمی گیرد . در ادامه بیشتر در این باره توضیح می دهیم .

 

آیا می توانیم در سفر به دبی واکسن کرونا بزنیم و بعد به ایران برگردیم ، زیما سفر

 

چه کسانی می توانند از دبی به ابوظبی سفر کنند ؟

 

فقط کسانی می توانند به ابوظبی سفر کنند که ویزای ابوظبی داشته باشند . این یعنی ویزا دبی با ویزا ابوظبی متفاوت است و شما نمی توانید با همان ویزایی که برای سفر به دبی می گیرید ، از دبی راهی ابوظبی بشوید . این روزها ویزا ابوظبی به سختی به ایرانیان داده می شود و گرفتن آن تحت شرایط خاص فقط برای کسانی ممکن است که یک دعوتنامه از یک شرکت معتبر در ابوظبی داشته باشند ، وقت سفارت آمریکا یا کانادا در ابوظبی را داشته باشند و یا اینکه برای درمان مجبور به سفر به ابوظبی باشند . لازم به ذکر است که در حال حاضر سفر مستقیم از تهران به ابوظبی صورت نمی گیرد و کسانی که موفق به اخذ ویزا ابوظبی می شوند ، می توانند به دبی سفر کنند و از آنجا به صورت زمینی به ابوظبی بروند و یا اینکه با پروازهای امارات که در ابوظبی توقف دارند ، راهی این شهر شوند .

 

چه کسانی می توانند از دبی به ابوظبی سفر کنند ، زیما سفر

 

چه مدارکی برای سفر به ابوظبی از دبی در دوران کرونا لازم است ؟

 

هر کسی که بخواهد از دبی به ابوظبی سفر کند ، باید 48 ساعت قبل از سفرش به ابوظبی یک تست پی سی آر بدهد و جواب منفی تست را همراهش داشته باش د، 10 روز در ابوظبی قرنطینه شود و در روز چهارم اقامتش در ابوظبی  و همین طور در روز هشتم اقامتش در این شهر دوباره تست پی سی آر بدهد . در نهایت یادآور می شویم که فقط شهر ابوظبی برای توریستان ، دوران قرنطینه لحاظ کرده است و شما در سفر به دبی نیازی به قرنطینه کردن خودتان ندارید . برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید . 

 

چه مدارکی برای سفر به ابوظبی از دبی در دوران کرونا لازم است ، زیما سفر

۰۶ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران