۰۲۱۷۴۶۳۴
در ازای خرید بلیط این شهربازی در دبی می توانید یک بلیط پرواز رفت و برگشت به هر نقطه از دنیا به رایگان هدیه بگیرید!

در ازای خرید بلیط این شهربازی در دبی می توانید یک بلیط پرواز رفت و برگشت به هر نقطه از دنیا به رایگان هدیه بگیرید!

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

در ازای خرید بلیط این شهربازی در دبی می توانید یک بلیط پرواز رفت و برگشت به هر نقطه از دنیا به رایگان هدیه بگیرید!

امسال تابستان می توانید در دبی با خرید بلیط یک شهربازی، یک سفر رایگان بروید!

دبی از آن شهرهاییست که همیشه سفر به آن برای توریستان مختلف از سراسر دنیا جذاب بوده است. دبی شهری است که همیشه در تنوع جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی پیشرو است و به قدری امکانات تفریحی مهیجی در آن تعبیه شده است که هر کسی می تواند روزها و هفته ها در  تور دبی  سرگرم باشد و اصلا یادش برود که هوای دبی در این فصل گرم است یا خنک! با همه این ها دبی هیچ وقت دست از تلاش برای پیشرو بودن و جذاب بودن بر نمی دارد و همیشه یک سورپرایز جدید، یک ایده جذاب، یک خبر مهیج و یک آفر بی نظیر در دست و بالش دارد که به توریستان پیشنهادش دهد و بیشتر و بیشتر توریستان را به سفر به دبی راغب کند. انصافا همیشه هم در این مسئله موفق بوده است و با ارائه آفرهای ارزان تور تابستانی دبی، همیشه توریستان را به سفر به دبی در فصل تابستان مجاب کرده است. اما این بار  آفر دبی  با همیشه متفاوت است و جدا از جذاب بودن، شگفت انگیز هم هست! تصورش را بکنید که شما می توانید در تابستان امسال یک بلیط شهربازی در دبی بخرید، به شهربازی بروید و از همه امکانات تفریحیش استفاده کنید و بعد از همه این ها و گذراندن یک روز عالی و مهیج، یک بلیط پرواز رفت و برگشت به هر نقطه از جهان که رویای دیدنش را دارید، به عنوان پاداش خریدتان دریافت کنید و بعد به رایگان به سفر دیگری بروید و یک کشور دیگر را از نزدیک ببینید! اگر برای شما هم جالب شده که داستان این بلیط های رایگان از چه قرار است و چگونه می توانید آن را در  تور دبی تابستان 98  دریافت کنید، با زیماسفر همراه باشید!

 

 

قضیه آفر تابستانی دبی چیست؟

شهربازی سرپوشیده آی ام جی ورلد دبی یک آفر تابستانه مهیج به توریستان ارائه کرده است. قضیه از این قرار است که هر کسی با خرید بلیط این شهربازی در فصل تابستان می تواند یک بلیط پرواز رایگان هدیه بگیرد. یعنی شما می توانید یک بلیط شهربازی آی ام جی ورلد دبی را به ارزش 299 درهم تهیه کنید و با این مبلغ هم در شهربازی تفریح کنید و هم بلیط رفت و برگشت رایگان را دریافت کنید. جالب تر از همه اینکه مقصد سفرتان را هم خودتان می توانید انتخاب کنید و این بدین معنی است که یک سفر مهیج در انتظار شما خواهد بود و بالاخره می توانید کشوری که همیشه آرزوی دیدنش را داشتید را به رایگان از نزدیک ببینید! چه چیزی بهتر از این؟

 

 

با خرید بلیط شهربازی آی ام جی ورلد دبی به چه شهرهایی در دنیا می توان به رایگان سفر کرد؟

شهربازی آی ام جی وردل دبی لیست بلندبالایی از مقاصد گردشگری را عنوان کرده است که هر کسی می تواند به رایگان از هر کدام از آن ها دیدن کند. این لیست بلندبالا شامل شهر امان در اردن، آتن در یونان، بحرین، باکو در آذربایجان، بیروت در لبنان، بخارست در رومانی، قاهره در مصر، سبو در فیلیپین، کلمبو در سریلانکا، دمام در عربستان سعودی، دهلی در هند، استانبول در ترکیه، کراچی در پاکستان، کیف در اوکراین، کوچی در هند، کویت، لاهور در پاکستان، مانیل در فیلیپین، بمبئی در هند، مسقط در عمان و ریاض در عربستان سعودی می شود.

اگر شما هم دلتان می خواهد که از هر کدام از شهرهای بالا دیدن کنید، انتخاب هوشمندانه ای است که به دبی سفر کنید، یک بلیط شهربازی تهیه کنید، یک شب عالی را در شهربازی بگذرانید و بعد هم با بلیط رایگان رفت و برگشت راهی شهر مورد نظرتان شوید. به هر حال با این حساب سفر به دبی در تابستان 1398 هم فال است و هم تماشا!

یک نکته جالب تر اینکه افرادی که می خواهند از این آفر تابستانی دبی بهره ببرند، می توانند بلیط رفت و برگشتشان را از مبدا مورد نظرشان انتخاب کنند! یعنی این افراد می توانند با خرید بلیط شهربازی آی ام جی ورلد دبی، انتخاب کنند که می خواهند بلیط رفت و برگشت رایگان سفر بعدیشان از کدام شهر باشد و به کدام شهر برگردد. لیست شهرهای مبدا ممکن شامل ابوظبی، دبی، شارجه، دهلی، بمبئی، آمستردام، لندن، پاریس و رم باشد و توریستان می توانند فرودگاه هر کدام از این شهرها را به عنوان فرودگاه مبدا خود برای سفر رایگانشان انتخاب کنند.

 

 

چگونه می توان از آفر سفر رایگان دبی بهره برد؟

با سفر به دبی در تابستان 98 می توانید با پرداخت 299 درهم (بلیط معمولی) یا 5،245 درهم (بلیط وی آی پی) یک بلیط شهربازی آی ام جی ورلد دبی تهیه کنید تا در ازایش یک سفر رایگان نصیبتان شود. لازم به ذکر است که این آفر بین تاریخ 14 جولای تا 30 سپتامبر 2019 (23 تیر تا 8 مهر 98) به توریستان ارائه می شود. بعد از خرید بلیط شهربازی آی ام جی ورلد دبی باید 3 مقصد و 3 تاریخ مختلف را به عنوان مقصدهای پیشنهادیتان انتخاب کنید. بعد از این کار باید منتظر باشید تا بنا بر شانس یکی از این مقصدها و تاریخ ها برای سفرتان برگزیده شود و مقصد نهایی سفر رایگانتان مشخص شود. البته باید بدانید که هر بلیط شهربازی شامل یک بلیط هواپیما رفت و برگشت می شود و هیچ کسی نمی تواند که بلیطش را به شخص دیگری واگذار کند.

یک مسئله مهم اینکه اگر شما هم اهل سفر رفتن تنهایی نیستید، نیازی نیست که در این مورد نگران باشید. در واقع اگر شما با کس دیگری بلیط شهربازی را تهیه کنید، می توانید عنوان کنید که می خواهید سفرتان هم با هم باشد. اگر هم نیازی به همسفر سوم و چهارم داشته باشید، می توانید از تخفیف 50% بلیط هواپیما برای آن افراد استفاده کنید تا بتوانید دسته جمعی به سفر بروید. تنها مبلغ اضافه ای که شما برای این سفر رایگان از دبی باید پرداخت کنید، مبلغ مالیات است که هزینه اش نهایتا 99 درهم می شود.

البته لازم به ذکر است که یک سری تاریخ های محدود مثل تعطیلات عید، کریسمس و سال نو بلاک شده اند و شما نمی توانید این تاریخ ها را به عنوان زمان سفرتان انتخاب کنید.

 

 

این آفر جذاب تنها بخشی از حراجی های دبی در تابستان است و به همین دلیل است که توریستان زیادی علاقه به سفر به دبی در فصل تابستان نشان می دهند. به هر حال اگر شما هم تصمیمتان را برای سفر تابستانی به دبی گرفته اید، می توانید برای رزرو  تور ارزان تابستان دبی  با همکاران ما در  آژانس مسافرتی زیما سفر  تماس بگیرید.

۰۳ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران