۰۲۱۷۴۶۳۴
هتل های نزدیک به حرم امام رضا مشهد

هتل های نزدیک به حرم امام رضا مشهد

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

هتل های نزدیک به حرم امام رضا مشهد

 

اگر قصد سفر به مشهد مقدس دارید و می خواهید اقامت خوبی داشته باشید می توانید یکی از  هتل های خوب نزدیک حرم  امام رضا (ع) را رزرو کنید که فاصله بسیار کمی تا حرم داشته باشد.ما برای شما هتل های  بسیار خوب  که در نزدیکی حرم واقع شده است معرفی خواهیم کرد.

 

هتل جواد مشهد:

 

هتل جواد مشهد واقع در خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳ می باشد که این هتل نوساز چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) دارد و همه روزه اماده ی میزبانی از مهمانان با بهترین شرایط می باشد.

هتل چهار ستاره جواد  مشهد دارای 105 اتاق در 8 طبقه می باشد که شما می توانید با شرایط خود هر یک از اتاق های این هتل را رزرو کنید. هتل جواد مشهد دارای اتاق هایی از جمله اتاق های دوتخته دبل و همچنین دوتحته سوپر لوکس و سوئیت های دو نفره و چهار نفره با  امکاناتی از قبیل :اینترنت در اتاق , سیستم تهویه مطبوع دراتاق ,حمام

و لوازم بهداشتی, مبلمان ,یخچال ,صبحانه و ......

 

امکانات و خدمات هتل جواد

 

اگر بخواهیم بصورت مختصر از امکانات این هتل نزدیک حرم برای شما بازگو کنیم باید گفت تاکسی سرویس, پارکینگ

, خدمات تور,خدمات برای معلولین,اینترنت در لابی,جکوزی,چایخانه سنتی, کافی شاپ, خدمات بیدار باش و نکته دیگر و مهم که در این هتل به چشم می خورد وجود کارکنان بسیار مودب و کار بلد که به مهمانان هتل راهنمایی لازم را دارند.

پارکینگ هتل رایگان می باشد و همچنین اینترنت رایگان اما با حجم محدود .

آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 3

 

 

هتل الماس مشهد

 

از هتل های مجهز و مدرن که در نزدیکی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قرار دارد ,هتل چهار ستاره الماس می باشد.این هتل در خیابان امام رضا می باشد که ورودی شما تا باب الرضا(ع) حدود چهار دقیقه پیاده می باشد.

ورودی شما به صحن جامع رضوی می باشد که به راحتی و در نزدیک ترین مکان به بارگاه قرار دارید و همچنین به بازار بزرگ رضا هم بسیار نزدیک و در فاصله دو دقیقه تا هتل می باشد.

ویژگی های مثبت هتل الماس مشهد ترانسفر استقبال فرودگاهی و همچنین اینترنت رایگان محدود برای مهمانان هتل و پذیرایی بدو ورود از مهمانان می توان ذکر کرد.

اتاق های هتل الماس مشهد مجهز و مدرن می باشد که می توانید با آسایش کامل استراحت کنید ,نمای هتل هم بسیار شیک با معماری نوین طراحی شده است.این هتل دارای 163 اتاق مجهز در 9 طبقه می باشد که هر یک از اتاق ها دارای امکاناتی خاص با انتخاب و شرایط شما می باشد.

 

اتاق های این هتل عبارتند از :

 

1- اتاق یک تخته رویال

2- اتاق دو تخته توئین رویال

3- اتاق دو تخته دوبل رویال

4- انواع اتاق سه تخته

5- انواع سوئیت های یک خوابه تا چهار خوابه

6- اتاق کانکت چهار نفره و پنج نفره

اتاق ها دارای امکاناتی از جمله:   مینی بار رایگان , سیستم گرمایش و سرمایش,اینترنت در اتاق,حمام و لوازم بهداشتی و .....

 

سایر امکانات و خدمات هتل الماس مشهد:

 

1- پارکینگ بصورت رایگان

2- اینترنت در لابی بصورت رایگان اما با حجم محدود

3- فروشگاه, چایخانه سنتی, کافی شاپ

4- پذیرش ۲۴ ساعته , ترانسفر برگشت با هزینه

5- خدمات خانه داری و لاندری (خشکشویی)

آدرس هتل الماس مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6

 

 

هتل فردوسی مشهد

 

از هتل های سه ستاره و معروف مشهد می توان هتل فردوسی نام برد.این هتل که در سال 1377 بنا شده است ,اما اخرین بازسازی و کیفیت ساختمان در سال 1396 به روز شده است که می توان هتل خوبی در نزدیک حرم معرفی کرد.

هتل سه ستاره فردوسی مشهد واقع در چهار راه چهار طبقه، بلوار مدرس، مدرس۱ با پرسنلی آموزش  دیده و با تجربه می باشد که بصورت 24 ساعته آماده  پذیرایی و پذیرش از مهمانان می باشند.

اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشد که بستگی به شرایط شما و انتخاب مهمانان که با وجود تعداد نفرات می توانید اتاق دلخواه خود را رزرو کنید. هر یک اتاق ها برای رزرو عبارتند از :

1- اتاق دو تخته دبل فولبرد

2- اتاق دو تخته توئین فولبرد

3- آپارتمان یک نفره تا پنج نفره فولبرد

4- آپارتمان دو نفره تا نه نفره فولبرد

هر یک از اتاق ها مجهز به : مینی بار با هزینه , سیستم تهویه مطبوع دراتاق , اینترنت در اتاق, مبلمان, تلویزیون , سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و ...

 

سایر امکانات هتل فردوسی مشهد:

 

پارکینگ بصورت رایگان با ظرفیت محدود

اینترنت در لابی بصورت رایگان

رستوران با ظزفیت 350 نفر همه روزه

لاندری (خشکشویی)و خدمات خانه داری

خدمات تور و ترانسفر رفت با هزینه

آدرس هتل فردوسی مشهد: چهار راه چهار طبقه، بلوار مدرس، مدرس 1

 

 

هتل آپارتمان بشری مشهد

 

اگر قصد رزرو هتل نزدیک به حرم با قیمت مناسب دارید می توانید هتل آپارتمان بشری را انتخاب کنید.این هتل دو ستاره تقریبا رو به رو باب الجواد (ع) واقع شده است که فاصله بسیار کمی تا بارگاه امام رضا (ع) دارد. با قیمت مناسب و کمترین فاصله تا حرم این هتل را انتخاب کنید.

هتل بشری مشهد دارای 300 اتاق در 10 طبقه می باشد که هر یک از اتاق ها را می توانید با شرایط و تعداد نفرات خود رزرو کنید. اتاق های این هتل مجهز و در حد دو ستاره می باشد که در سال 1395 آخرین  کیفیت بازسازی و نوسازی در این هتل انجام شده است.

اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع دراتاق , چای ساز ,حمام , لوازم بهداشتی و دمپایی , تلویزیون و یخچال در اتاق و .....

 

سایر امکانات هتل آپارتمان بشری مشهد:

 

رستوران با ظرفیت 550 نفر همه روزه آماده  پذیرایی

پارکینگ رایگان با ظرفیت 100 خودرو

اینترنت رایگان در لابی

خدمات برای معلولین

خدمات تهیه بلیط و پذیرش ۲۴ ساعته برای مهمانان همه روزه

رستوران رضوی هتل  بشری در طبقه 9 قرار دارد که همه روزه انواع غذا ها ایرانی , فرنگی , گیاهی , فست فود و عربی آماده  پذیرایی با کیفیت بسیار عالی برای پذیرایی از مهمانان می باشند.

از نکات مثبت هتل می توان نزدیک بودن به حرم و همچنین قیمت مناسب رزرو و نزدیک بودن به بازار سرشور و بازار رضا ذکر کرد که هر یک از این بازار ها بسیار معروف می باشند و می توانید انواع سوغاتی ها خریداری کنید.

آدرس هتل بشری مشهد: میدان بیت المقدس، شهید اندرزگو ۸(مقابل باب الجواد)، بین سرشور3 و 5

 

 

هتل رفاه مشهد

 

هتل چهار ستاره رفاه مشهد از جمله هتل های نو ساز مشهد مقدس می باشد که در سال 1397 افتتاح شده است.این هتل واقع در خیابان دانش شرقی،شهیدحنایی12،بین رجب زاده 9و 11 می باشد که به دلیل موقعیت مکانی خوب و نوساز بودن هتل می توانید هتل رفاه را بصورت 24 ساعته رزرو کنید.

هتل رفاه مشهد ساختمانی 16 طبقه و دارای 115 اتاق اقامتی لوکس که همه روزه آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.از ویژگی های مثبت این هتل چهار ستاره مشهد می توان قیمت مناسب اجاره اتاق ها مثال زد .این هتل اتاق هایی از جمله 2 تخته، 3 تخته و سوئیت های ویژه که با امکاناتی ازقبیل تختخواب ‌هایی بسیار تمیز و شیک و سیستم تهویه هوا و برای تازه عروس داماد هایی که شش ماه از تاریخ عقد آنها گذشته است اتاق های ویژه ماه عسل و یا وی آی پی رایگان ارائه می دهد که سفر خوبی را در این هتل تجربه کنند.

 

خدمات دیگر هتل رفاه مشهد

 

رستوران و کافی شاپ این هتل دارای غذاهای متنوع و در دو رستوران سنتی و مرکزی می باشد که بهترین غذاهای بین المللی و ایرانی را می توانید سرو کنید.کافی شاپ هتل رفاه هم دارای انواع دسرهای روز دنیا با فضای شیک برای ملاقات های دوستانه می توانید انتخاب کنید که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را می توانید با کیفیت بالا سرو کنید.

فاصله هتل تا حرم بصورت پیاده بیست دقیقه می باشد و با ماشین کمتر از ده دقیقه است که از مزایای مثبت دیگر این هتل استفاده یک گیگ اینترنت رایگان در روز اول و همچنین استفاده از استخر، سونا و جکوزی یک نوبت رایگان محاسبه می شود.

از جمله مهم ترین مجتمع های خرید نزدیک این هتل می توان مجتمع های تجاری 17 شهریور وبازار بزرگ رضا نام برد.

آدرس:  مشهد،خیابان دانش شرقی،شهیدحنایی12،بین رجب زاده 9و 11

 

 

 

 هتل نسیم مشهد

 

هتل  نسیم مشهد یکی از هتل هایی می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقعه شده است.این هتل در خیابان امام رضا(ع)،امام رضا 8،تقاطع دوم،سمت چپ می باشد که با فرودگاه بیست دقیقه با ماشین  و با راه آهن هم کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد که موقیعت مکانی بسیار خوبی دارد.

هتل سه ستاره نسیم مشهد در سال 1397 افتتاح شده است که دارای 60 اتاق شیک و مرتب است که می توانید به تعداد نفرات اتاق مناسب برای خود رزرو کنید. از ویژگی های مثبت هتل نسیم مشهد می توان موقیعت مناسب و هزینه اقامت بسیار عالی نام برد که دلیل اصلی رزرو مهمانان در این هتل می باشد.

رستوران هتل نسیم دارای منوی ایرانی و کیفیت بسیار خوب در آشپزی هم مزایای خوب این هتل سه ستاره مشهد می باشد که شما می توانید همه روزه این هتل را رزرو کنید.

آدرس: مشهد - خیابان امام رضا(ع)،امام رضا 8،تقاطع دوم،سمت چپ

 

 

 

 هتل عقیق رضوی مشهد

 

 اگر به دنبال هتل خوب و با موقعیت مکانی مناسب نزدیک به حرم مطهر در مشهد مقدس می باشید می توانید هتل دو ستاره عقیق رضوی را رزرو کنید.این هتل دو ستاره واقع در  خیابان طبرسی، حد فاصل نوغان 1 و 3 می باشد که در سال 1398 افتتاح شده است و با رعایت اصول های استاندارد تقریبا هتلی سه ستاره بشناسیم که بزودی به واقعیت تبدیل می شود.

 هتل عقیق رضوی مشهد دارای 45 باب اتاق می باشد که هر یک از آنها بصورت دو تخته(دبل)، اتاق سه تخته، اتاق یکخوابه چهار تخته و با امکاناتی از قبیل مبل، حمام، لوازم بهداشتی و تخت و سایر امکانات رفاهی همراه می باشد.

از ویژگی های مثبت هتل می توان رستوران این هتل نام برد که روزانه انواع غذاهای خوش طعم و با کیفیت را طبخ می کند و شما می توانید سفارش های خود را به این رستوران بسپارید. پرسنل آموزش دیده هتل عقیق رضوی همه روزه و در همه ساعت پاسخ گوی سوال های مهمانان هتل می باشند.

لابی هتل بسیار شیک و مد روز می باشد که برای قرار های کوتاه مدت شما هم مناسب می باشد هر چند می توانید به کافی شاپ هتل هم بروید و نوشیدنی های سرد و گرم، کیک ها، دسرهای خوش طعم را هنگام قرار کاری خود میل کنید.

آدرس: خراسان رضوی، مشهد ، میدان طبرسی، حدفاصل نوغان 1 و3

 

 

 

هتل آبشار مشهد

 

هم اکنون اگر قصد رزرو کردن یک هتل سه ستاره در مشهد مقدس دارید می توانید هتل آبشار را رزرو کنید.این هتل واقع در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا 5 ،روبروی چهنو 3 می باشد که بصورت پیاده تا حرم مطهر 5 دقیقه بیشتر نیست.اما فاصله تا فرودگاه بیست دقیقه و با راه آهن 15 دقیقه با ماشین می باشد.

هتل آبشار مشهد در سال 1396 افتتاح شده است که دارای 40 واحد اقامتی در 6 طبقه می باشد و هر یک از اتاق ها امکاناتی از قبیل  تلویزیون حمام سیستم گرمایش و سرمایش و همچنین سیستم تهویه مطبوع دراتاق و لوازم بهداشتی اولیه رایگان به مهمانان هتل ارائه می دهند .

وجود اتاق های سینگل و تک نفره در این هتل هم مثال زدنی می باشد که دیگر لازم نیست اتاق دو نفره را رزرو کنید و هزینه اتاق دو تخته را پرداخت کنید .(اتاق های تک نفره محدود می باشد)

 

رستوران هتل آبشار

 

هتل آبشار دارای یک رستوران مناسب و در حد سه ستاره می باشد با کیفیت نسبتا خوب که همه روزه دارای انواع غذاهای ایرانی می باشد که می توانید سفارش دهید و در رستوران هتل غذا سرو کنید.

وجود پرسنلی بسیار خوب و مهربان در این هتل برای شما یک سفر خوبی را رقم می زند که می توانید آدرس و یا مکان های تفریحی و گردشگری مشهد را از آنها کمک بگیرید تا نزدیک ترین مسیر برای شما راهنمایی کنند.

در نزدیکی این هتل می توانید کارگاه های قالی های دست باف و فرش فروشی ها را ببنید و همچنین فروش فرش های بارگاه حرم امام رضا در این مغازه ها وجود دارد.

اگر یکی از اعضای خانواده شما استفاده از ویلچر دارد این هتل مناسب می باشد زیرا هتل آبشار لابی همسطح با خیابان دارد.

آدرس: مشهد- خیابان امام رضا(ع)، امام رضا 5 ،روبروی چهنو 3

 

 

 

اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید، برای رزرو  تور مشهد ارزان  و رزرو هتل های ارزان مشهد با همکاران ما در آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر تماس بگیرید.

۱۹ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران