۰۲۱۷۴۶۳۴
هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

هتل لازونی استانبول یک هتل 5 ستاره در منطقه بی اوغلو در گلدن هورن استانبول است و چشم انداز ویژه ای به بندر گلدن هورن دارد. این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های استانبول به حساب می آید و اصولا طرفداران خاص خودش را بین توریست ها دارد. هتل لازونی استانبول هم از نظر موقعیت مکانی، هم از نظر امکانات رفاهی و هم از نظر امکانات تفریحی، در دسته هتل های رده بالا و خوب استانبول به حساب می آید و به خاطر همین هم اصولا کسانی اقامت در آن را انتخاب می کنند که به دنبال تجربه یک اقامت لوکس در تور استانبول هستند و به اقامت در هتل های عادی و معمولی راضی نیستند. با زیما همراه باشید تا شما را بیشتر با هتل لازونی استانبول آشنا کنیم و هر آنچه باید درباره هتل لازونی استانبول بدانید را به شما بگوییم.

 

 

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل لازونی استانبول

 

هتل لازونی استانبول انواع و اقسام امکانات رفاهی و تفریحی از جمله یک مرکز اسپا 700 متر مربعی به همراه یک استخر سرپوشیده، یک حمام سنتی و یک سونا را در خود جای داده است و در آن انواع خدمات ماساژ نیز به مهمانان آفر داده می شود. با این حساب می توانیم بگوییم که خدمات رفاهی هتل لازونی استانبول از هر نظر عالی هستند و معمولا همه مهمانانش اقامت کاملا رضایت بخشی را در آن تجربه می کنند. یک نکته مهم دیگر اینکه اتاق های هتل لازونی استانبول نیز از هر نظر برای اقامت مهمانان شرایط مناسبی دارند. این اتاق ها که شمارشان به 130 عدد می رسد، هم دیزاین جالبی دارند و هم امکانات خوبی از سیستم تهویه مطبوع گرفته تا تلویزیون و مینی بار و گاوصندوق را در خود جای داده اند.

 

 

 

دسترسی های هتل لازونی استانبول

 

هتل لازونی استانبول با ماشین حدود 10 دقیقه با شهر قدیمی استانبول فاصله دارد و این بدین معنی است که اگر شما دلتان می خواهد که در تور استانبول از شهر قدیمی استانبول هم بازدید داشته باشید و یک به یک از اماکن تاریخی استانبول دیدن کنید، با اقامت در هتل لازونی استانبول تا حد زیادی به هدفتان نزدیک می شوید. جالب است که بدانید دسترسی از فرودگاه جدید استانبول به هتل لازونی استانبول حدود نیم ساعت به طول می انجامد و اصولا مهمانان هتل لازونی استانبول از این مساله نیز اظهار خشنودی می کنند.

 

 

 

نزدیک ترین مراکز خرید استانبول به هتل لازونی استانبول

 

مرکز خرید زورلو استانبول 6.1 کیلومتر، مرکز خرید فروم استانبول 4.2 کیلومتر، مرکز خرید جواهر استانبول 4 کیلومتر، مرکز تجاری کانیون استانبول 6.1 کیلومتر، مگا اوت لت ونیزیا 3 کیلومتر، مرکز خرید اکسیس استانبول 3 کیلومتر و مرکز خرید آدرس استانبول 2.6 کیلومتر با هتل لازونی استانبول فاصله دارند. از طرفی خیابان استقلال با مراکز خرید و فروشگاه های بی نظیرش در فاصله 5 کیلومتری هتل لازونی استانبول واقع شده است. جالب است که بدانید 5 بار در طول روز، سرویس های رایگان بین یک سری از مراکز خرید استانبول و هتل لازونی استانبول تردد می کنند و همین سرویس ساده باعث می شود که مهمانان هتل لازونی استانبول بتوانند خرید راحت تر و آسوده تری را در استانبول تجربه کنند و دسترسی خوبی به مراکز خرید استانبول داشته باشند.

 

 

 

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری استانبول به هتل لازونی استانبول

 

یک سری از جاذبه های گردشگری استانبول در نزدیکی هتل لازونی استانبول قرار گرفته اند. برای مثال پارک میناتورک استانبول که در آن ماکت هایی کوچک و دیدنی از جاذبه های گردشگری سراسر ترکیه ساخته شده است، فقط به اندازه 28 دقیقه پیاده روی با هتل لازونی استانبول فاصله دارد. مسجد ایوب سلطان هم که به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری استانبول شناخته می شود، به اندازه 31 دقیقه پیاده روی با هتل لازونی استانبول فاصله دارد. از طرفی کلیسای چورا استانبول، برج گالاتا، موزه پرا، موزه هنر مدرن استانبول و موزه مادام توسو همگی کمتر از 5 کیلومتر با هتل لازونی استانبول فاصله دارند.

 

۰۸ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران