۰۲۱۷۴۶۳۴
تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

کوش آداسی یکی از توریستی ترین شهرهای ساحلی ترکیه است.این شهر با دارا بودن سواحل بسیار زیبا و دیدنی محبوبیت زیادی بین توریستان سراسر جهان پیدا کرده است.علاوه بر سواحل زیبایی که در این شهر دیدنی وجود دارد،اماکن تاریخی کوش آداسی نیز بر شهرت آن افزوده اند و سالانه افراد زیادی برای بازدید از  جاذبه های گردشگری کوش آداسی  و اماکن تاریخی آن به این شهر زیبا و دیدنی سفر می کنند. البته یک سری از توریستان نیز به خاطر فضای آرامش بخش آن و امکانات تفریحی فوق العاده بی نظیر سواحل کوش آداسی، این شهر را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می کنند. شما هم با رزرو  تور ارزان کوش آداسی  می توانید راهی سفر شوید و یکی از متفاوت ترین سفرهایتان را در این شهر ساحلی ترکیه تجربه کنید.

 

 آب و هوای کوش آداسی

کوش آداسی در فصل تابستان آب و هوای گرم و خشکی دارد و در فصل زمستان دمای کمتر و بارش بیشتری را تجربه می کند. دمای میانگین هوای کوش آداسی در سراسر سال 16 درجه سانتیگراد است و این دما در ماه آگست به گرمترین مقدار خود یعنی 28 درجه سانتیگراد می رسد.

 

 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

از آن جایی که کوش آداسی یک مقصد ساحلی به شمار می آید، بهتر است که ماه های گرمتر سال را برای سفر به کوش آداسی انتخاب کنید تا بتوانید به بهترین شکل از امکانات تفریحی و ورزش های آبی سواحل کوش آداسی استفاده کنید. البته اگر از گرمی هوا خوشتان نمی آید، می توانید ماه های می، ژوئن، سپتامبر و اکتبر را برای سفر به کوش آداسی انتخاب کنید تا معتدل ترین هوای کوش آداسی را در زمان اقامتتان تجربه کنید و بتوانید راحت تر از جاذبه های گردشگری کوش آداسی دیدن کنید.

 

 

چرا سفر به کوش آداسی؟

شهر تاریخی کوش آداسی اماکن تاریخی بسیار ارزشمندی را در خود جای داده است. پس اگر دوستدار تاریخ هستید، می توانید با سفر به کوش آداسی سفر در زمان را تجربه کنید و از جذاب ترین اماکن تاریخی کوش آداسی در زمان اقامتتان دیدن کنید.علاوه بر همه این ها حال و هوای کوش آداسی تفاوت عمده ای با دیگر شهرهای ترکیه نظیر آنتالیا و استانبول دارد و جمعیت کمتر و توریستان به نسبت کمتری دارد. به همین دلیل شما می توانید آرامش به نسبت بیشتری را در  تور ارزان کوش آداسی  تجربه کنید و زندگی واقعی مردم ترکیه را از نزدیک ببینید. از طرفی مناظر طبیعی و سرسبز بسیاری در گوشه کنار کوش آداسی وجود دارد که حتما از بازدید از آن ها شگفت زده خواهید شد.

 

 

برترین اماکن دیدنی کوش آداسی 

منطقه بندری جذاب ترین منطقه توریستی کوش آداسی است و بسیاری از اماکن دیدنی کوش آداسی در اطراف آن واقع شده اند. بعد از ظهرها توریستان زیادی در این منطقه جمع می شوند تا از چشم انداز بی نظیر بندر کوش آداسی استفاده کنند. در این منطقه زیبا می توانید از بعضی از اماکن دیدنی کوش آداسی نظیر خانه های قرن 19 و بعضی از مراکز خرید کوش آداسی دیدن کنید. همچنین می توانید از بعضی از تاریخی ترین اماکن دیدنی ترکیه نظیر میلتوس، پریه نه، افسوس و دیدیما بازدید کنید و بخشی از زمان اقامتتان در  تور کوش آداسی  را به بازدید از اماکن تاریخی نظیر کاروانسرای کوش آداسی و کاروانسرای محمد پاشا اختصاص دهید. همچنین می توانید در طبیعت زیبا و سرسبز کوش آداسی به استراحت و تفریح بپردازید و از پارک هایی نظیر پارک ملی دلتا آیدین در نزدیکی کوش آداسی دیدن کنید. همچنین می توانید به جزیره کبوتر، شبه جزیره دیلک یا روستای کیرازلی بروید و در گوشه کنار آن ها گشت و گذار کنید و جلوه جدیدی از کوش آداسی را ببینید. همچینین می توانید ساعت ها در سواحل کوش آداسی استراحت کنید و اوقات بی نظیری را در فضای آرامش بخش آن ها همراه با خانواده تان سپری کنید. لازم به ذکر است که ساحل داون تاون، لیدیز بیچ و لانگ بیچ از بهترین سواحل کوش آداسی به شمار می آیند و بهترین امکانات تفریحی را در خود جای داده اند.

 

 

 بهترین تفریحات کوش آداسی

اگر به دنبال تفریحات مهیج و هیجان انگیز هستید، ایده خوبی است که به یکی از پارک های آبی کوش آداسی نظیر پارک آبی آدالند بروید و یک روز مفرح را با تجربه سرسره های آبی متفاوت آن ها سپری کنید. همچنین می توانید انواع ورزش های آبی نظیر جت اسکی، موج سواری و غواصی را در سواحل کوش آداسی تجربه کنید. از طرفی تورهای کشتی کروز متعددی از مبدا کوش آداسی برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید در یکی از آن ها شرکت کنید و سفرتان به کوش آداسی را با یک سفر دریایی ترکیب کنید.

 

 

بهترین هتل های کوش آداسی

در کوش آداسی این فرصت را خواهید داشت تا در بعضی از بهترین  هتل های کوش آداسی  نظیر هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی، هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی یا هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی اقامت کنید و از امکانات رفاهی و بی نظیر آن ها بهره ببرید. البته اگر قصد سفر ارزان به کوش آداسی را دارید نیز جای نگرانی نیست! چراکه می توانید با رزرو  تور لحظه آخری کوش آداسی  آژانس مسافرتی زیما سفر با کمترین قیمت به کوش آداسی سفر کنید و با رزرو  هتل های ارزان کوش آداسی  در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید.

 

بهترین رستوران های کوش آداسی 

اگر شما هم در سفر دوست دارید که انواع غذاهای محلی آن منطقه را امتحان کنید، بهتر است که در کوش آداسی به رستوران هایی نظیر رستوران کازابلانکا و رستوران اوز اورفا مراجعه کنید. اما اگر به دنبال لوکس ترین و بهترین رستوران های کوش آداسی هستید، بهتر است که مستقیما به استیک هاوس مارینت کیچن یا رستوران اوسکا مارینا مراجعه کنید. به عنوان رستوران های ارزان کوش آداسی نیز می توان رستوران بول بول، رستوران کوردون و رستوران  کومسو را به عنوان بهترین ها معرفی کرد.

 

بهترین مراکز خرید کوش آداسی

در کوش آداسی می توانید خریدتان را در مراکز خرید بزرگ و یا بازارهای سنتی انجام دهید. اگر علاقه به خرید از مراکز مدرن دارید، بهتر است که به مراکز خریدی نظیر نودا اوت لت، مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی و مرکز خرید کیپا مراجعه کنید. اما اگر قصدتان از خرید آشنایی با حال و هوای سنتی مردم کوش آداسی است، بهتر است که مستقیما به بازار بزرگ کوش آداسی یا بازارهای هفتگی کوش آداسی مراجعه کنید.

 

چرا تورهای کوش آداسی با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

تور کوش آداسی  را با آژانس مسافرتی زیما سفر پارس تجربه کنید.زیما سفر مجری مستقیم و تخصصی  تورهای کوش آداسی  و تورهای ارزان کشور ترکیه می باشد پرواز ها و هتل ها تماما گارانتی زیما سفر بوده و ما تضمین بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت تور کوش آداسی و تورهای ترکیه را به شما مسافران عزیز می دهیم. آژانس زیما سفر مجری تخصصی و مستقیم تورهای ترکیه به ویژه تور ارزان کوش آداسی است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور لحظه آخری کوش آداسی به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد. با خرید یا رزرو تور کوش آداسی ارزان، بخش زیادی از نگرانی هایتان برای سفر به تور کوش آداسی برطرف خواهد شد زیرا آژانس زیما سفر با ارائه آفر ویژه تور کوش آداسی میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهر کوش آداسی)، ترانسفر فرودگاهی،بیمه مسافرتی،راهنمای فارسی زبان و معرفی مراکز خرید کوش آداسی با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های شهر کوش آداسی لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به کوش آداسی بازخواهید گشت. دیگر نگران قیمت تور کوش آداسی نباشید زیرا ما در آژانس زیما سفر با ارائه تور لحظه آخری کوش آداسی و تور ارزان قیمت کوش آداسی در بهار و تابستان 98، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور کوش آداسی تابستان 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور کوش آداسی لحظه آخری ویژه تابستان 98 با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

سوالات متداول تور کوش آداسی

پرواز کوش آداسی به کدام شهر ترکیه انجام میشود ؟

پرواز های کوش آداسی به فرودگاه عدنان مندرس ازمیر مینشیند که 45 دقیقه با ماشین تا کوش آداسی فاصله دارد .

هدف از سفر به کوش آداسی چیست ؟

بیشتر مسافرینی که به کوش آداسی سفر میکنند دنبال دوری از شلوغی و خرید کردن و استراحت مطلق هستند چون هتل های کوش آداسی اغلب ، خدمات کامل صبحانه ، ناهار و شام ارائه میدهند و کلیه تفریحات در خود هتل میباشد پس مسافر نیازی به بیرون رفتن از هتل ندارد .

چه فصلی برای سفر به کوش آداسی مناسب است ؟

چون کوش آداسی شهری ساحلی است و مسافران به دنبال تفریحات آبی هستند پس فصول گرم بهار و تابستان بهترین زمان سفر به کوش آداسی است .

برای تهیه ی تور کوش آداسی چه زمانی اقدام کنیم ؟

برای سفر به کوش آداسی تور های کامل زیما سفر آماده ی ارائه به شماست و معمولا تا روز آخر حرکت هواپیما میتوان این تور را رزرو نمود . برای سفر به ترکیه ویزا لازم نیست و اجازه ورود در فرودگاه صادر میشود .

چگونه یک هتل خوب در کوش آداسی انتخاب کنیم ؟

با توجه به این که ایرانی ها هر هتلی را نمیپسندند پس با توجه به مارکت مارکت ایران ، هتل هایی گارانتی میشوند که در داخل آنها پارک آبی و بازی های آبی داشته باشد و خدمات کامل UALL که به طور 24 ساعت خوردن غذا و نوشیدنی در آنها رایگان میباشد انتخاب میشوند و این هتل ها مناسب ترین هتل ها برای سفر کوش آداسی هستند که معروف ترین این هتل ها آکوا فانتازی میباشد .

نظرات کاربران