۰۲۱۷۴۶۳۴

تور ویتنام نوروز 99

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز
تاریخ رفت ۰۲ فروردین ۱۳۹۹
تاریخ برگشت ۱۰ فروردین ۱۳۹۹
مدت اقامت ۷ شب و ۸ روز
سفر هوایی - قطر
تلفن: ۰۲۱۷۴۶۳۴
تلفن تماس از شهرستان: ۰۲۱۲۲۹۲۷۸۰۰
تلگرام: @zimasafarpars
تور ویتنام نوروز 99

برنامه سفر

ردیف به مدت اقامت توضیح
۱ هانوی ۳ تاریخ رفت : 2 فروردین

۲ خلیج هالونگ ( کشتی کروز ) ۱ تاریخ برگشت : 10 فروردین
۳ هوشی مین ۳ ساعت رفت : 23:50 - 00:30 - 02:55 - 13:30

ساعت برگشت : 19:25 - 23:59 - 00:55 - 04:29

لیست قیمت تور

نام هتل دو تخته یک تخته ۶-۱۲ سال با تخت ۲-۶ سال بدون تخت توضيحات
adamas hanoi hotel
B.B huong hai sealife cruise
F.B le duy hotel
B.B
منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده
lenid hotel tho nhuom
B.B renea cruises halong
F.B ramana hotel saigon
B.B
منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده
grand vista hanoi
B.B golden cruise
F.B tan son nhat saigon hotel
B.B
منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت با پرواز قطر
ویزای توریستی
ترانسفر فرودگاهی
پرواز داخلی بین شهری
بیمه مسافرتی
راهنمای فارسی زبان
گشت های شهری همه روزه

مدارک لازم

- کانفرم هتل و راهنما
- اسکن پاسپورت
- تیکت اینترنشنال
- نامه گارانتی آژانس

توضيحات

نرخ کودک زیر 2 سال 3.290.000 تومان میباشد .

برنامه سفر :


روز اول: رسیدن به شهر هانوی

به فرودگاه بین المللی شهر هانوی می رسید. به محض رسیدن به استقبال شما می آیند و به هتل در شهرزیبای هانوی منتقل می شوید. شب را در هتل سپری می کنید.

 

روز دوم : گشت شهر هانوی

صبحانه را در هتل میل می فرمایید. صبح از آرامگاه و موزه ی هوشی مین، پاگودای one pillar، کاخ ریاست جمهوری به سبک مستعمراتی فرانسه، معبد تاریخی ادب وهنر و اولین مدرسه ی ویتنام که به افتخار کنفسیوس در سال 1070 ساخته شده، دیدن می کنید.

بعدازظهر، به دیدن موزه ی نژادشناسی می پردازیم. سپس در دریاچه ی Hoan Kiem (دریاچه ی شمشیر شکسته) و معبد Ngoc son که روی یک جزیره در بخش شمالی دریاچه است، گردش می کنیم . بعد به سمت محله قدیمی که دارای 36 خیابان است که به نام های اجناسی که در آن فروخته می شوند نامگذاری شده اند، می رویم. هنگام عصر، به تماشای برنامه ی رقص عروسک های روی آب می رویم، هنرمندان این نمایش، عروسک ها را در دکوری بی نظیر روی آب حرکت می دهند و به جای آن ها حرف می زنند و می خندند. شب را در هانوی می گذرانید.

 

روز سوم : روز آزاد در هانوی

صبحانه را در هتل میل می کنید. روز را برای گردش و تفریح در اختیار دارید.

 

روز چهارم : هانوی - خلیج هالونگ

بعد از اینکه صبحانه را میل کردید، با اتوبوس به سمت خلیج هالونگ که جزو میراث جهانی یونسکو است، حرکت می کنیم (3 ساعت و نیم). هر کسی که به ویتنام سفر می کند نباید شانس دیدن خلیج هالونگ، آمیزه ای زیبا از گذرگاه هارمونیک کوه و دریا را از دست بدهد.

خلیج کوچک هالونگ در خلیج Bac Bo(Tonkin) قرار دارد و با 3000 جزیره ی سبز که مانند جواهر به نظر می رسند، منطقه ای به مساحت 1500 کیلومتر مربع را در بر می گیرد.

به محض رسیدن به بندرگاه، سوار کشتی چینی می شویم و از زیبایی باشکوه خلیج هالونگ و ناهار با غذای دریایی تازه روی کشتی ، لذت می بریم. کشتی چینی امکانات مدرن بسیاری را ارائه می دهد.

از غارهای شگفت انگیز در خلیج هالونگ که با قندیل احاطه شده است، دیدن فرمایید. شام را روی کشتی میل می فرمایید. انعکاس تکه های سنگ آهکی که از داخل زمین سر بیرون آورده اند، صحنه ی قایق های ماهیگیری که در دل تاریکی نورافشانی می کنند. از این لحظات گرانبها در یکی از مهیج ترین مناظر طبیعی جهان لذت ببرید. شب را در کشتی سپری می کنید.

 

روز پنجم : هالونگ-هانوی – حرکت به سمت هوشی مین

پس از لذت دیدن طلوع آفتاب، به سمت تعداد بی شماری تکه سنگ های آهکی که با شکل های عجیبشان از زمین سر بیرون آورده اند، حرکت می کنیم. در پناهگاه ساحلی برای در اختیار داشتن منظره ی وسیعی از خلیج هالونگ، توقف می کنیم. سپس به هانوی برمی گردید و جهت عزیمت به هوشی مین به فرودگاه منتقل می شوید. شب را در هتل هوشی مین سپری می کنید.

 

روز ششم : تورگشت شهر هوشی مین

صبحانه را در هتل میل می فرمایید. سپس از تور شهر برای دیدن کاخ Reunification و فروشگاه Benh Tanh لذت می برید. سپس از Notre Dame Cathedral و اداره پست که به سبک فرانسوی توسط گوستاو ایفل طراحی شده ، دیدن می فرمایید. پس از آن از موزه ی بقایای جنگ شامل خودروهای زرهی، بخش هایی از توپخانه، بمب ها و اسلحه های پیاده نظام که هم در داخل و هم در خارج نمایش داده شده اند، دیدن خواهید کرد. سپس به محله ی چینی نشین Cholon می رویم و از فروشگاه Binh Tay و برج ساعت عظیم در مرکز آن دیدن می کنیم. تماشای پاگودای Thien Hau که توسط جمعیت کلیسای چینی در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نکنید. شب را برای گردش یا خرید در شهر سایگون در اختیار خواهید داشت.

 

روز هفتم : روز آزاد در هوشی مین

صبحانه را در هتل میل می کنید. روز را برای گردش و تفریح در اختیار دارید.

 

روز هشتم : هوشی مین - بازگشت

پس از صرف صبحانه، تا زمان رفت به فرودگاه بین المللی، وقت آزاد در اختیار دارید. سپس برای عزیمت به ایران به فرودگاه منتقل می شوید.

نظرات کاربران