۰۲۱۷۴۶۳۴
تور پوکت+بانکوک

تور پوکت+بانکوک

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

تور بانکوک پوکت

همه شهرهای تایلند زیبا هستند! به همین خاطر همیشه انتخاب بین آن ها و تعیین کردن یکی از آن ها به عنوان مقصد گردشگری کار بسیار سختی است! مثلا بانکوک که پایتخت این کشور است، بعضی از بهترین اماکن تاریخی، جاهای دیدنی، اماکن تفریحی و برخی از جذاب ترین مراکز خرید کشور تایلند را در خود جای داده است. از آن طرف پوکت جزیره ای است که هر کسی که در آن اقامت کند، می تواند از بهترین سواحل این کشور دیدن کند و خاص ترین و به یادماندنی ترین تفریحات را در آن تجربه کند. با این حساب چاره چیست؟ خوب است این را بدانید که اکثر مسافرانی که مثل شما فکر می کنند و در انتخاب مقصد گردشگری به مشکل بر می خورند، تور بانکوک پوکت یعنی تور ترکیبی تایلند را انتخاب می کنند تا بتوانند در طول یک هفته از دو شهر توریستی این کشور دیدن کنند و دو بعد مختلف از آن را از نزدیک ببینند. در ادامه بیشتر در این مورد با شما صحبت می کنیم تا انتخاب برای شما هم ساده تر شود!

 

تور بانکوک پوکت ، زیما سفر

تو پوکت بانکوک

تور پوکت بانکوک یکی از محبوب ترین تورهای تایلند است. چراکه همان طور که گفته شد هر کدام از این شهرها به نوعی خاص هستند و بازدید از هر دو آن ها در طول یک سفر انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. نکته اینجاست که حال و هوای این دو شهر زمین تا آسمان با هم متفاوت است و این همان نکته ای است که باعث جذاب تر شدن هرچه بیشتر این تور ترکیبی تایلند می شود. تصورش را بکنید که شما می توانید در پایتخت این کشور با روح و فرهنگ واقعی مردم آن آشنا شوید و در عین حال مدرنیته را در این کشور به خوبی احساس کنید، می توانید از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری ارزشمند دیدن کنید، می توانید از مراکز خرید ارزان و بازارهای سنتی بی نظیر خرید کنید و علاوه بر این ها، می توانید در بعضی از بهترین شهربازی ها و پارک های آبی تایلند تفریح کنید. از آن طرف در پوکت می توانید در جزیره ای که زیبایی آن با هیچ جزیره دیگری قابل مقایسه نیست، اقامت کنید. همچنین می توانید از تفریحات آبی نهایت استفاده را ببرید، طبیعت گردی کنید، از امکانات تفریحی خاص بازدید کنید، در بعضی از بهترین هتل های تایلند با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی اقامت کنید و با قایق در اطراف پوکت، جزیره گردی کنید و چند روزی را به کل از دنیا و شلوغی های آزار دهنده اش فاصله بگیرید! جذابیت تور پوکت بانکوک به این است که رنج امکانات تفریحی در آن بسیار متنوع است. در کنار اینکه یکی از محبوب ترین تورهای تایلند از نگاه خانواده هاست، همیشه نظر مجردها و زوج های جوان را هم به خود جلب می کند و در نهایت همه را راضی نگه می دارد. چراکه هر دو این شهرها همه نوع امکانات تفریحی را در خود جای داده اند و در کل می توان گفت که تور ترکیبی تایلند بانکوک پوکت یک تور همه پسند و مفرح است. پس اگر احیانا شما هم می خواهید به صورت گروهی به تایلند سفر کنید و می خواهید همه اعضای گروه با سلیقه های مختلف را راضی کنید، در تور ترکیبی بانکوک پوکت شرکت کنید و مطمئن باشید که تک تک شما از این سفر لذت می برید!

 

تو پوکت بانکوک ، زیما سفر

مجری مستقیم تور تایلند

اگر شما هم در پی رزرو یک تور ارزان قیمت بانکوک پوکت هستید، مسلما عبارت مجری مستقیم تور تایلند به گوشتان خورده است. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که منظور از این عبارت چیست و چرا به بعضی از آژانس های مسافرتی این عنوان داده شده است. داستان از این قرار است که بعضی از آژانس های مسافرتی معتبر از جمله آژانس مسافرتی زیما سفر بدون واسطه و به صورت مستقیم تور تایلند را برگزار می کنند. همین باعث می شود که اگر شما تور تایلند را از این آژانس معتبر و با سابقه رزرو کنید، قیمت آن به ارزان ترین شکل ممکن برایتان تمام می شود. پس اگر می خواهید از کیفیت و قیمت تمام شده سفر خودتان مطمئن باشید، با این آژانس هواپیمایی تماس بگیرید. نکته اینجاست که ما در طول سال تورهای متنوعی را به مقصد این کشور جذاب و توریستی برگزار می کنیم که از نظر قیمتی رنج متنوعی دارند. در واقع ما به شرایط همه شما فکر می کنیم تا با هر بودجه ای که دارید، بتوانید این سفر به یادماندنی را تجربه کنید. در ضمن ما پکیج های مختلف تور بانکوک پوکت را با کمترین قیمت ممکن برگزار می کنیم. از طرفی در طول سال تورهای لحظه آخری بانکوک و پوکت نیز به شما عزیزان آفر داده می شود که شما می توانید با رزرو آن ها از ارزان ترین قیمت تور ترکیبی تایلند بهره مند شوید.

 

مجری مستقیم تور تایلند ، زیما سفر

تور مسافرتی تایلند

اگر تصمیم خود را برای سفر با تور بانکوک پوکت ارزان قیمت گرفته اید، بهتر است که چند مورد دیگر را هم بدانید. تور مسافرتی تایلند در سراسر سال برگزار می شود. اما نکته اینجاست که از اواسط آبان تا اواسط فروردین سفر به این کشور جذاب بین توریستان سراسر جهان متداول تر می شود. دلیل این مساله این است که در این زمان از سال آب و هوای این کشور جذاب آسیایی از همیشه بهتر می شود و امکان بارش باران در آن به حداقل می رسد. اما از آنجایی که معمولا از حدود اواسط اردیبهشت و اواسط خرداد تا اواسط آبان باران های این کشور اوج پیدا می کند. این باران ها منجر به دو مساله اساسی می شود که یکی از آن ها خلوت تر شدن بانکوک پوکت و دیگری ارزان تر شدن تور مسافرتی تایلند می شود. با این حساب بهتر است که شما به نسبت انتظاری که از این سفر دارید و البته بودجه ای که در نظر گرفته اید، فصل مناسبی را برای سفر انتخاب کنید و ببینید که خوب بودن آب و هوا برایتان در اولویت است و یا خلوتی این کشور و همین طور ارزان بودن سفر به آن.

در این صورت می توانید انتخاب شایسته تری برای بهترین زمان سفر با تور بانکوک پوکت از نگاه خودتان داشته باشید. نکته دیگر اینکه با توجه به این مساله می توانید به شکل بهتری چمدان خود را جمع کنید و لباس های مناسب تری را با خودتان به این کشور ببرید. در نهایت ذکر این نکته هم لازم است که شما باید با یک چمدان سبک راهی تور ارزان بانکوک پوکت شوید. چراکه هم در این صورت در فرودگاه برای حمل بار به مشکل نمی خورید و هم اینکه می توانید خرید بیشتری در این کشور و علی الخصوص در مراکز خرید ارزان پایتخت آن انجام دهید. داستان از این قرار است که شما وقتی می خواهید از تهران به مقصد بانکوک پرواز کنید، اجازه حمل بار تا وزن 30 کیلوگرم را دارید. اما وقتی می خواهید در قالب یک پرواز داخلی از پایتخت به جزیره پوکت بروید، فقط 10 کیلوگرم را می توانید حمل کنید و در غیر این صورت باید هزینه بار اضافه را پرداخت کنید. این را هم در نظر بگیرید که به احتمال زیاد شما هم مثل خیلی از توریستان دیگر در این کشور یک سری خرید انجام می دهید و مسلما وزن آن ها نیز به بار شما اضافه می شود. امیدواریم که با در نظر گرفتن این نکات، سفر آسوده تر، به یادماندنی تر و جذاب تری را به مقصد یکی از دیدنی ترین کشورهای دنیا تجربه کنید. ما کنار شما هستیم تا این تجربه را برای شما راحت تر و دلنشین تر کنیم.

 

تور مسافرتی تایلند ، زیما سفر

نظرات کاربران