۰۲۱۷۴۶۳۴
تور ارزان دبی

تور ارزان دبی

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

تور ارزان دبی

آیا شما هم دلتان می خواهد که با یک تور ارزان دبی یک سفر جذاب و به یادماندنی، اما ارزان را تجربه کنید؟ آیا شما هم می خواهید بدانید که قیمت ارزان ترین تور دبی چقدر است؟ آیا شما هم به دنبال این هستید که یک هتل ارزان دبی برای خودتان رزرو کنید و با یک بلیط ارزان دبی به امارات سفر کنید؟ آیا به دنبال رزرو یک تور ارزان دبی با هتل سه ستاره هستید؟ آیا می خواهید یک تور ارزان و لحظه آخری دبی رزرو کنید؟ آیا می خواهید بدانید که سفر به دبی با چه پروازی برایتان ارزان تر تمام می شود و اقامت در چه هتلی در دبی مقرون به صرفه تر است؟ پس بهتر است که این مطلب را از دست ندهید و ریزه کاری های سفر با تور ارزان دبی را مطالعه کنید. در ادامه هرآنچه باید درباره تور ارزان دبی بدانید را به شما می گوییم! به شما توصیه می کنیم که اگر سوالی درباره تور دبی دارید و یا ابهاماتی در ذهنتان وجود دارد، این مطلب را با دقت بخوانید و جواب سوالات متداول درباره تور دبی را مطالعه کنید.

 

 

تور ارزان دبی از شهرستان ها

اگر شما هم به دنبال رزرو تور ارزان دبی از شهرستان ها هستید، باید به شما بگوییم که خوشبختانه شما می توانید با پرواز مستقیم از شهرهای بزرگ ایران مثل شیراز، مشهد، اصفهان و بندرعباس به دبی سفر کنید. شما می توانید با تور ارزان دبی از تهران، از مشهد، از اصفهان ، از شیراز و همچنین از بندرعباس به صورت مستقیم به دبی سفر کنید. لازم به ذکر است که امکان رزرو تور ارزان دبی از بندرعباس نیز هم به صورت هوایی و هم به صورت دریایی وجود دارد. البته برای سفر به دبی از شهرستان ها، امکان اینکه شما از شهرستان خودتان یک سفر داخلی به تهران داشته باشید و از تهران با تور ارزان دبی به دبی سفر کنید نیز وجود دارد. پس اگر شما هم می خواهید از شهرستان ها به دبی سفر کنید، دو راه پیش رو دارید که هر کدامشان مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. به هر حال به شما توصیه می کنیم که قیمت ها را مقایسه کنید و بعد در این زمینه تصمیم گیری کنید و ببینید که سفر با تور ارزان دبی از شهرستان ها برایتان به صرفه تر است یا سفر به دبی از تهران.

تور ارزان دبی مجری مستقیم

اگر شما هم می خواهید با ارزان ترین تور دبی به دبی سفر کنید، بهتر است که به دنبال رزرو تور دبی از یک آژانس مسافرتی معتبر که مجری مستقیم تور ارزان دبی است، باشید. در واقع اگر شما بتوانید با یک آژانس مسافرتی کار کنید که مجری مستقیم تورهای دبی است،می توانید مبلغ کمتری برای رزرو تور دبی بپردازید. در این صورت مجبور نیستید که سود بیشتری به یک آژانس مسافرتی دیگر بدهید و در نهایت با مسافران دیگری که همان تور را با قیمت پایین تر از یک مجری مستقیم خریداری کرده اند، در یک تور مشترک حضور پیدا کنید! خوب است این را بدانید که آژانس مسافرتی زیما سفر مجری مستقیم تور ارزان دبی است و به همین خاطر تور ارزان دبی را بدون واسطه برگزار می کند.همین مساله باعث می شود که قیمت تور دبی آژانس هواپیمایی زیما سفر در سراسر سال از تورهای دبی سایر آژانس های مسافرتی تهران و شهرستان ها ارزان تر باشد و با توجه به سابقه درخشان زیما سفر در برگزاری تور دبی از تهران و برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای ، تور دبی برای شما عزیزان با خدمات بهتر و کیفیت مطلوب و البته قیمت کمتری برگزار شود. لازم به ذکر است که آژانس مسافرتی زیما سفر بیش از 15 سال سابقه در زمینه برگزاری تور ارزان دبی دارد و با این حساب شما می توانید مطمئن باشید که با رزرو تور دبی از زیما سفر می توانید هم به هدف خود یعنی سفر ارزان به دبی برسید و هم اینکه از بهترین خدمات ممکن در این تور بهره ببرید.

 

تور ارزان دبی هتل سه ستاره

برای اینکه بتوانید سفر ارزانی به دبی داشته باشید، بهتر است که یک هتل 3 ستاره ارزان در دبی برای خودتان پیدا کنید. خوشبختانه در شهر دبی علاوه بر هتل های لوکس، هتل های 3 ستاره و ارزان متعددی هم ساخته شده است. این بدین معنی است که دست شما برای رزرو یک هتل ارزان در دبی باز است و در هر منطقه ای در دبی که مد نظرتان باشد، می توانید یک هتل خوب و ارزان برای خودتان رزرو کنید. نکته ای که باید برای رزرو تور ارزان دبی به آن توجه کنید، این است که لوکیشن هتل نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. یعنی اگر شما بتوانید یک هتل سه ستاره در یک منطقه خوب در دبی رزرو کنید و هتلتان فاصله کمی با جاهای دیدنی دبی داشته باشد، با یک تیر دو نشان زده اید! چراکه در این صورت هم اقامتتان در دبی ارزان تر می شود و هم اینکه مجبور نیستید در زمان اقامت در دبی مدام پول تاکسی بدهید و با تاکسی از این سو به آن سو بروید. توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن یک هتل سه ستاره در منطقه ای مثل داون تاون دبی رزرو کنید تا فاصله تان با جاذبه های گردشگری دبی نیز کم باشد. کافی است که با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید تا یک تور ارزان دبی هتل سه ستاره با قیمت ارزان و امکانات و لوکیشن خوب به شما آفر دهند.

قیمت تور ارزان شارجه

شارجه یکی از هفت امارت موجود در کشور امارات متحده عربی است. این شهر زیبا و دیدنی در امارات خیلی از دبی دور نیست. شارجه حدودا 23 کیلومتر با دبی فاصله دارد و شما می توانید فاصله دبی تا شارجه را با ماشین ظرف مدت 20 دقیقه طی کنید. با اینکه شارجه کمتر از دبی معروف شده است، اما شارجه نیز زیبایی های بسیار زیادی دارد و پر از اماکن دیدنی، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شگفت انگیز است. قیمت تور ارزان شارجه بنا بر شرایط آب وهوایی شارجه در فصل های مختلف و همین طور بالا و پایین شدن قیمت ارز، در فصل های مختلف سال تغییر می کند. با این حساب بهتر است که با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید و بدین شکل قیمت به روز شده تور ارزان شارجه را استعلام بگیرید. همچنین می توانید در وب سایت زیما سفر قیمت تور ارزان شارجه را روئیت کنید.

تور دبی 7 شب

تورهای ارزان دبی با برنامه های مختلف برگزار می شوند و معمولا برنامه های 3 تا 7 روزه دارند. تور دبی 7 شب مناسب آن دسته از توریستانی است که زمان کافی برای سفر به دبی دارند و می خواهند با خیال راحت تر و ذهن آسوده تری در دبی گشت و گذار کنند. خوبی تور دبی 7 شب این است که مسافران آن مجبور نیستند که با عجله از جاهای دیدنی دبی و مراکز خرید دبی بازدید داشته باشند و می توانند به خوبی سفر به دبی را برای خودشان برنامه ریزی کنند. البته مسلم است که قیمت تور دبی 7 شب از قیمت تور دبی 3 شب کمی بالاتر است. اما واقعا ارزشش را دارد و مسلما شما هم بعدا با رزرو تور دبی 7 شب از انتخابتان راضی خواهید بود. نکته ای که باید درباره تور دبی 7 شب بدانید، این است که آژانس مسافرتی زیما سفر همیشه با کمترین قیمت این تور را برگزار می کند تا شما عزیزان بتوانید با یک هزینه معقول و مقرون به صرفه شانس اقامت بیشتر در دبی را داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که اگر با تور دبی 7 شب به دبی سفر کردید، 2 روز از اقامتتان را به گشت زدن در مراکز خرید دبی، 2 روز را به بازدید از اماکن دیدنی دبی، 1 روز را به گشت و گذار در جزیره پالم دبی و تفریح در اماکن تفریحی دبی، 1 روز را به تفریح با کشتی کروز در دبی و 1 روز را به تفریح در پارک های آبی دبی اختصاص دهید.

 

تور خیلی ارزان دبی

اگر به دنبال تور خیلی ارزان دبی هستید، بهتر است که فصل تابستان را برای سفر به دبی انتخاب کنید. این فصل ارزان ترین زمان سفر به دبی تلقی می شود و اگر شما بتوانید گرمای هوای دبی در این فصل را بپذیرید، شانس سفر با تور خیلی ارزان دبی برایتان مهیا می شود. در این صورت می توانید با بودجه کمتری تور خیلی ارزان دبی را برای خودتان رزرو کنید و بیشتر پولتان را به تفریح و گشت و گذار در دبی اختصاص دهید. البته این را هم بگوییم که امکان رزرو تور خیلی ارزان دبی در فصل های دیگر سال نیز وجود دارد. اما این یک واقعیت است که قیمت تور دبی در فصل تابستان از همیشه کمتر می شود و این یعنی فصل تابستان فرصت خوبی برای سفر به دبی با تور خیلی ارزان دبی است.

تور دبی با کدام پرواز ارزان تر است؟

تور دبی با ایرلاین های مختلفی برگزار می شود که عموما به دو بخش پروازهای ایرانی دبی و پروازهای امارات تقسیم می شوند. این پروازها از نظر قیمتی با همدیگر تفاوت دارند. اصولا قیمت تور دبی با پرواز ایرلاین های ایرانی مثل ایران ایر و ایرلاین ماهان ارزان تر است. پس برای اینکه بتوانید با یک تور ارزان دبی سفر کنید، بهتر است که به دنبال رزرو بلیط هواپیما ارزان دبی با ایرلاین های ایرانی باشید. گفتنی است که آژانس هواپیمایی زیما سفر انواع و اقسام تورهای دبی را با پروازهای مختلف و ایرلاین های مختلف برگزار می کند.

هتل های ارزان با تور دبی

شما با اقامت در هتل های ارزان دبی مثل هتل های سه ستاره دبی می توانید هزینه سفر به دبی را برای خودتان به حداقل برسانید. از بهترین هتل های ارزان دبی می توان به هتل صدف دبی، هتل سیگنچر این دیره دبی، هتل ایبیس البرشا دبی، هتل پالم بیچ دبی و هتل هتل السراب دبی اشاره کرد. لازم به ذکر است که کیفیت هتل های ارزان دبی نیز عموما خوب هستند و در تور دبی ، ارزان بودن هتل لزوما به معنای بی کیفیتی آن نیست. نکته دیگر اینکه هتل های ارزان دبی در مناطق مختلف دبی واقع شده اند و این شما هستید که می توانید بنا بر سلیقه ای که دارید، یک هتل ارزان در نزدیکی جاهای دیدنی دبی، یک هتل ارزان در نزدیکی ساحل دبی، یک هتل ارزان در نزدیکی مراکز خرید دبی و یا یک هتل ارزان در نزدیکی بازارهای سنتی دبی رزرو کنید.

 

نظرات کاربران