۰۲۱۷۴۶۳۴
هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

هتل بریستول استانبول یک هتل 3 ستاره است که در نزدیکی خیابان پر هیاهو و جذاب استقلال قرار گرفته است. در نزدیکی هتل بریستول استانبول، فروشگاه ها، بوتیک ها، گالری های هنری، کافه ها و رستوران های متعددی قرار گرفته اند و به همین دلیل هم معمولا آن دسته از توریستانی به اقامت در هتل بریستول استانبول علاقه نشان می دهند که از قدم زدن ها و گشت و گذارهای خیابانی خوششان می آید و دلشان می خواهد که بهترین فروشگاه ها و بهترین بوتیک های لباس استانبول در نزدیکی هتلشان باشد و هر وقت که دلشان خواست، بتوانند در یک محله شلوغ و پرهیاهو قدم بزنند و صبح تا شب را به خرید سپری کنند. با ما در آژانس زیما سفر همراه باشید تا شما را بیشتر با هتل بریستول استانبول آشنا کنیم.

 

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل بریستول استانبول

 

در هتل بریستول استانبول امکانات رفاهی ساده ای وجود دارد و می توان گفت که این هتل جزء هتل های ارزان استانبول به حساب می آید. در این هتل امکانات و خدماتی مثل امکان دسترسی به وای فای رایگان، سرو رایگان صبحانه، خدمات خشک شویی و ارائه روزنامه رایگان به مهمانان آفر داده می شود. با این حساب می توانیم بگوییم که اگر به دنبال اقامت ارزان در استانبول هستید و بیشتر لوکیشن هتل برایتان اهمیت دارد، این هتل می تواند نظر شما را به خودش جلب کند. اتاق های هتل بریستول استانبول که شمارشان به 73 عدد می رسد، با رنگ های گرم و مبلمان چوبی دیزاین شده اند و به همین دلیل فضای بسیار گرم و دلنشینی برای اقامت دارند. اتاق های هتل بریستول استانبول امکانات رفاهی مطلوبی را در خود جای داده اند و با یک حمام شخصی تجهیز شده اند.

 

 

دسترسی های هتل بریستول استانبول

 

همان طور که گفته شد، این هتل در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده است و با میدان تکسیم به اندازه 1 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از نظر نزدیک بودن به بعضی از بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید استانبول، لوکیشن بسیار مطلوبی برای اقامت دارد و مهمانانی که در آن اقامت می کنند، معمولا از دسترسی راحتشان به مراکز خرید استانبول احساس رضایت می کنند. از این گذشته، جاذبه های گردشگری استانبول نیز فاصله نه چندان دوری با هتل بریستول استانبول دارند و شما با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به یک سری از اماکن دیدنی استانبول دسترسی پیدا کنید. از این گذشته، به خاطر اینکه دو ایستگاه مترو در نزدیکی هتل بریستول استانبول وجود دارد، می توان گفت که دسترسی های این هتل بسیار خوب است و اصولا مهمانان این هتل می توانند به راحتی هر چه تمام تر به دیگر مناطق استانبول دسترسی پیدا کنند.

 

 

نزدیک ترین مراکز خرید استانبول به هتل بریستول استانبول

 

هتل بریستول استانبول به تمامی مراکز خرید نزدیک به میدان تکسیم و خیابان استقلال استانبول، نزدیک است. برای مثال مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول، مرکز خرید دمیرورن استانبول، فروشگاه اچ اند ام تکسیم، فروشگاه آدیداس، فروشگاه ال سی وایکیکی، فروشگاه نایک و بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه برندهای دیگر در نزدیکی هتل بریستول استانبول قرار گرفته اند. مرکز خرید جواهر استانبول نیز به اندازه 43 دقیقه پیاده روی با هتل بریستول استانبول فاصله دارد.

 

 

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری استانبول به هتل بریستول استانبول

 

کاخ دلمه باغچه به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری استانبول در نزدیکی هتل بریستول استانبول قرار گرفته است. شما با اقامت در هتل بریستول استانبول می توانید با 18 دقیقه پیاده روی به این کاخ زیبا دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این برج گالاتا به اندازه 24 دقیقه پیاده روی و موزه پرا به اندازه 16 دقیقه پیاده روی با هتل بریستول استانبول فاصله دارند. از این ها گذشته، بازار ادویه استانبول نیز به اندازه 41 دقیقه پیاده روی، ایاصوفیه به اندازه 42 دقیقه پیاده روی  و مسجد آبی نیز به اندازه 44 دقیقه پیاده روی با هتل بریستول استانبول فاصله دارد. با همه این حرف ها، اگر شما هم به اقامت در هتل بریستول استانبول علاقه پیدا کرده اید، می توانید برای رزرو هتل بریستول استانبول و همین طور رزرو تور ارزان استانبول با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید و با کمترین قیمت ممکن به استانبول سفر کنید و در هتل بریستول استانبول به عنوان یکی از بهترین هتل های ارزان استانبول اقامت کنید.

 

۱۲ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران