۰۲۱۷۴۶۳۴
همه چیز درباره فروشگاه ایکیا در استانبول

همه چیز درباره فروشگاه ایکیا در استانبول

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

همه چیز درباره فروشگاه ایکیا در استانبول

 

اگر شما هم عاشق وسایل دکوری منزل هستید و دوست دارید که یک مجموعه از جدیدترین و به روزترین مبلمان و وسایل دکوری منزل را در زیر سقف یک فروشگاه ببینید، اگر عروسیتان نزدیک است و به دنبال خرید جهیزیه خاص و منحصر به فرد هستید، اگر دلتان می خواهد که خانه تان به شکل خانه های ژورنالی شیک و خاص شود، در هر صورت بازدید از  فروشگاه ایکیا در استانبول  برایتان جذاب خواهد بود. امروز می خواهیم با هم گشتی در فروشگاه ایکیا استانبول بزنیم و با هم نگاهی به این فروشگاه بین المللی و مشهور بیندازیم. با ما در  زیما سفر  همراه باشید تا شما را با فروشگاه ایکیا استانبول آشنا کنیم و به شما بگوییم که دقیقا در این فروشگاه بزرگ در استانبول چه خبر است.

 

درباره برند ایکیا

 

ایکیا یک برند خاص و محبوب بین المللی است که در فروشگاه های آن انواع و اقسام وسایل دکوری منزل، مبلمان، وسایل سرویس بهداشتی، لوازم و اسباب آشپزخانه و وسایل نورپردازی به فروش می رسد. خوبی برند ایکیا این است که تمامی وسایل دکوری و مبلمانش به صورت پک شده و جعبه جعبه به فروش می رسند و به خاطر همین هم هست که حتی توریستان از بازدید و خرید از برند ایکیا استقبال می کنند. در واقع شما وقتی وارد فروشگاه ایکیا می شوید، یک نمایشگاه از وسایل دکوری منزل را می بینید که می توانید با قدم زدن در این نمایشگاه، از مدل های متنوع اجناس فروشگاه ایکیا دیدن کنید. اما وقتی که بخواهید یکی از این مبلمان یا وسایل دکوری را خرید کنید، آن وسیله دکوری یا مبلمان خاص را برایتان از انبار می آورند و چند جعبه بسته بندی شده به شما تقدیم می کنند تا بعدا آن ها را در خانه تان سر هم بندی کنید و قطعات آن را به راحتی به شکل واقعیش دربیاورید. در واقع آن ها با این پروسه کار خرید و حمل و نقل اجناسشان را برای مشتریانشان راحت کرده اند و به خاطر همین مساله هم هست که برند ایکیا در جهان تا این اندازه محبوب و مشهور شده است.

 

 

درباره شعب برند ایکیا در جهان

 

جالب است که بدانید ایکیا یک برند اسکاندیناویایی است که 313 فروشگاه در 38 کشور مختلف دارد. جالب تر از آن هم این است که آلمان با داشتن 53 شعبه از برند ایکیا، رکورد دار جهانی در این زمینه است و بیشترین تعداد از فروشگاه های ایکیا را در خود جای داده است.

 

 

درباره شعب برند ایکیا در استانبول

 

استانبول به عنوان یکی از شهرهای توریستی دنیا، 3 فروشگاه ایکیا را در خود جای داده است. سه فروشگاه ایکیا که در استانبول واقع شده اند، در سه محله بایرام پاشا، عمرانیه و کارتال قرار گرفته اند. معمولا وقتی از فروشگاه ایکیا استانبول صحبت می شود، منظور شعبه ای است که در بخش اروپایی استانبول و رو به روی مرکز خرید فروم استانبول واقع شده است و دلیلش هم این است که فروشگاه ایکیا بخش اروپایی استانبول وسعت بسیار زیادی دارد و تنوع کالایی بیشتری هم به نسبت دیگر فروشگاه های ایکیا استانبول دارد. همان طور که گفته شد این شعبه از فروشگاه ایکیا استانبول که در محله بایرام پاشا واقع شده است، درست رو به روی مرکز خرید فروم استانبول قرار گرفته است و شما می توانید بازدید از این دو فروشگاه و مرکز خرید محبوب را با یکدیگر همزمان کنید. البته این را هم بگوییم که شاید این کار از نظر زمانی ممکن نباشد و شما عملا وقت نکنید که از هر دو آن ها در طول یک روز بازدید داشته باشید و فقط بازدید از فروشگاه ایکیا استانبول، یک روز کامل از شما زمان ببرد!

 

 

درباره فروشگاه ایکیا استانبول

 

فروشگاه ایکیا استانبول شعبه منطقه بایرام پاشا، یک فروشگاه بزرگ است که مساحتش به 500،000 متر مربع می رسد. این فروشگاه چندین و چند رستوران را در خود جای داده است تا مشتریان ایکیا بتوانند بازدید راحت تر و آسوده تری را از فروشگاه ایکیا استانبول داشته باشند. در این فروشگاه انواع و اقسام وسایل دکوری منزل فروخته می شود و محال است که کسی وارد آن شود و چشمش چند وسیله دکوری یا مبلمان را در این فروشگاه نگیرد! برای دسترسی به فروشگاه ایکیا استانبول، می توانید از مترو، تراموا، اتوبوس و یا تاکسی استفاده کنید. برای دسترسی به فروشگاه ایکیا در  تور استانبول  کافی است که  سوار قطارهای مترو استانبول شوید و در ایستگاه کجاتپه از قطار پیاده شوید و یا اینکه از اتوبوس های شماره 32M یا 36ES استفاده کنید.

 

۱۸ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران