۰۲۱۷۴۶۳۴
فوت و فن های سفر ارزان به سریلانکا

فوت و فن های سفر ارزان به سریلانکا

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

فوت و فن های سفر ارزان به سریلانکا

 

سریلانکا کشور بسیار زیبایی است و از آن کشورهایی است که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن را از نزدیک ببیند تا زیبایی بی نظیر عکس ها و تصاویر آن را باور کند. سریلانکا طبیعت بسیار زیبایی دارد و معابد بسیار خاصی را در خود جای داده است و از همه این ها گذشته، غذاهای خوشمزه ای هم دارد. اگر شما هم به این باور رسیده اید که سفر به سریلانکا می تواند یکی از خاص ترین سفرهای زندگیتان باشد، اما هزینه های سفر به سریلانکا برایتان زیاد است؛ از شما دعوت می کنیم که این مطلب را بخوانید و بعد از خواندن آن، سریعا بار سفر به سریلانکا را جمع کنید! چراکه ما می خواهیم در ادامه فوت و فن های سفر ارزان به سریلانکا را به شما یاد دهیم!

 

در تور ارزان سریلانکا در همان جایی که مردم سریلانکا غذا می خورند، غذا بخورید!

 

یکی از مواردی که شما می توانید با کمک آن هزینه های سفر به سریلانکا را کاهش دهید، خوردن غذای ارزان در سریلانکا است! البته این مورد در صورتی تحقق پیدا می کند که شما بدانید کدامیک از رستوران های سریلانکا ارزان هستند! راحت ترین راه برای اینکه بهترین رستوران های ارزان سریلانکا را پیدا کنید، این است که نگاه کنید مشتری های کدامیک از رستوران های سریلانکا محلی هستند و اهل سریلانکا هستند! به شما توصیه می کنیم که اگر یک رستوران با دیزاین خیلی ساده دیدید و متوجه شدید که اهالی سریلانکا زیاد به آن رفت و آمد می کنند، آن رستوران را برای غذا خوردن در  تور سریلانکا  انتخاب کنید.

 

 

مسیر بین شهرهای سریلانکا را با قطار طی کنید

 

اگر دوست داشتید که از شهرهای مختلف سریلانکا دیدن کنید، حتما مسیر بین آن ها را با قطار طی کنید. چراکه قطارهای سریلانکا دولتی هستند و قیمت بلیط آن ها بسیار پایین است و شما با استفاده از آن ها می توانید به مقدار زیادی هزینه های سفر به سریلانکا را برای خودتان کم کنید.

 

 

در یک هتل ارزان در سریلانکا اقامت کنید

 

نکته ای که در مورد رزرو هتل در سریلانکا وجود دارد، این است که هرچقدر هتل مورد نظرتان به ساحل نزدیک تر باشد، احتمالا قیمت بالاتری دارد. با تماس با  آژانس مسافرتی زیما سفر  می توانید یک تور ارزان سریلانکا را برای خود رزرو کنید و بهترین هتل های ارزان سریلانکا را برای اقامت خود انتخاب کنید.

 

 

شماره راننده های تاکسی را در تور سریلانکا بگیرید

 

یکی از فوت و فن های سفر ارزان به سریلانکا این است که شماره راننده های تاکسی را در تور سریلانکا بگیرید. نکته اینجاست که اگر شما برای تمام ترددهایتان در سریلانکا از یک تاکسی استفاده کنید، راننده آن تاکسی با شما بیشتر راه خواهد آمد و کرایه تاکسی را برایتان ارزان تر حساب خواهد کرد. پس بهتر است که شماره راننده اولین تاکسی که در تور سریلانکا سوارش شدید را بگیرید و هر جا خواستید بروید، با همان راننده تماس بگیرید.

 

 

از بازدید از یک سری از جاذبه های گردشگری سریلانکا صرف نظر کنید

 

یکی از مواردی که باعث می شود سفر به سریلانکا برای توریستان گران تمام شود، این است که توریستان ترجیح می دهند فقط از جاذبه های گردشگری معروف سریلانکا دیدن کنند! متاسفانه باید بگوییم که قیمت بلیط ورودی جاذبه های گردشگری اصلی سریلانکا بالا است و بازدید از خیلی از آن ها به صرفه نیست. به شما توصیه می کنیم که متفاوت از دیگر توریستان عمل کنید و از یک سری از اماکن دیدنی ناشناخته سریلانکا دیدن کنید و خودتان را سرگرم تفریحات رایگان سریلانکا و تفریحات ارزان سریلانکا کنید. یادتان باشد که در سریلانکا مزارع چای بسیار زیبایی وجود دارد که بازدید از خیلی از آن ها رایگان است. از این گذشته سریلانکا طبیعت بسیار زیبایی دارد که شما از خیلی از قسمت های آن می توانید به رایگان دیدن کنید. از طرفی در سریلانکا معابد بسیار زیادی وجود دارد که یکی از دیگری زیباتر هستند و شما حتما مجبور نیستید که معابد معروف سریلانکا را برای بازدید انتخاب کنید. مثلا کنار معبد دندان بودا در شهر کندی که یکی از معروف ترین معابد سریلانکا است و اتفاقا بلیط ورودی آن خیلی گران است، یک صومعه بسیار زیبا وجود دارد که یک موزه جذاب هم دارد. در این صومعه راهبانی حضور دارند که خیلی هم خوشحال می شوند شما به رایگان از این صومعه و موزه اش دیدن کنید. به شما توصیه می کنیم که در کنار بازدید از معابد رایگان سریلانکا، به قله آدم سریلانکا نیز بروید و به رایگان یکی از جالب ترین ماجراجویی های ممکن را در تور ارزان سریلانکا تجربه کنید.

۱۹ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران