۰۲۱۷۴۶۳۴
خبرهای جدید درباره گسترس پروازهای فرودگاه پیام در کرج

خبرهای جدید درباره گسترس پروازهای فرودگاه پیام در کرج

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

خبرهای جدید درباره گسترس پروازهای فرودگاه پیام در کرج

 

در تاریخ 30 اردیبهشت 1399 جلسه مهمی در فرودگاه پیام کرج با حضور مدیرعامل فرودگاه پیام، مدیر کل گردشگری استان البرز، رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری، مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و همین طور مدیران بزرگترین و بهترین آژانس های مسافرتی تهران و کرج از جمله جناب آقای مجید هاشمی به عنوان مدیر  آژانس مسافرتی زیما سفر  برگزار شد. هدف تشکیل این جلسه در فرودگاه پیام، این بود که مقدماتی برای همکاری آژانس های مسافرتی ایجاد شود تا به طبع آن، برنامه پروازهای مسافرتی فرودگاه پیام گسترده تر شوند.

 

 

در این جلسه عنوان شد که برای توسعه پروازهای  فرودگاه پیام کرج  و آماده سازی آن برای توسعه پروازهای بیشتر از سرمایه گذاران خارجی استفاده شده است و مجوزهای لازم برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام کرج گرفته شده است. این بدین معنی است که حالا فرودگاه پیام کرج آماده برگزاری پروازهای بیشتر به مقاصد داخلی است و این خبر هم برای شهروندان استان البرز و هم برای صنعت گردشگری، خبری امیدوارکننده است. با توجه به صحبت هایی که در جلسه فرودگاه پیام کرج انجام شد، مشخص است که در آینده نه چندان دور، تعداد پروازهای فرودگاه پیام کرج و همین طور تعداد مسیرهای پرواز فرودگاه پیام کرج بیشتر و بیشتر خواهد شد.

 

 

لازم به ذکر است که فرودگاه پیام کرج که از سال 1371 تاسیس شده است، تا سال 1397 برای اهدافی چون حمل و نقل کالا و بار و اهداف آموزشی و تجاری استفاده می شده است. اما از سال 1397 به بعد، برگزاری پروازهای داخلی به صورت محدود به مقاصد مشهد و کیش در فرودگاه پیام آغاز شد و امکان استفاده از فرودگاه پیام کرج برای مسافران مهیا شد. اما حالا در سال 1399 به نظر می رسد که زمان به بار نشستن فرودگاه پیام کرج رسیده است و قرار است که شاهد اتفاقات خوبی در فرودگاه پیام کرج باشیم و پروازهای مسافربری بیشتری را در فرودگاه پیام ببینیم. در جلسه ای که در فرودگاه پیام کرج برگزار شد و ما در مورد آن صحبت کردیم، این مساله به صورت شفاف و دقیق عنوان شده است و قرار است که مسئولین مربوطه و همین طور مدیران آژانس های هواپیمایی با یکدیگر همکاری های لازم را برای تحقق یافتن این هدف داشته باشند.

 

 

به هر حال اگر شما هم شهروند استان البرز هستید، می توانید این امیدواری را داشته باشید که به زودی بتوانید از خدمات فرودگاه پیام کرج در پروازهای داخلی به مقاصدی مثل تبریز، شیراز، اهواز و دیگر شهرهای بزرگ ایران استفاده کنید.

۰۶ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران