۰۲۱۷۴۶۳۴
سفر به تایلند بهتر است یا سفر به هند؟

سفر به تایلند بهتر است یا سفر به هند؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

تایلند و هند هر دو مقصد گردشگری محبوبی هستند و اصولا قیمت تورهایشان هم در یک رنج است. در ضمن غذاهای هر دو خوشمزه هستند، هر دو آب و هوای خوب دارند و هر دو جاذبه های گردشگری مختلفی را در خود جای داده اند؟ به همین خاطر برای خیلی از توریستان این سوال پیش می آید که باید کدامیک از این مقاصد گردشگری را برای سفر انتخاب کنند؟ نظر شما چیست؟ به نظر شما سفر به تایلند بهتر است یا سفر به هند؟ ما در این مقاله می خواهیم سفر به تایلند را از جهات مختلف با سفر به هند مقایسه کنیم و به شما بگوییم که بالاخره سفر به تایلند بهتر است یا سفر به هند؟

 

 

مقایسه سفر به تایلند و سفر به هند از لحاظ سواحل

 

هم در تایلند و هم در شهری مثل گوا در هند، سواحل بسیار زیبایی وجود دارد. پس اگر شما هم اهل تفریحات ساحلی باشید، می توانید  تور تایلند  و یا  تور گوا  در هند را برای خودتان رزرو کنید. البته این یک واقعیت است که سواحل تایلند تمیزتر و زیباتر هستند و مهمانی ها و جشن هایی هم که در آن ها برگزار می شود، به نسبت جشن های ساحلی هند آزادانه تر هستند.

 

 

مقایسه سفر به تایلند و سفر به هند از لحاظ جنگل های و طبیعت سرسبز

 

در تایلند جنگل های سرسبز زیادی وجود دارد که هم طبیعت زیبایی دارند و هم حیات وحش جالبی دارند. از آن طرف جنگل های هند نیز زیبا هستند. البته این جنگل ها ممکن است که از شهرهایی که شما می خواهید در تور هند از آن ها دیدن کنید، دور باشند. پس می توان گفت که عملا بازدید از جنگل ها در تور تایلند برای توریستان راحت تر است. این را هم خوب است بدانید که در هند کوهستان های بسیار جالبی وجود دارد و کوه های هیمالیا معروف در هند واقع شده اند. از این گذشته در راجستان هند صحراهای بی کران بسیار زیبایی هم وجود دارد. پس اگر اهل ماجراجویی باشید، می توانید سفر دلنشینی را هم به مقصد هند تجربه کنید.

 

 

مقایسه سفر به تایلند و سفر به هند از لحاظ ارزانی

 

نکته ای که باید در این باره بدانید، این است که اصولا سفر به هند و تفریح در هند ارزان تر از سفر به تایلند و تفریح در تایلند است. چراکه در هند هم غذای ارزان تر پیدا می شود، هم هتل های ارزان تری در هند وجود دارد و هم اینکه تفریحات ارزان تری در هند وجود دارد. خوب است این را بدانید که در هند یک سری هاستل یا مهمانخانه وجود دارد که شما به راحتی با شبی 5 تا 8 دلار می توانید در آن ها اقامت داشته باشید. اما از آن طرف، هاستل های شهرهای توریستی تایلند مثل پوکت یا بانکوک به آن اندازه ارزان نیستند.

 

 

مقایسه سفر به تایلند و سفر به هند از لحاظ حال و هوا

 

این یک واقعیت است که کشور هند به اندازه تایلند کشور توریستی نیست و توریستان معمولا از خیلی از شهرهای آن بازدید نمی کنند. اما تایلند کشوری است که همیشه پر از توریست است و پیدا کردن یک شهر یا جزیره در تایلند که توریستی در آن پیدا نشود، کار سختی است. این بدین معنی است که هند حال و هوای محلی تری دارد و تایلند جای توریستی تری است. به هر حال اگر شما هم ترجیح می دهید که در یک شهر محلی تر اقامت داشته باشید و زمان خود را به جای سپری کردن با توریستان، با اهالی و بومی های یک شهر سپری کنید، بهتر است که سفر به هند را انتخاب کنید. در حقیقت شما در طول سفر به هند می توانید تجربه های ناب تری از نظر آشنایی با فرهنگ های محلی و آداب و رسوم خاص کسب کنید. به هر حال اگر شما هم به این خاطر به سفر می روید که با فرهنگ های جدید آشنا شوید، ایده بدی نیست که سفر به هند با تور هند را امتحان کنید.

 

 

مقایسه سفر به تایلند و سفر به هند از لحاظ امنیت

 

نکته دیگر اینکه تایلند به نسبت امن تر از هند است. این یعنی اگر شما می خواهید تنهایی به سفر بروید، می توانید سفر مطمئن تری به تایلند داشته باشید. این مورد علی الخصوص برای بک پکرها (کوله گردها) مساله مهمی است.

 

 

سفر به تایلند یا سفر به هند

 

با همه مواردی که گفته شد، باید بگوییم که هم سفر به تایلند و هم سفر به هند، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در واقع این شما هستید که می توانید با تعیین هدف خود از سفر، در نهایت تعیین کنید که سفر به تایلند یا هند برایتان مناسب تر است. با این حال امیدواریم که با خواندن این مطلب توانسته باشید تفاوت های تایلند و هند را متوجه شوید و تصمیم بهتری برای سفر به تایلند یا سفر به هند بگیرید. برای رزرو تور ارزان تایلند و تور ارزان هند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید.

 

 

زیما سفر مجری مستقیم تورهای هند و تایلند.

۱۲ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران