۰۲۱۷۴۶۳۴
چگونه می توان از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی رفت؟

چگونه می توان از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی رفت؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

چگونه می توان از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی رفت؟

 

هر کسی که بخواهد به کوش آداسی سفر کند، باید اول یک پرواز به مقصد فرودگاه ازمیر داشته باشد و بعد از آنجا خودش را به شهر کوش آداسی برساند. اما چگونه؟ ما امروز می خواهیم راه های مختلف دسترسی به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر را بررسی کنیم و به شما بگوییم که  چگونه می توانید از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی بروید .

 

راه های دسترسی به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر

 

در گذشته توریستان ناچار بودند که حتما برای دسترسی از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی یک تاکسی بگیرند. اما الان اوضاع متفاوت شده است و روش های دسترسی به کوش آداسی متنوع تر شده اند و حق انتخاب برای شما به عنوان یک توریست بیشتر شده است. شما برای رفتن به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر می توانید از تاکسی ها، مینی بوس ها، ترانسفرهای فرودگاه، قطار استفاده کنید. با ما همراه باشید در  زیما سفر  تا در ادامه یک به یک همه روش های ذکر شده را بررسی می کنیم تا ببینیم که کدامیک بهتر هستند.

 

 

سرویس های ترانسفر فرودگاه ازمیر – کوش آداسی

 

یک سری کمپانی در ازمیر وجود دارد که سرویس های مشخصی برای مسیر فرودگاه ازمیر – کوش آداسی دارند. سرویس های این کمپانی ها به شکلی هستند که شما باید از قبل آن ها را به صورت آنلاین رزرو کنید تا وقتی که پایتان به فرودگاه ازمیر رسید، منتظر شما باشند و شما را به راحتی هرچه تمام تر به کوش آداسی برسانند. بعضی از معروف ترین کمپانی های ترانسفر این میسر، کمپانی های کیوی تاکسی (KiwiTaxi)، هوپا (Hoppa.com)، هوپاگو (HoppaGo)، کوش آداسی ترانسفرز (Kusadasi Transfers) و بریتیش ترانسفرز (British Transfers) هستند. خوبی ترانسفرهای این کمپانی ها این است که شما می توانید هر مدل ماشین با هر ظرفیت و هر کرایه ای را به آن ها سفارش دهید و مثلا اگر گروهی قصد سفر به کوش آداسی را داشته باشید، می توانید با کمک آن ها یک ماشین با ظرفیت بالا را رزرو کنید. اما مشکلی که در مورد آن ها وجود دارد، این است که رزرو و پرداخت کرایه آن ها به صورت آنلاین است و خیلی از ما ایرانیان امکان اینکه پرداخت آنلاین آن ها را انجام دهیم، نداریم.

 

دسترسی به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر با تاکسی

 

از این سرویس های ترانسفر که بگذریم، می بینیم که سریع ترین راه برای رفتن به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر، استفاده از تاکسی است. کرایه این تاکسی های حدود 55 یورو است و شما با کمک آن ها می توانید ظرف مدت حدودا 1 ساعت از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی دسترسی پیدا کنید. کمپانی های تاکسی مختلفی برای این مسیر وجود دارند که از جمله آن ها می توان به کوش آداسی تاکسی کبز (Kusadasi Taxi Cabs) اشاره کرد. شماره تلفن این کمپانی +90 532 614 8265 است و شما با تماس با آن ها می توانید یک تاکسی برای خودتان از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی بگیرید.

 

 

دسترسی به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر با ماشین اجاره ای

 

اگر شما هم دلتان می خواهد که خودتان با خیال راحت در زمان اقامتتان در کوش آداسی، با ماشین شخصی گشت و گذار کنید، ایده بدی نیست که از همان فرودگاه ازمیر یک ماشین برای خودتان اجاره کنید. نکته ای که باید از آن مطلع باشید، این است که اگر شما چند نفر باشید و بتوانید مبلغ اجاره ماشین را بین خودتان تقسیم کنید، اجاره ماشین برایتان خیلی به صرفه می شود. در این صورت می توانید با همان ماشین خودتان را از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برسانید و با همان ماشین هم در کوش آداسی برای خودتان گشت و گذار کنید. در این صورت دیگر در تور کوش آداسی و برای تردد بین جاهای دیدنی کوش آداسی، نیاز به گرفتن تاکسی پیدا نمی کنید و دیگر هزینه اضافه برای تردد ندارید. کمپانی معروفی که شما می توانید از آن در فرودگاه ازمیر برای خودتان ماشین اجاره کنید، کمپانی سیکس رنت کار (Sixt Rent a Car) است. این شرکت را می توانید در فرودگاه ازمیر پیدا کنید و از آن متناسب با بودجه تان یک ماشین به مدت چند روز اجاره کنید.

 

 

دسترسی به کوش آداسی از فوردگاه ازمیر با قطار

 

یکی دیگر از روش های رفتن از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی، استفاده از قطار است. برای استفاده از این قطارها باید از فرودگاه ازمیر سوار قطارهای سلچوک شوید و دوباره از آنجا با یک  اتوبوس یا تاکسی به کوش آداسی بروید. لازم به ذکر است که سلچوک حدودا 18 کیلومتر با شهر کوش آداسی فاصله دارد و در واقع شما با قطار نمی توانید یک سره خودتان را از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برسانید. به همین خاطر استفاده از قطار برای رفتن به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر، خیلی توصیه نمی شود! چون وقتی به ایستگاه سلچوک برسید، تازه باید به دنبال گرفتن یک تاکسی و یا اتوبوس باشید و نکته اینجاست که اتوبوس های سلچوک به کوش آداسی هر 4 ساعت یک بار حرکت دارند و پیدا کردن آن ها کار سختی است.

 

دسترسی به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر با تاکسی های اشتراکی

 

جالب است بدانید که یک کمپانی به نام بلا بلا کار (BlaBlaCar) وجود دارد که تاکسی های اشتراکی دارد و اپلیکیشن آن هم برای نصب موجود است. سیستم کاری ماشین های این اپلیکیشن این است که راننده ها را به مسافرانی که قصد طی کردن یک مسیر مشترک را دارند، ارتباط می دهد و شما با کمک آن می توانید با مسافران دیگر همسفر شوید و کرایه کمتری برای طی کردن مسیر پرداخت کنید. کافی است که این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید و درخواست خود را برای رفتن از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی و یا برعکس ثبت کنید و یک تاکسی اشتراکی برای طی کردن این مسیر بگیرید.

 

 

زیما سفر مجری مستقیم تورهای آنتالیا.

۰۷ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران

  • کامبیز

    27 اردیبهشت 1402 - 22:47

    پاسخ

    عالی بود مرسی