۰۲۱۷۴۶۳۴
چگونه از وان به آنتالیا برویم؟

چگونه از وان به آنتالیا برویم؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

همان طور که می دانید وان یک شهر مرزی در ترکیه است که اتفاقا فاصله خیلی کمی هم با مرز کشور ما ایران دارد. وان شهری است که اکثر ایرانی هایی که به آن سفر می کنند، هدفشان خرید است آن هم خرید ارزان و مقرون به صرفه. در واقع خیلی از هموطنان ما در طول سال از راه زمینی به وان سفر می کنند تا هم سیاحتی در کشور ترکیه کرده باشند و هم یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را در شهر وان تجربه کنند. اما در میان آن ها، یک سری از مسافران با این هدف به وان سفر می کنند که بتوانند از آنجا به یکی از شهرهای توریستی دیگر ترکیه مثل آنتالیا سفر کنند! اگر شما هم جزء این دسته از مسافران هستید و در حال برنامه ریزی برای سفر به وان و بعد سفر از وان به شهر ساحلی و جذاب آنتالیا، این مقاله جالب را با دقت بخوانید تا با راه های سفر از وان به آنتالیا آشنا شوید.

 

 

 

سفر از وان به آنتالیا با ماشین شخصی

 

اولین راهی که شما برای سفر از وان به آنتالیا در دسترس دارید، این است که ماشین خودتان را از ایران به وان ببرید و بعد از آنجا مسیر وان تا آنتالیا را رانندگی کنید. لازم به ذکر است که فاصله وان با آنتالیا 1432 کیلومتر است و با این حساب شما باید زمان بسیار طولانی را رانندگی کنید. این مسیر حداقل 18 ساعت زمان می برد و شما ناچارید که میان این 18 ساعت، زمان هایی را هم به استراحت خودتان اختصاص دهید. به هر حال اگر اهل رانندگی در جاده های طولانی هستید و ترجیح می دهید که با ماشین خودتان به آنتالیا سفر کنید، می توانید این راه را برای سفر از وان به آنتالیا انتخاب کنید.

 

 

سفر از وان به آنتالیا با اتوبوس

 

اگر فکر می کنید که 18 ساعت رانندگی برای شما یک کار نشدنی و طاقت فرساست که انصافاً هم هست، بهتر است که قید بردن ماشین شخصی خودتان را به شهرهای وان و آنتالیا بزنید و به جای این کار راه دیگری را برای  سفر به وان و سفر به آنتالیا از وان انتخاب کنید. برای این منظور می توانید با ماشین خودتان تا مرز رازی در ایران بروید، ماشینتان را در پارکینگ مرز رازی پارک کنید و با ماشین های ون موجود در مرز,  خودتان را به وان برسانید و بعد از آنجا با اتوبوس به آنتالیا بروید. البته باید این را هم بدانید که طی کردن مسیر وان تا آنتالیا با اتوبوس بیشتر از طی کردن این مسیر با ماشین زمان می برد و شما باید انتظار این را داشته باشید که حدود 26 ساعت را در راه وان به آنتالیا باشید!

 

 

سفر از وان به آنتالیا با هواپیما

 

اگر فکر می کنید که نمی توانید 26 ساعت را در اتوبوس بنشینید و طاقت این مسیر طولانی را ندارید، بهتر است که به جای اتوبوس از هواپیما برای سفر از وان به آنتالیا استفاده کنید. در این صورت می توانید خیلی زود از وان به آنتالیا برسید و بیشتر از زمان اقامت خود در ترکیه استفاده کنید. همچنین با این کار دیگر خستگی مسیر را هم ندارید و دیگر لازم نیست که یک روز از فرصت اقامت در آنتالیا را به خواب و استراحت سپری کنید و می توانید از همان بدو ورودتان برنامه های تفریحی در آنتالیا را دنبال کنید. به هر حال باید به این نکته توجه کنید که درست است که قیمت بلیط اتوبوس وان به آنتالیا از قیمت بلیط هواپیما وان به آنتالیا کمتر است،اما شما وقتی از اتوبوس برای طی کردن این مسیر استفاده کنید، بی شک خسته می شوید و ناچار می شوید که یک روز از اقامتتان در آنتالیا را به استراحت سپری کنید. در این صورت شاید نتوانید در آن یک روز خوب از امکانات هتل استفاده کنید و هزینه یک روز اقامت در هتل برایتان به هدر برود. در نهایت باید این را هم بگوییم که اینکه کدامیک از روش های بالا برای سفر از وان به آنتالیا مناسب هستند، بستگی به شما و سلیقه تان و البته بودجه ای که برای سفر از وان به آنتالیا در نظر گرفته اید، دارد.  توصیه نهایی آژانس مسافرتی زیما سفر به شما بعد از گفتن موارد بالا این است که از تورهای خارجی و مخصوصاً تورهای آنتالیا زیما سفر برای رفتن به این شهر ساحلی زیبا استفاده کنید تا هم با هزینه کمتر و هم انرژی بیشتر بتوانید در تور آنتالیا تفریح کنید و از اقامت خود در آنتالیا لذت ببرید.

 

 

۱۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران

  • طباطبای

    11 بهمن 1401 - 23:50

    پاسخ

    سلام شمایک شماره تماس برای خرید بلیط نگداشتید تو سایت که مسافر تماس بگیره وخرید کنه

    شهبازی

    27 اسفند 1400 - 08:48

    پاسخ

    سلام اطلاعتان ناقص بود شما هزینه سفر با هواپیمااز وان به انتالیا ویا سفر باتو اتوبوس را نگفتی