۰۲۱۷۴۶۳۴
بهترین کشورهای دنیا برای کار با بالاترین حقوق

بهترین کشورهای دنیا برای کار با بالاترین حقوق

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

بهترین کشورهای دنیا برای کار با بالاترین حقوق

 

هر کسی که می خواهد برای مهاجرت کاری ، به یک کشور دیگر اقدام کند ، به اولین مساله ای که فکر می کند ، این است که حقوق و درآمدش در آن کشور چقدر خواهد بود. واقعیت این است که مسائل مالی یک نقش اساسی و کلیدی را در انتخاب کشور برای مهاجرت کاری ایفا می کنند و شما هم باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید . چراکه وقتی شما می خواهید تک و تنها در یک کشور غریبه زندگی کنید ، باید مطمئن باشید که از نظر مالی در آن کشور دچار مشکل نمی شوید. فقط در این صورت است که شما می توانید در آنجا از پس زندگی خود بربیایید و فقط در این صورت است که مجبور نمی شوید که عطای زندگی آرام و بی دغدغه در یک کشور خارجی را به لقایش ببخشید و دوباره به شهر و دیار خودتان برگردید . پس بهتر است که قبل از اینکه هر اقدام جدی در این زمینه صورت دهید ، خوب تحقیق کنید ، خوب فکرهایتان را بکنید و از هر نظر برای مهاجرت کاری به یک کشور خارجی آماده شوید و کشور خوبی را برای مهاجرت کاری انتخاب کنید. اولین کاری که باید در این زمینه انجام دهید ، این است که این مطلب را با دقت بخوانید تا ببینید که بهترین کشورهای دنیا برای کار با بالاترین حقوق کدام کشورها هستند و در کدام کشورهای جهان درآمدها برای مهاجرین بالاتر هستند . در ادامه با ما در زیما سفر همراه باشید .

 

بهترین کشورهای دنیا برای کار با بالاترین حقوق ، زیما سفر

 

کار در فرانسه

 

همیشه از قدیم الایام کار در فرانسه برای خیلی از مردم جهان جذاب و خواستنی بوده است. همین باعث شده که از همان قدیم ها اوضاع کار در این کشور رونق پیدا کند. نکته خوبی که باید درباره کار در فرانسه به شما بگوییم ، این است که در این کشور حقوق و درآمدها بسیار خوب است و هر کسی که یک مهارت تخصصی داشته باشد ، می تواند سالانه تا 30 هزار یورو دریافتی داشته باشد. اگر هم کسی تخصص بالایی داشته باشد و بتواند در این کشور در درجه مدیریت فعالیت کند ، می تواند انتظارش را داشته باشد که سالانه درآمدش به 200 هزار یورو هم برسد! این یعنی اگر شما هم در حرفه خود مهارت ، تخصص و یا تحصیلات ویژه ای دارید ، فرانسه برای مهاجرت کاری شما گزینه ایده آلی است.

 

کار در فرانسه ، زیما سفر

 

کار در انگلیس

 

نکته ای که باید درباره مهاجرت کاری به انگلیس بدانید ، این است که با اینکه پیدا کردن کار در این کشور آنچنان آسان به نظر نمی رسد ، اما به خاطر حقوق و درآمدهای بالایی که در این کشور به مهاجران داده می شود ، خیلی ها به دنبال اخذ ویزای کاری انگلستان هستند. گفتنی است که میانگین درآمد کسانی که در حوزه مدیریت در کشور انگلستان فعالیت می کنند ، به صورت سالانه 170 هزار یورو است.  

 

کار در انگلیس ، زیما سفر

 

کار در اتریش

 

اتریش یکی از آن کشورهایی است که همیشه طبیعت زیبا و معماری جذابش قلب مردم جهان را تسخیر کرده است و یکی از آن کشورهایی است که محال است کسی آرزوی دیدنش را نداشته باشد. واقعا هم باید بگوییم که اتریش کشور زیبایی است و واقعا از نظر گردشگری کشور ایده آلی برای سفر محسوب می شود. اما این همه ماجرا نیست و اتریش فقط برای تفریح گزینه مناسبی محسوب نمی شود. بلکه این کشور برای کار و زندگی نیز کشور بی نظیری است و به جرئت می توان گفت که هر کسی که به آن مهاجرت کند ، کیفیت زندگی اش دستخوش تغییرات مثبت و چشم گیری میشود. مخصوصا که اتریش یکی از بهترین کشورهای دنیا برای کار با درآمد بالا نیز محسوب می شود و هر کسی می تواند در آن انتظار این را داشته باشد که به صورت میانگین 30 هزار یورو در سال درآمد داشته باشد.

 

کار در اتریش ، زیما سفر

 

کار در هنگ کنگ

 

با اینکه هنگ کنگ جزء کشور چین است ، اما ما آن را در این لیست به این دلیل جدا کرده ایم که حقوق های کارمندان در هنگ کنگ خیلی بیشتر از قسمت های دیگر کشور چین  است. با این حساب باید بگوییم که هنگ کنگ یکی از بهترین گزینه های موجود برای مهاجرت کاری در آسیا محسوب می شود و جدای از اینکه امکانات زندگی در آن بسیار مطلوب است ، درآمدها نیز در آن بالاست . لازم به ذکر است که میانگین درآمد در هنگ کنگ به صورت سالانه معادل 40 هزار یورو است.

 

کار در هنگ کنگ ، زیما سفر

 

کار در لوکزامبورگ

 

معمولا کسانی که به فکر مهاجرت کاری به اروپا هستند ، مدام به این فکر می کنند که در کشورهایی مثل فرانسه ، آلمان یا حتی ایتالیا کار پیدا کنند. در این میان خیلی ها غافل از این مساله هستند که حتما نباید کشور بزرگی را در اروپا انتخاب کنند تا شرایط کاری بعد از مهاجرت برایشان مطلوب باشد. خیلی ها این را نمی دانند که در کشور کوچکی مثل لوکزامبورگ هم شرایط کاری ایده آل است و خیلی ها این را نمی دانند که لوکزامبورگ یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت کاری است و درآمدها در آن فوق العاده بالاست. خیلی ها این را نمی دانند که اقتصاد لوکزامبورگ شرایط ایده آلی دارد و اصولا هر کسی که در آن کسب و کاری راه بیندازد ، احتمال موفقیتش بسیار زیاد است. اما خوب است که حداقل شما این را بدانید که میانگین درآمد در لوکزامبورگ به صورت سالانه 43 هزار یورو است و این یعنی شما هم می تواند برای اینکه یک تکان بزرگ و اساسی به زندگیتان دهید ، به مهاجرت کاری به لوکزامبورگ فکر کنید.

 

کار در لوکزامبورگ ، زیما سفر

 

کار در آمریکا

 

آمریکا همیشه به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت کاری شناخته می شده است و هنوز هم اوضاع به همین منوال است. واقعیت این است که در کشوری به بزرگی آمریکا که این همه شرکت های معروف ، مهم و موفق دارد ، فرصت  شغلی بسیار زیاد است. اگر شما هم رویای کار در یک شرکت بزرگ و تامین بودن از نظر مالی را دارید ، باید به شما بگوییم که مهاجرت کاری به آمریکا برای شما یک گزینه ایده آل محسوب می شود. چرا که در این کشور کارمندان معمولی به صورت  میانگین هر سال معادل 45 هزار یورو درآمد دارند و کارمندان رده بالاتر هم می توانند به صورت میانگین سالانه 290 هزار یورو درآمد کسب کنند.

 

کار در آمریکا ، زیما سفر

 

مهاجرت کاری به سوئیس

 

باید این را به شما بگوییم که در حال حاضر سوئیس بهترین کشور دنیا برای مهاجرت کاری کسانی است که به دنبال حقوق و مزایای بالا هستند. باید این را بدانید که اصلا فرقی ندارد که شما در چه صنعتی در این کشور مشغول به کار بشوید ، در هر صورت می توانید از این بابت مطمئن باشید که امنیت شغلی خوبی در این کشور نصیبتان خواهد شد و از یک اقتصاد پایدار در زمان زندگی در این کشور بهره مند خواهید شد. لازم به ذکر است که کسانی که به صورت تخصصی در حوزه خدمات در سوئیس فعالیت می کنند ، تقریبا دو برابر کشورهای دیگر درآمد کسب می کنند و کسانی که در حوزه مدیریت در این کشور کار می کنند ، می توانند به این امید داشته باشند که بتوانند سالانه به صورت میانگین 320 هزار یورو درآمد داشته باشند . در آخر باید این را بگوییم که اگر بتوانید ویزای کار هر کدام از کشورهای یاد شده در این لیست را دریافت کنید ، کیفیت زندگیتان به شکلی باورنکردنی بهتر خواهد شد. پس اگر شما هم تخصص خاصی دارید ، بهتر است که شانس خودتان را امتحان کنید و ببینید که آیا می توانید به یکی از این کشورها مهاجرت کنید یا خیر. البته این را هم بگوییم که شما باید به پارامترهای دیگر هم برای مهاجرت کاری به کشورهای خارجی توجه کنید و به جز مسائل مالی ، اولویت های دیگری هم در زندگی هر شخصی وجود دارد. 

 

مهاجرت کاری به سوئیس ، زیما سفر

۱۷ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران