۰۲۱۷۴۶۳۴
بایدن و رفع ممنوعیت سفر به آمریکا

بایدن و رفع ممنوعیت سفر به آمریکا

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

بایدن و رفع ممنوعیت سفر به آمریکا

 

اگر شما هم در حال تلاش برای مهاجرت به آمریکا بوده اید و جزء کسانی بودید که با سد ترامپ یعنی ممنوعیت سفر مردم کشورهای مسلمان به آمریکا رو به رو شده بودند ، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه با ما در زیما سفر همراه باشید ، می خواهیم جزئیات خبری را به شما بگوییم که این روزها به گوش می رسد و نشان از این دارد که دوره تاریک مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان به پایان رسیده و خبرها و اتفاقات خوبی برای متقاضیان اخذ ویزای آمریکا وجود دارد.

 

بایدن و رفع ممنوعیت سفر به آمریکا ، زیما سفر

 

روز اول ریاست جمهوری بایدن

 

خبر از آنجایی شروع شد که در روزی که بایدن به طور رسمی جای ترامپ را در کاخ سفید گرفت ، یعنی در تاریخ 1 بهمن 99 ، بایدن اقدام به امضای 17 فرمان اجرایی کرد. البته قبل از اینکه روز اول ریاست جمهوری بایدن شروع شود ، این خبر اعلام شده بود و قرار بود که اقداماتی توسط بایدن در روز اول حضورش در کاخ سفید صورت بگیرد و خیلی ها منتظر این روز بودند . خوشبختانه آن اقدامی که خیلی از ایرانیان منتظرش بودند ، یعنی رفع ممنوعیت مهاجرت ایرانیان به آمریکا در روز اول ریاست جمهوری بایدن صورت گرفت . در واقع یکی از مواردی که در این 17 فرمان اجرایی وجود داشت ، رفع ممنوعیت سفر به آمریکا برای ایرانیان و مردم کشورهای دیگر مسلمان بود . اگر احیانا از این موضوع مطلع نیستید ، باید به شما بگوییم که در سال 2017 بود که رئیس جمهور پیشین آمریکا یعنی دونالد ترامپ مهاجرت مردم کشورهای مسلمان را به آمریکا ممنوع و محدود کرده بود و مشخصا این قانون شامل حال ما ایرانیان هم می شد. اما حالا و در اوایل سال 2021 و با تصمیم رئیس جمهور جدید آمریکا یعنی بایدن این مشکل حل شده است.

 

روز اول ریاست جمهوری بایدن ، زیما سفر

 

قوانین مهاجرت به آمریکا بعد از بایدن

 

حالا شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که حالا که ممنوعیت سفر و مهاجرت ایرانیان به آمریکا برداشته شده است ، دقیقا چه تحولی در زندگی ما ایرانیان رخ می دهد . نکته اینجاست که از این به بعد مردم ایران می توانند بدون محدودیت ها و سختگیری هایی که ترامپ برای مهاجرت ایرانیان به آمریکا داشت ، برای مهاجرت به آمریکا و همین طور سفر به این کشور اقدام کنند . در واقع حالا متقاضیان ایرانی اخذ ویزای آمریکا می توانند به صورت مستقیم و با مراجعه به سفارت های آمریکا در کشورهای دیگر شانس خودشان را برای اخذ ویزای آمریکا امتحان کنند . لازم به ذکر است که تا پیش از این یعنی در همین سه سالی که بعد از قانون گذاری ترامپ گذشت ، کار برای مهاجرت ایرانیان به آمریکا بسیار سخت شده بود و خیلی از افراد به دنبال این بودند که اول بتوانند اقامت یک کشور دیگر را بگیرند تا بتوانند با یک راه طولانی و سخت در نهایت برای اخذ ویزای آمریکا اقدام کنند . اما مشخص است که حالا کار برای این دسته از عزیزان راحت تر شده است و عملا دیگر داشتن تابعیت ایران سدی برای مهاجرت به آمریکا محسوب نمی شود .

 

قوانین مهاجرت به آمریکا بعد از بایدن ، زیما سفر

 

شرایط مهاجرت به آمریکا بعد از بایدن

 

اگر این سوال در ذهن شما شکل گرفته که حالا که اوضاع برای مهاجرت به آمریکا بر وفق خواسته ایرانی هاست ، چگونه می توانید به آمریکا مهاجرت کنید . باید به شما بگوییم که شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط خود از یکی از راه های اخذ ویزای تحصیلی آمریکا ، اخذ ویزای کار آمریکا ، مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری یا اخذ ویزای هنرمندی آمریکا یا از روش های دیگر اقدام کرده و با گرفتن وقت سفارت آمریکا و مراجعه به سفارت های آمریکا در کشورهای همسایه شانس خودتان را امتحان کنید . در نهایت هر جای این دنیا که هستید ، برایتان آرزوی موفقیت داریم و آرزو می کنیم که چه در ایران ، چه در آمریکا و چه در هر کشور دیگری که می خواهید زندگی کنید ، یک زندگی سرشار از خوشی و موفقیت در انتظارتان باشد.

 

شرایط مهاجرت به آمریکا بعد از بایدن ، زیما سفر

 

در صورتی که نیاز به آدرس سفارتهای آمریکا در اطراف ایران را دارید بر روی این لینک کلیک کنید .

۲۱ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران

  • رضا منصوری

    26 اسفند 1399 - 11:56

    پاسخ

    از اطلاع رسانی مفید شما سپاسگزارم