۰۲۱۷۴۶۳۴
بهترین شهرهای آسیایی برای جشن گرفتن سال نو میلادی

بهترین شهرهای آسیایی برای جشن گرفتن سال نو میلادی

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

بهترین شهرهای آسیایی برای جشن گرفتن سال نو میلادی

 

حتما این را می دانید که سال نو میلادی در کشورهای اروپایی و همین طور در کشورهایی مثل کانادا و آمریکا با شکوه زیادی جشن گرفته می شود . اما شاید این را ندانید که یک سری شهر و کشور آسیایی نیز هستند که مردم آنها با همان شوق و اشتیاق غربی ها ، سال نو میلادی را جشن می گیرند . ما امروز در زیما سفر می خواهیم شما را با 6 شهر و کشور آسیایی آشنا کنیم که با سفر به آن ها می توانید در جشن سال نو میلادی شرکت کنید . در این شهرها و کشورهای آسیایی درست مثل شهرها و کشورهای غربی انوع و اقسام برنامه های تفریحی از مهمانی ها و جشن های ساحلی گرفته تا برنامه های آتش بازی برگزار می شوند تا مردم و توریستان سال جدید میلادی را با شور و اشتیاق فراوان شروع کنند .

 

بهترین شهرهای آسیایی برای جشن گرفتن سال نو میلادی ، زیما سفر

 

هنگ کنگ در چین

 

وقتی که سال نو میلادی فرا می رسد ، آسمان هنگ کنگ در چین شاهد آتش بازی های بسیار زیبایی می شود . هر سال در شب سال نو در بندر ویکتوریا هنگ کنگ یک نمایش آتش بازی 8 دقیقه ای اجرا می شود که همیشه توریستان را شگفت زده می کند . در ضمن در میدان تایمز هنگ کنگ نیز مردم دور هم جمع می شوند تا در کنار هم سال نو میلادی را با شمارش معکوس آغاز کنند . همیشه در شب سال نو میلادی در هنگ کنگ جلوه شهر تغییر می کند و هر سال همه در هنگ کنگ منتظر هستند تا دوباره در کنار هم این شب جذاب را جشن بگیرند .  

 

هنگ کنگ در چین ، زیما سفر

 

جزیره کوفانگان در تایلند

 

جزیره کوفانگان یا همان جزیره کوه فانگان یکی از بهترین جزایر آسیایی برای جشن گرفتن سال نو میلادی است . شهرهای مختلفی در تایلند وجود دارند که شما می توانید جشن سال نو میلادی را در آن ها جشن بگیرید . اما واقعیت این است که برنامه های سال نو میلادی جزیره کوه فانگان از هر شهر و جزیره دیگری در تایلند جالب تر و مفرح تر هستند . شما در جزیره کوفانگان می توانید با یک جشن ساحلی بسیار هیجان انگیز به استقبال سال نو میلادی بروید . اگر از شلوغی و هیجان و جشن و پایکوبی خوشتان می آید ، حتما برای سفر به تایلند و مخصوصا سفر به جزیره کوفانگان در سال نو میلادی امسال برنامه ریزی کنید . 

 

جزیره کوفانگان در تایلند ، زیما سفر

 

گوا در هند

 

ایالت ساحلی هند یکی دیگر از بهترین مقاصد گردشگری آسیایی برای جشن گرفتن سال نو میلادی است . گوا که در گذشته مستعمره پرتغال بوده است ، به عنوان پایتخت غیر رسمی جشن و پایکوبی هند شناخته می شود . جالب است که بدانید در شب سال نو میلادی همه سواحل گوا میزبان جشن های مفرح میشوند و در هر گوشه و کنار گوا ، آتش بازی های بسیار دیدنی برپا می شوند . با این حساب انتخاب هوشمندانه ای است که در زمان سال نو میلادی به گوا سفر کنید تا شما هم از این برنامه های تفریحی و جشن های مفرح در گوا بی نصیب نمانید .  

 

گوا در هند ، زیما سفر

 

سنگاپور

 

احتمالا شما هم حدسش را می زدید که نام سنگاپور هم در لیست بهترین شهرها و کشورهای آسیایی برای جشن گرفتن سال نو میلادی وجود داشته باشد . چراکه سنگاپور محبوب ترین مقصد گردشگری آسیایی برای جشن سال نو میلادی است و هر سال مسافران و مردم این کشور شاهد برگزاری انواع و اقسام جشن های ساحلی و برنامه های آتش بازی در شب سال نو میلادی هستند . یکی از معروف ترین سنت های جشن سال نو میلادی در سنگاپور این است که مردم آرزوهایشان را روی گوی های مخصوصی به نام گوی های آرزو می نویسند و آن ها را روی آب شناور می کنند .  

 

سنگاپور ، زیما سفر

 

تایپه در تایوان

 

تایپه که پایتخت تایوان است ، یکی دیگر از شهرهای بزرگ آسیایی است که جشن های جالبی برای سال نو میلادی در آن برگزار می شوند . در شب سال نو میلادی در مرکز شهر تایپه ، انواع و اقسام هنرمندان روی استیج می روند تا با اجرای موسیقی زنده حال و هوای شهر را دگرگون کنند . در این شب معروف ترین هنرمندان کشور تایوان تمام تلاششان را می کنند که مردم شادترین شب سال را سپری کنند و با انرژی مضاعف به استقبال سال جدید بروند .

 

تایپه در تایوان ، زیما سفر

 

دبی در امارات متحده عربی

 

امکان ندارد که بتوانیم لیست بهترین شهرهای آسیایی برای جشن سال نو میلادی را بدون نام بردن از دبی به پایان برسانیم . مسلم است که دبی به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای آسیایی برنامه های بسیار مفرحی برای جشن سال نو میلادی دارد . در شب سال نو میلادی ، گذشته از اینکه در اطراف برج خلیفه آتش بازی بزرگی برپا می شود ، برنامه های تفریحی جذابی در سواحل اصلی دبی اجرا می شوند که یکی از آن یکی جذاب تر هستند . مطمئن باشید که اگر در شروع ماه ژانویه در دبی حضور داشته باشید ، می توانید سال نو میلادی را با شکوه هر چه تمام تر جشن بگیرید . برای رزرو تورهای ارزان خارجی ویژه سال نو میلادی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید .

 

دبی در امارات متحده عربی ، زیما سفر

۰۷ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران

  • Vahidi

    23 آبان 1401 - 08:24

    پاسخ

    Tnx alot