۰۲۱۷۴۶۳۴
گران ترین ماشین هایی که در خیابان های دبی به چشم می خورند

گران ترین ماشین هایی که در خیابان های دبی به چشم می خورند

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

گران ترین ماشین هایی که در خیابان های دبی به چشم می خورند

 

همیشه ماشین های آخرین مدلی که در خیابان های دبی دیده می شوند، معروف بوده اند و توریستان به دیدن فراری یا لامبورگینی در آن عادت کرده اند. در واقع یکی از جالب ترین جذابیت هایی که دبی برای توریستان دارد، وجود همین ماشین های آخرین مدل در خیابان های دبی است! به هر حال اگر شما هم عاشق ماشین های جدید باشید، مطمئنا عاشق دبی می شوید و شاید دل کندن از دبی برای شما هم سخت باشد! با ما همراه باشید تا یک به یک گران ترین ماشین هایی که در خیابان های دبی به چشم می خورند را به شما معرفی کنیم.

 

 

مازراتی گرن توریسمو پلیس دبی

 

قیمت: 600،000 درهم

اگر فقط یک نفر یا یک ارگان در دبی وجود داشته باشد که کلکسیون گران ترین ماشین های دبی را داشته باشد، پلیس دبی است! ماشین های پلیس دبی همیشه از ماشین های آخرین مدل تشکیل شده اند و زیر پای پلیس های دبی ماشین هایی مثل لامبورگینی، مرسدس بنز و آستون مارتین به چشم می خورد و به تازگی هم که مازراتی گرن توریسمو به لیست ماشین های پلیس دبی اضافه شده است. این ماشین ایتالیایی با موتور V8 به پلیس دبی کمک می کند تا با سرعت هرچه تمام تر مجرمان را دستگیر کند و آرامش بیش از پیش در دبی برقرار شود! به هر حال اگر به دبی سفر کردید، به شما توصیه می کنیم که با دقت بیشتری به ماشین های پلیس دبی نگاه کنید و از دیدن این همه ماشین آخرین مدل در دبی حظ کنید!

 

 

دول سیکستین

 

قیمت: 5،876،480 درهم

دول سیکستین یکی از سریع ترین ماشین های جهان است و سرعتش به 500 کیلومتر بر ساعت هم می رسد. جالب است که بدانید یکی از خواننده های مشهور جهان به نام Drake عاشق این ماشین است و برای بعضی از موزیک ویدئوهای خود این ماشین را از یک کمپانی دبی برای خود اجاره می کند!

 

 

مورگان آئرو 8

 

قیمت: 550،000 درهم

مورگان آئرو 8 یک خودرو انگلیسی است که مثل پلی بین ماشین های کلاسیک قدیمی و ماشین های اسپرت سوپرفست (فوق سریع) به چشم می آید. در واقع این ماشین ظاهر جالبی دارد و ماشین های کلاسیک را برای هر کسی تدعی می کند و در عین حال یکی از سریع ترین ماشین های دبی محسوب می شود و سرعتش به 300 کیلومتر در ساعت هم می رسد. با این تفاسیر می توان گفت که مورگان آئرو 8 نیز یکی از جالب ترین و یکی از گران ترین ماشین هایی است که در خیابان های دبی به چشم می خورند و مطمئنا شما هم از دیدن آن در خیابان های دبی شگفت زده می شوید.

 

 

فنیر سوپر اسپورت

 

قیمت: 6،978،510 درهم

این ماشین را یک کمپانی ماشین لبنانی به نام W Motors ساخته است. ماشینی که سرعت آن به راحتی به 400 کیلومتر در ساعت می رسد و در سال 2015 رونمایی شده است. جالب است که بدانید این ماشین سرعت 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در زمان 2.7 ثانیه طی می کند و به خاطر همین هم هست که می گوییم فنیر سوپر اسپورت یکی از جالب ترین ماشین هایی است که در خیابان های دبی به چشم می خورد و معمولا نظر توریستان را به خود جلب می کند.

 

 

آپولو اینتنسا اموزیونه

 

قیمت: 9،549،540 درهم

آپولو اینتنسا اموزیونه یکی از گران ترین ماشین هایی است که در خیابان های دبی به چشم می خورد. این ماشین به عنوان یک ابر ماشین توسط آپولو در سال 2017  رونمایی شده است و به آن به اختصار آپولو مدل IE نیز گفته می شود. جالب است که بدانید این ماشین در سال 2019 راهش به دبی باز شد و با اینکه سریع ترین ماشین این لیست نیست و سرعتش فقط به 335 کیلومتر بر ساعت می رسد، اما یکی از زیباترین ماشین هایی است که در خیابان های دبی به چشم می خورد و به همین دلیل هم هست که می توان عنوان یکی از جالب ترین ماشین های خیابان های دبی را به آن داد.

 

 

هیچ شکی نیست که دبی مثل یک آرمان شهر با تمامی شهرهای دنیا متفاوت است و به همین خاطر هم هست که می توان به حتم گفت که سفر به دبی با تمام سفرهای زندگیتان متفاوت است. برای رزرو  تور ارزان دبی  می توانید با همکاران ما در  آژانس مسافرتی زیما سفر  تماس بگیرید.

۲۰ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران

  • بهمن فرتومی

    22 مرداد 1400 - 23:46

    پاسخ

    لطفا اخرین مدلها خودروهای سال همراه با تولید جدید و مشخصات فنی و اپشنها را درج نمایید??