۰۲۱۷۴۶۳۴
تور امارات

تور امارات

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آیا شما هم می خواهید بدانید که چگونه امارات در عرض چند سال به یکی از توریستی ترین کشورهای آسیایی و البته دنیا تبدیل شد؟ آیا شما هم می خواهید به امارات سفر کنید و می خواهید قبل از سفر اطلاعات تان را در مورد این کشور زیبا، جذاب و شگفت انگیز کامل کنید؟ پس با زیما سفر همراه باشید تا به شما هر آنچه باید درباره تور امارات بدانید را بگوییم. امارات کشور بسیار جذابی است که از میان همه شهرهایش، دبی از بقیه محبوب تر شده است. البته به جز دبی شهرهای دیدنی دیگری هم در امارات وجود دارند که آن ها نیز قلب هر توریستی را تسخیر می کنند. در واقع امارات کشوری است که از 7 امارت و یا به عبارتی 7 امیرنشین تشکیل شده است که یکی از آن ها دبی است و نام 6 امارت دیگر آن ابوظبی، شارجه، عجمان، فجیره، راس الخیمه و ام القوین است. این کشور زیبا که در آسیا و در جنوب کشورمان ایران قرار گرفته و از راه دریایی خلیج فارس هم مرز ما محسوب می شود، از سمت شرق با عمان، از سمت غرب و جنوب با عربستان سعودی و از راه دریایی با قطر نیز هم مرز است. این کشور دیدنی تا 5 دهه گذشته، محبوبیت و شهرتی که حالا از آن می شناسیم را نداشت. اما به هر حال به لطف ساخت اماکن دیدنی خاص، اماکن تفریحی منحصر به فرد و همین طور مراکز خرید بزرگ و حیرت انگیز و در کل توریستی شدن به این شکوفایی رسید و به شکل کنونی در آمد. این کشور حدود 9.6 میلیون نفر جمعیت دارد و در کل با احتساب وسعت همه امیرنشین ها، مساحتش به 83،600 کیلومتر مربع می رسد.

 

مراکز تفریحی امارات

در هر کدام از امیر نشین های کشور امارات جاهای دیدنی متعددی وجود دارد. اما مشخص است که بیشترین جاذبه های گردشگری امارات در شهر توریستی دبی و البته پایتخت این کشور یعنی ابوظبی قرار گرفته اند. با این حساب اگر شما هم می خواهید بیشترین استفاده را از امکانات تفریحی این کشور ببرید، باید با تور امارات راهی دبی یا ابوظبی شوید. مثلا در دبی شهربازی ها و پارک های بی نظیری مانند شهربازی لگولند، شهربازی آی ام جی ورلد، پارک آبی وایلد وادی ، پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی آکواونچر، پارک بالیوود و پیست اسکی دبی ساخته شده اند. از طرفی بعضی از مشهور ترین سواحل امارات متعلق به دبی هستند و امکانات تفریحی که در این شهر در نظر گرفته شده است، جزء بهترین ها هستند. مثلا امکانات تفریحی برای ورزش های آبی و سافاری در صحرا و همین طور کشتی های کروزی که در آن تعبیه شده اند، در امارات حرف اول را می زنند. ضمنا بعضی از معروف ترین آسمان خراش های امارات در شهر دبی جای گرفته اند که از جمله آن ها می توان به برج العرب و همین طور بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه اشاره کرد. علاوه بر این ها دبی مال، فواره دبی، جزایر نخل و ده ها جاذبه گردشگری دیگری که همیشه از آن ها به عنوان بهترین اماکن دیدنی امارات یاد می شوند، در این شهر قرار گرفته اند. در کل اگر شما کمی درباره مراکز تفریحی امارات جست و جو کنید، می بینید که بیشتر عنوان های موجود در لیست مربوط به جاهای دیدنی شهر ساحلی دبی می شوند. البته این را هم متوجه می شوید که یک سری از مطرح ترین جاهای دیدنی امارات در ابوظبی قرار گرفته اند. مثلا خوب است این را بدانید که در ابوظبی یک جزیره تفریحی به نام یاس وجود دارد که شهربازی معروف فراری ورلد و همین طور پارک آبی یاس در آن قرار گرفته اند. حتی یک تفرجگاه ساحلی بسیار توریستی و جذاب نیز در این جزیره وجود دارد که به آن یاس مارینا می گویند و هر توریستی که برای تفریح به آن مراجعه می کند، شگفت زده می شود. در ضمن یک باغ وحش معروف به نام پارک باغ وحش امارات در ابوظبی وجود دارد که هر کسی را متحیر می کند. یک سری ساحل جذاب نیز در این شهر در امارات وجود دارند که حال و هوای بسیار خوبی برای تفریح دارند. علاوه بر این ها، مسجد شیخ زاید، قصر امارات، برج های اتحاد و صد البته دهکده میراث جزء دیدنی ترین جاذبه های گردشگری امارات در ابوظبی هستند. از این ها که بگذریم، درست مثل دبی، مراکز خرید متعددی هم در ابوظبی قرار گرفته اند و به جرئت می توان گفت که مراکز خرید هر دو شهر، جزء محبوب ترین مراکز خرید امارات هستند.

 

مراکز تفریحی امارات ، زیما سفر

مراکز خرید در امارات

مراکز خرید دبی بسیار متنوع هستند و از هر نظر جزء بهترین مراکز خرید دنیا محسوب می شوند. اگر شما هم اهل خرید هستید، توصیه ما به شما این است که در تور دبی برای خرید اول به دبی و دوم به ابوظبی مراجعه کنید. از جمله مراکز خرید امارات در دبی می توان به دبی مال، مرکز خرید اوت لت مال دبی، مرکز خرید امارات، مرکز خرید برجمان، مرکز خرید مرکاتو، مرکز خرید دراگون مارت، مرکز خرید الغریر، مرکز خرید مارینا مال و مرکز خرید اوت لت ویلیج اشاره کرد. از آن طرف، مراکز خریدی مثل مرکز خرید یاس، مرکز خرید مارینا ابوظبی، مرکز خرید الوحده، مرکز خرید ابوظبی مال و مرکز خرید الراحه در ابوظبی جزء محبوب ترین مراکز خرید امارات به حساب می آیند. در میان بازارهای محلی امارات نیز می توان به بازار طلای دبی، سوق مدینه جمیرا دبی و بازار فرش ابوظبی اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که در شهرهای دیگر امارات به جز دبی و ابوظبی نیز مراکز خرید مدرن و لوکس و البته بازارهای سنتی و محلی وجود دارد و اگر شما احیانا در تور ارزان قیمت امارات از آن ها بازدید کردید، می توانید خریدتان را در آن ها انجام دهید.

بهترین هتل های امارات

همان طور که گفته شد امارات در سال های اخیر شهرت توریستی زیادی برای خود دست و پا کرده و بالطبع مشخص است که هتل های متعددی هم در آن ساخته شده تا پاسخگوی حجم زیاد مسافران این کشور باشند. مثلا در دبی هتل های لوکسی مثل هتل آتلانتیس دپالم، هتل جمیرا زعبیل سرای و هتل شانگری لا و در ابوظبی هتل های جذابی مثل هتل ماریوت داون تاون و هتل یاس وایسروی ساخته شده اند که جزء بهترین هتل های امارات محسوب می شوند. البته در شهرهای دیگر امارات نیز هتل های فاخر و جذابی ساخته شده اند که برای نمونه می توان به هتل والدورف آستوریا در راس الخیمه، هتل هیلتون در شارجه، هتل ریتز کارلتون در راس الخیمه، هتل رادیسون بلو در عجمان، هتل کنکورد در فجیره و هتل رویال رزیدنس در ام القوین اشاره کرد.

 

بهترین هتل های امارات ، زیما سفر

هزینه های تور امارات

هزینه های تور امارات بسته به اینکه شما کدام شهرها را برای بازدید انتخاب می کنید، چه فصلی به این کشور سفر می کنید و می خواهید تا چه اندازه اقامت تان در آن لوکس باشد و در چه هتل هایی اقامت کنید، تغییر می کند. ضمنا قیمت ارز نیز بر روی هزینه های تور امارات تاثیر می گذارد و با همه این حرف ها، بهتر است که شما برای اطلاع از ارزان ترین قیمت تور امارات با ما تماس بگیرید تا قیمت به روز شده را به شما بگوییم. گفتنی است که شما نفری باید بین 500 تا 600 درهم به صورت روزانه همراه خودتان در امارات داشته باشید تا از پس هزینه های تفریح در امارات بربیایید. البته نکته دیگر اینکه اگر اهل خرید هستید، باید یک بودجه را هم به عنوان هزینه خرید در امارات در نظر داشته باشید. چراکه این مراکز خرید به قدری جذاب هستند که مطمئنا شما هم نمی توانید با دیدن آن ها از خرید صرف نظر کنید.

بیمه مسافرتی در تور امارات

نکته دیگر اینکه شما با رزرو تور لحظه آخری امارات یا هر تور دیگری می توانید از خدمات بیمه مسافرتی نیز بهره مند شوید. بدین معنی که اگر در این کشور مجبور شدید که هزینه هایی مثل هزینه خدمات درمانی را پرداخت کنید، می توانید بعد از بازگشت به ایران پول خودتان را از بیمه پس بگیرید. با داشتن بیمه مسافرتی هزینه ها برایتان قابل کنترل تر می شود و اگر مشکلی برایتان در تور امارات پیش بیاید، حداقل از بابت هزینه خیالتان راحت خواهد بود.

 

بیمه مسافرتی در تور امارات ، زیما سفر

 

سوالات متداول تور امارات

آیا برای سفر به امارات ویزا لازم است؟

بله شما برای سفر به امارات باید یک ویزا امارات متحده عربی اخذ کنید و برای گرفتن آن نیاز به یک پاسپورت معتبر دارید که باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد.

اختلاف ساعت امارات و ایران چقدر است؟

ایران و امارات با یکدیگر نیم ساعت اختلاف ساعت دارند. یعنی ساعت ایران دقیقا 30 دقیقه جلوتر از ساعت امارات است.

واحد پول امارات چیست؟

واحد پول امارات درهم است و شما باید برای استفاده از مراکز تفریحی امارات و همین طور خرید در مراکز خرید این کشور از این واحد پولی استفاده کنید.

با خودمان به امارات دلار ببریم یا درهم؟

اگر به دنبال سفر ارزان به امارات هستید، این را به خاطر داشته باشید که یکی از راه های کاهش هزینه های این سفر این است که برای تبدیل ارز هوشمندانه عمل کنید! در واقع معمولا اگر شما از ایران دلار به امارات ببرید و آنجا دلار را به درهم تبدیل کنید، این معامله برایتان خیلی مقرون به صرفه تر از این می شود که در ایران مستقیما ریال را به درهم تبدیل کنید.

فاصله شهرهای امارات را چگونه طی کنیم ؟

شما می توانید هم از راه زمینی و هم از راه هوایی سفرهای بین شهری را در امارات انجام دهید. مثلا می توانید از پروازهای داخلی  و همین طور اتوبوس ها و یا تاکسی ها بهره ببرید.

بهترین زمان سفر به امارات چه زمانی است؟

نیمه دوم فصل پاییز و همین طور فصل زمستان و صد البته اوایل فروردین که هنوز هوا خیلی گرم نشده، به عنوان بهترین زمان سفر به امارات شناخته می شود.

ارزان ترین زمان سفر به امارات چه زمانی است؟

فصل گرمای سال یعنی فصل تابستان ارزان ترین زمان سفر به امارات است. در کل از وقتی که هوای امارات گرم می شود، قیمت تور تابستانی امارات نیز کم و کمتر می شود و شما می توانید در فصل گرما با کمترین بودجه به این کشور دیدنی سفر کنید.

فصل حراجی امارات چه زمانی است؟

اجناس مراکز خرید شهرهای مختلف امارات در بازه های زمانی مختلف تخفیف می خورند. اما این را یادتان باشد که جذاب ترین حراج امارات در شهر دبی برگزار می شود. این حراج که با نام فستیوال خرید دبی شناخته می شود، معمولا از اواسط دی شروع می شود. در ضمن یک فستیوال خرید نیز در ابوظبی برگزار می شود که معمولا تاریخ آن در یک بازه زمانی از اواخر اسفند تا اواخر فروردین تعیین می شود.

قیمت تاکسی برای سفر از دبی تا ابوظبی چقدر است؟

شما برای اینکه بتوانید فاصله دبی تا ابوظبی را با تاکسی طی کنید، باید بین 230 تا 280 درهم به عنوان کرایه تاکسی به راننده پرداخت کنید. در این صورت می توانید مسیر بین این دو شهر در امارات را ظرف مدت 1 ساعت و 15 دقیقه طی کنید.

قیمت غذا در امارات چقدر است؟

اگر یک غذای متوسط در یک رستوران متوسط در امارات میل کنید، احتمالا قیمت غذای شما حدود 60 درهم تمام می شود. این یعنی شما باید حدود 150 درهم را به عنوان هزینه خورد و خوراک یک روزتان در نظر بگیرید. البته مشخص است که اگر به رستوران های لوکس امارات بروید، این هزینه برایتان بیشتر می شود.

آیا می توان در امارات سیم کارت تهیه کرد؟

بله شما می توانید در امارات برای داشتن دسترسی به اینترنت یک سیم کارت تهیه کنید. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید، این است که دو اپراتور اصلی برای ارائه سیم کارت در امارات وجود دارند که یکی از آن ها اتصالات و دیگری دو موبایل نام دارد. این دو از نظر خدمات خیلی با هم متفاوت نیستند و فرقی ندارد که کدامشان را تهیه کنید.

هزینه وسایل حمل و نقل عمومی در امارات چقدر است؟

شما برای تردد در شهرهای امارات می توانید از وسایلی مثل تاکسی، اتوبوس و حتی مترو بهره ببرید. کرایه تاکسی در امارات معمولا بر اساس کیلومتر مسیر سنجیده می شود. یعنی کرایه اولیه تاکسی 12 درهم لحاظ می شود و بعد به ازای هر کیلومتر حدود 2 درهم بر روی مبلغ کرایه محاسبه می شود. البته اگر این هزینه برایتان زیاد است، این گزینه را هم پیش رو دارید که از اتوبوس و مترو بهره ببرید که قیمت کرایه شان به نسبت خیلی کمتر است. در واقع شما با خرید یک بلیط وسایل حمل و نقل عمومی امارت می توانید از مترو و یا اتوبوس استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه کارت یک روزه مترو 14 درهم است.

نظرات کاربران