۰۲۱۷۴۶۳۴
تور مالدیو

تور مالدیو

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

تور مالدیو

شاید به فکر کمتر کسی رسد که بعد از روزهای پر هیاهوی زندگی، تعطیلات خود را در یک جزیره کوچک و آرام بگذراند. جزیره مالدیو دقیقا همان جایی است که میشود برای مدتی خود را فارغ از همه چیز در آرامش احساس کنید.

مالدیو را میتوان تکه ای جدا شده از بهداشت دانست که در نواحی جنوبی هند و میانه اقیانوس هند جا خوش کرده است. منطقه ای خوش آب و هوا که به آرزوی هر گردشگری برای گشت و گذار تبدیل شده؛ آرزویی دست یافتنی که میتواند با کمک تور مالدیو محقق شود.

با وجود اینکه در حال حاضر مناطق شناخته شده و مطرحی در سر تاسر دنیا، مقصد گردشگران بسیاری واقع شده؛ با این حال جزیره کوچک و دور افتاده مالدیو نیز در این لیست قرار میگیرد.

با سفر به مالدیو، به هر کجا که چشم می دوزید خود را غرق در زیبایی سواحل مرجانی این جزیره میبینید. سپری کردن سفر در زیر نور آفتاب و تماشای غروب زیبای خورشید در کنار آرامش محضی که با خود به همراه دارد، بی اغراق لذتی فراتر از گذراندن اوقات به دیگر نقاط جهان را برای هر مسافری بوجود می آورد.

لذا با انتخاب یک تور مالدیو، بدور از دغدغه های روزمره زندگی، در اولین فرصت خود را برای سفر به این مکان رویایی و دیدنی آماده کنید. جزیره مالدیو با دعوت از گردشگران به اقامت در محیطی آرام و دلپذیر، خاطره ساز سفری به یادماندنی میشود.

تور مالدیو ، زیما سفر

تور مالدیو را بشناسید؟

برای گردشگرانی که تمایل دارند بجای گشت و گذار در مکان های بزرگ و دیدنی دنیا، ایام سفر خود را فقط به استراحت در مکانی دنج و آرام بگذرانند، قطعا یکی از هزار جزایر گردشگری در دنیا میتواند انتخابی ایده آل برای این قبیل افراد باشد. علی الخصوص جزیره مالدیو که همراه با تفریحات گردشگری آبی و ساحلی، اقامتگاه هایی در دل دریا و... آرامش بخش ایامی خوش در سفر شما میشود. با گشودن نقشه جهان، این جزیره را در حوالی هند و اقیانوس هند بیابید و کوله بار خود را برای تجربه ای بس شگفت انگیز در مالدیو ببندید.

پیشنهاد همیشگی ما برای اولین تجربه مسافرتی به هر شهر و یا کشوری برای تفریح و خوشگذرانی، انتخاب تورهای مسافرتی میباشد. با انتخاب تور مالدیو، با برنامه ریزی هایی که توسط تورلیدرها صورت میگیرد، با خیال راحت و بدون سردرگمی هایی که در مسافرت شخصی گریبان گیر شما میشود، فرصت لذت از تمامی زیبایی های این جزیره را بدست خواهید آورد.

از بین مجموعه جزایر مالدیو که خود تشکیل شده از جزیره های کوچک و بزرگ در کنار هم میباشند، تنها 88 مورد از جزیره های این منطقه توانسته اند به مکانی برای تفریح و گشت و گذار تبدیل شوند. به همین دلیل تنها راه دسترسی به این جزیره، چه از طریق سفر شخصی و چه از طریق تور مالدیو، با پروازهای هوایی تهران – ماله (پایتخت مالدیو) بصورت غیر مستقیم صورت میگیرد.

اکثر سفرهای تهران به مالدیو با خطوط هوایی لوکسی همچون هواپیمایی قطر از دوحه، هواپیمایی امارات از دبی، هواپیمایی سنگاپور از سنگاپور و ایر سریلانکا از کولومبو، امکان پذیر میشود. با این حال در برخی از ایام سال و تعطیلات ممکن است تور مالدیو توسط برخی از خطوط هوایی داخلی همانند ماهان و... بصورت پروازهای چارتری صورت پذیرد.

با پرواز از طریق هر کدام از ایرلاین های نامبرده شده، مسافران و گردشگران تور مالدیو، در نهایت در فرودگاه بین المللی بنام ولانا یا ابراهیم نصیر، واقع شده در جزیره Hulhule توقف و فرود می نمایند. این فرودگاه که بعنوان فرودگاه بین المللی مالدیو شناخته میشود، با قرارگیری در مرکز این جزیره، امکان دسترسی به دیگر نقاط و جزایر دیگر این منطقه را با ترانسفرهای مسافرتی فراهم می نماید.

تور مالدیو را بشناسید ، زیما سفر

جاذبه های گردشگری مالدیو

گرچه سفر به همه نقاط جهان میتواند از نگاه گردشگران زیبا و خاص به نظر رسد، اما وجود تفریحات و جاذبه های گردشگری در هر منطقه است که باعث تمایز شهر و کشورها از یکدیگر میشود. چیزی که وجود آن در جزیره مالدیو هم این جزیره را به منطقه ای خارق العاده و زیبا مبدل ساخته.

از آنجایی که مالدیو جزیره ای سر در آورده از دل اقیانوس هند می باشد، از هر طرف به سواحل مرجانی و دریای آبی رنگ زلالی ختم میشود. مکانی که میتواند برای آفتاب گرفتن، تماشای بیکران اقیانوس، گشت و گذار آبی بر روی مرداب هایی پر از ماهی و... آرامشی وصف ناپذیر را برای گردشگران به ارمغان آورد.

اینها تنها بخشی از لذت هایی است که میتوانید در سفر به مالدیو تجربه کنید.

  • تفریحات آبی

قطعا در 1190 جزیره های مالدیو، امکانات تفریحی بسیاری نهفته است که برخی از آن ها بدلیل مورد پسند واقع شدن توسط گردشگران، از شهرت جهانی هم برخوردار میباشند؛ بویژه تفریحات آبی که در این جزایر وجود دارد.

مگر میشود اهل غواصی باشید و شنا در زیر اقیانوس مرجانی و تماشای کشتی غرق شده ویکتوری این منطقه را از دست بدهید.

 ضمنا اگر از آن دسته گردشگران علاقه مند به موج سواری هستید، سفر به مالدیو در ماه های مارس تا اکتبر، میتواند بهترین فرصت باشد.

خانه وال مالدیو هم یکی از پرطرفدارترین تفریحاتی است که اغلب توسط گردشگران با استقبال بسیاری رو به رو میشود؛ زیر دریایی عجیبی که شما را به سیر و سفر به زیر دریا میبرد.

  • تفریحات ساحلی

درست است که اکثر گردشگران برای استفاده از موج سواری و دیگر جاذبه های آبی عزم سفر به این جزیره را می کنند؛ ولی این جزیره پر است از جاذبه ها و تفریحات ساحلی که نظیرش را در کمتر جزیره دیگری میتوانید بیابید.

علاوه بر سواحل تفریحی با مناظر فوق العاده زیبا جزایر مافوشی، جزیره وادهو-مالدیو، ساحل مصنوعی واقع شده در شهر مالدیو و... موزه ملی مالدیو، کاخ مولی آگه و مسجد جامع ماله هم توانسته اند سبب جذب گردشگران بسیاری شوند.

جاذبه های گردشگری مالدیو ، زیما سفر

مراکز خرید مالدیو

گرچه گردشگران بسیاری تنها برای خوشگذرانی و تفریح در مکانی دنج، جزیره مالدیو را انتخاب میکنند؛ با این حال این دلیل نمیشود که در این منطقه، مراکز خرید و فروشگاهی وجود نداشته باشد. بخصوص برای افرادی که تصمیم دارند برای دوستان و آشنایان خود در سفر به مالدیو، سوغاتی و یادبودی تهیه کنند.

تنوع در مراکز خرید در مالدیو بقدری است که هر مسافری را برای خرید لوازم مورد نیاز راضی میکند. با مراجعه به بازار محلی ماله، بازار Island Bazaar، بازارچه Majeedhee Magu، فروشگاه Le Cute، فروشگاه Centro Mall، بوتیک Nala و... همراه با خرید مایحتاج سفر خود، سوغاتی های جذاب مالدیو همانند لباس های محلی این منطقه، زیورآلات دست ساز از صدف، مگنت های آهنربایی با طرح های ماهی، صدف دریایی و... مطمئن باشید دست خالی از این جزیره به شهر و کشور خود باز نخواهید گشت.

مراکز خرید مالدیو ، زیما سفر

اقامت در مالدیو

از بین جزایر بسیار مالدیو، در آن دسته از جزیره هایی که در طول سال شاهد رفت و آمد گردشگران بسیاری بوده، هتل های لوکس و اقامتگاه های ساحلی زیبایی برای اقامت توریستان ساخته شده اند.

با وجود هتل های لوکسی که در مرکز جزایر، پذیرای مسافران می باشند، نظیر هتل 4 ستاره جین در ماله و هتل 5 ستاره سنتارا راس فوشی، گردشگران تور مالدیو معمولا جذب اقامتگاه های ساحلی میشوند. اقامتگاه هایی که با قرارگیری در سواحل مرجانی جزیره آری، جزیره ماله شمالی و یا کلبه های چوبی بر روی آب، ضمن ایجاد مکانی برای استراحت، مناظر جذاب و بینظیری را پیش روی مسافران قرار میدهد.

بدلیل تقاضای بالای گردشگران از این اقامتگاه ها، معمولا هزینه بالاتری را برای مسافران به همراه خواهند داشت. اگر تمایل شما به اقامت در مکان های ارزان قیمت تر میباشد، میتوانید از هاستل ها و مهمانسراهای بسیاری که در سطح شهر پراکنده شده اند و یا حتی اقامتگاه های بوم گردی که توسط ساکنان محلی این جزیره ساخته شده اند، مراجعه نمایید.

اقامت در مالدیو ، زیما سفر

بهترین رستوران های مالدیو

با سفر به مالدیو نیاز نیست نگران پیدا کردن و انتخاب رستوران باشید. به هر کجا قدم بگذارید، خواهید توانست رستوران ها و کافه هایی را متناسب با ذائقه غذایی خود بیابید؛ مراکزی که میتوانید در آنها انواع غذاها و نوشیدنی های محلی این جزیره را امتحان کنید. غذاهای بومی و محلی که معمولا بصورت برنج محلی با گوشت و سبزیجات سرو میشوند و به مذاق اکثر گردشگران خوش می آید.

در این جزیره، علاوه بر ارائه خدماتی از سوی کافه رستوران های ساحلی همانند کافه Shell Beans، رستوران MURAKA، رستوران های واقع شده در زیر آب هم، تجربه ای عجیب و در عین حال متفاوتی را از خوردن غذا در اعماق دل اقیانوس برای شما بوجود می آورد.

رستوران های ایتا، رستوران SEA، رستوران زیر دریایی 5.8، رستوران Subsix و... از بهترین و معروفترین رستوران های زیر آبی در مالدیو شناخته میشوند.

بهترین رستوران های مالدیو ، زیما سفر

هزینه سفر به مالدیو

سفر با تور مالدیو در کنار هزینه های بلیط های رفت و برگشت و محل اقامت، شامل هزینه های خورد و خوراک و هزینه های حمل و نقل داخل شهری نیز میشود.

همه این هزینه ها بسته به نوع تور مسافرتی انتخابی، یا توسط آژانس های مسافرتی از افراد کسر میشود و یا اینکه هر شخصی در طول سفر باید بپردازد.

میزان برآیند هزینه تور مالدیو متناسب با موقعیت مسافرتی، رستوران های انتخابی، حمل و نقل بین شهری (تاکسی، دوچرخه، موتورسیکلت و یا در مواقعی قایق و هواپیماهای دریایی) و... قیمت های متفاوتی را به مسافران و گردشگران ارائه میدهد.

هزینه سفر به مالدیو ، زیما سفر

خرید تور مالدیو

سفر به مالدیو از جمله سفرهای خارجی محسوب میشود که ممکن است برای گردشگران ایرانی با توجه به قیمت های ارز و... کمی هزینه بر باشد. ولی انتخاب تور مالدیو از طریق پروازهای داخلی چارتری و یا تور های لحظه آخری، میتوانند هزینه سفر را به صرفه کنند. همچنین سفر در فصل هایی که متقاضیان کمتری خواهان سفر به این جزیره هستند و یا اقامت گزیدن در تفرجگاه هایی ارزان قیمت تر و...کمک شایانی به کاهش هزینه های سفر میکند.

آژانس های مسافرتی همواره همه تلاش خود را میکنند تا با بهترین انتخاب ها، تور مالدیو با قیمت های مناسبتری را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند.

خرید تور مالدیو ، زیما سفر  

سوالات متداول تور مالدیو

نحوه حمل و نقل در مالدیو چگونه صورت می گیرد؟

حمل و نقل های بین شهری در مالدیو از طریق تاکسی، موتور سیکلت و دوچرخه میسر می شود. اما حمل و نقل های بین جزایر مالدیو، نیازمند استفاده از تاکسی هوایی (هواپیماهای دریایی)، قایق های محلی و یا خصوصی هستند.

چه زمانی به مالدیو سفر کنیم؟

موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن مالدیو به خط استوا، باعث شده این جزیره در تمامی فصول سال، آب و هوایی معتدل داشته باشد. با این وجود، ماه دسامبر تا آوریل (آذر الی اردیبهشت ماه) می تواند بهترین موقعیت برای سفر باشد.

با چه پروازهایی سفر به مالدیو امکان پذیر می شود؟

برای رفتن به مالدیو از ایران، هیچ پرواز مستقیمی وجود ندارد. برای سفر با تور مالدیو، میتوان از خطوط هوایی قطر، امارات، سنگاپور و... استفاده کرد.

مناسب ترین ارز برای سفر به مالدیو چیست؟

روپیه، واحد پول رایج در مالدیو می باشد که بهتر است برای راحتی در طول سفر، مقداری از بودجه مالی خود را به واحد پولی روپیه چنج کنید. 

در سفر به مالدیو، برای چنج پول به کجا مراجعه کنیم؟

اگر پیش از سفر، موفق به تبدیل پول خود به روپیه نشده اید، به محض ورود به فرودگاه مالدیو میتوانید در طبقه دوم این فرودگاه، پول خود را به واحد پول رایج در مالدیو چنج کنید.

سفر با تور مالدیو چه خدماتی را به گردشگران ارائه می دهد؟

استفاده از تور مالدیو، خدماتی همچون رزرو بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و یک راهنمای انگلیسی زبان را به تمامی گردشگران ارائه میدهد.

برای سفر با تور، مدت اقامت در مالدیو چقدر برآیند شده است؟

عموما سفرهایی که با تور مالدیو برگزار میشود، یا به مدت 6 روز و 5 شب، و یا در 7 روز و 6 شب، امکان اقامت را به مسافران می دهد.

آیا برای سفر به مالدیو نیاز به ویزا داریم؟

خوشبختانه سفر توریستی نیازی به سپری کردن پروسه های طولانی مدت برای اخذ ویزا ندارد. شما تنها با داشتن پاسپورتی با حداقل اعتبار 7 ماهه و دریافت ویزای مالدیو فرودگاهی، قادر به سفر به این جزیره خواهید بود.

مدارک لازم برای اخذ ویزای مالدیو شامل چه مواردی می شود؟ 

برای دریافت ویزای مالدیو نیاز به مدارک خاصی نیست. تنها به همراه داشتن یک قطعه عکس پاسپورتی، پاسپورت با اعتبار 7 ماهه، مبلغ 50 دلار در ازای هر روز اقامت و تاییدیه رزرو قطعی هتل کافی است.

ترانسفر تور مالدیو از چه طریقی صورت می گیرد؟

پس از اینکه هواپیما در فرودگاه ماله، پایتخت مالدیو، بر روی زمین نشست، ترانسفر مسافران با توجه به مکان اقامتی آنها از دو طریق زمینی (قایق) و یا هوایی (هواپیمای دریایی) صورت خواهد گرفت.

نظرات کاربران