۰۲۱۷۴۶۳۴
تور آنتالیا

تور آنتالیا

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

تور آنتالیا

 

چرا تا صحبت از یک سفر ساحلی جذاب و به یادماندنی می شود، مسافران اول از همه یاد سفر به آنتالیا می افتند؟ دلیل این همه محبوبیت در بین مسافران و مخصوصا توریست های ایرانی چیست؟ اولین دلیل این مساله شاید این باشد که آنتالیا نسبت به دیگر شهرهای ترکیه لوکس تر است یا شاید برای سفر به آنتالیا نیاز به اخذ ویزا نداریم. همین مساله باعث شده که ما ایرانی ها راحت تر به آنتالیا رفت و آمد کنیم و به راحتی و با یک هزینه مقرون به صرفه یک سفر ساحلی بی نظیر با تور آنتالیا را تجربه کنیم. این شهر جذابیتش را مدیون سواحل زیبا و طبیعت سرسبزی ست که دارد! البته این روزها هتل های آنتالیا و امکانات تفریحی آنتالیا هم مزید بر علت شده اند که آنتالیا به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه مطرح شود. این شهر که حدود 2.5 میلیون نفر جمعیت دارد سالانه بیش از 14 میلیون توریست را به خودش جذب می کند. همان طور که می دانید این روزها شهربازی های آنتالیا ، پارک های آبی آنتالیا ، سواحل آنتالیا و اماکن تفریحی آنتالیا بسیار معروف شده اند. اما این بدین معنی نیست که سفر به آنتالیا فقط محدود به تفریح در اماکن تفریحی آنتالیا و یا استراحت و تفریح در سواحل می شود. در واقع آنتالیا اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری دیگری هم دارد که بازدید از آن ها برای مسافران تور آنتالیا خالی از لطف نیست. البته این هم یک حقیقت غیر قابل انکار است که به قدری هتل‌های آنتالیا جذابیت دارند که معمولا خیلی از مسافران ماندن در هتل‌ها را به بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا ترجیح می‌دهند و همه روزهای اقامت‌شان را به استفاده از امکانات تفریحی هتل مثل پارک های آبی و ... اختصاص می دهند.

 

درباره تور آنتالیا ، زیما سفر

دیدنی‌های آنتالیا

 

آنتالیا هم اماکن تفریحی بسیار مدرن ، شگفت انگیزی و به روزی دارد و هم اماکن تاریخی بی‌نظیری را در خود جای داده است. بیشتر مکان های تاریخی آنتالیا در یک منطقه قدیمی و تاریخی به نام کاله ایچی که با نام شهر قدیمی آنتالیا نیز شناخته شده، قرار گرفته اند. البته یک سری از اماکن دیدنی نیز در دیگر مناطق آنتالیا قرار دارند که از سرشناس ترین مکان های دیدنی می‌توان به دروازه هادریان، مسجد ییولی مناره آنتالیا، برج هیدیرلیک آنتالیا و برج ساعت آنتالیا اشاره کرد. بندر قدیمی آنتالیا نیز یکی شناخته شده ترین جاذبه‌های گردشگری آنتالیاست که بازدید از آن به مسافران توصیه می شود. موزه باستان شناسی آنتالیا، موزه اسباب بازی آنتالیا، موزه آتاتورک آنتالیا و موزه آنتالیا از دیدنی ترین موزه‌های آنتالیا هستند و معمولا کسانی که اهل موزه‌گردی و تاریخ و فرهنگ هستند، از بازدید از آن ها در تور ارزان آنتالیا استقبال می کنند. آبشار دودن آنتالیا، دهکده چیرالی آنتالیا و آبشار کورسونلو نیز یک سری دیگر از جاذبه های توریستی مشهور آنتالیا هستند. شهر باستانی آسپندوس، شهر باستانی فاسلیس آنتالیا و شهر باستانی میرا آنتالیا نیز جزء دیدنی های آنتالیا محسوب می شوند. البته این شهرهای باستانی در اطراف شهر قرار گرفته اند، اما با این حال بعضی از توریستان از آن ها در تور آنتالیا بازدید می کنند. از این اماکن تاریخی و جاذبه های تفریحی آنتالیا که بگذریم، می‌بینیم که در آنتالیا پارک ها و اماکن تفریحی مختلفی وجود دارند که یکی از جالب ترین هایشان آکواریوم و دیگری باغ وحش آنتالیا است. البته از این دو مورد هم بگذریم، اماکن تفریحی جالب تری هم وجود دارد که از جمله آن ها می‌توان به پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا ، پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا، پارک آبی آکوالند آنتالیا و پارک آبی ددمان آنتالیا اشاره کرد. یک شهربازی به نام اکتور پارک نیز در آنتالیا وجود دارد که این روزها محبوبیت زیادی بین مسافران پیدا کرده است. علاوه بر آن، یک شهربازی دیگر به نام پارک ژوراسیک آنتالیا و یک شهربازی دیگر به نام شهربازی تکنو آنتالیا نیز وجود دارد که برای تفریح همه اعضای خانواده و علی الخصوص کوچکترها مناسب هستند. اما از همه این‌ها محبوب تر،  سواحل آنتالیا هستند. محال است که کسی به این شهر سفر کند و بخش مهمی از تعطیلاتش را به تفریح در سواحل اختصاص ندهد. از بهترین و محبوب ترین سواحل می‌توان به ساحل چیرالی آنتالیا، ساحل بلک آنتالیا، ساحل کمر آنتالیا، ساحل لارا آنتالیا و ساحل کنیالتی آنتالیا اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این سواحل امکانات تفریحی گسترده ای وجود دارد و معمولا توریستان در تور آنتالیا اشتیاق زیادی به تجربه تفریحات آبی در سواحل آنتالیا نشان می دهند. رستوران های آنتالیا نیز برای خوردن یک غذای اصیل ترکی گزینه خوبی است توصیه می کنیم حتما جزو برنامه های سفرتان قرار دهید.

 

دیدنی های آنتالیا ، زیما سفر

 

مراکز خرید در آنتالیا

 

آنتالیا به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه، مثل هر شهر دیگری در ترکیه پر از مراکز خرید لوکس و بازارهای سنتی است و شرایط بسیار خوبی برای خرید لباس دارد. پس اگر به خرید علاقه دارید، بهتر است که خیالتان از این بابت راحت باشد که در آنتالیا نیز می توانید خرید مورد نظر خودتان را انجام دهید. کافی است که از مراکز خرید معروف و بنام آنتالیا مثل مرکز خرید تراسیتی آنتالیا، مرکز خرید میگروس آنتالیا، مرکز خرید مال آف آنتالیا ومرکز خرید مارک آنتالیا دیدن کنید. اگر هم دیدید که باز هم وقت برای خرید داشتید، بهتر است که به بازارهای سنتی آنتالیا مثل بازار قدیمی آنتالیا و بازار کاله ایچی آنتالیا سر بزنید و کمی هم از این بازارهای محلی خرید کنید. تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که یک مرکز خرید ارزان در آنتالیا وجود دارد که به آن مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا می گویند. به شما توصیه می کنیم که اگر بودجه کمی برای خرید دارید، از بازدید از مراکز خرید لوکس آنتالیا خودداری کنید و مستقیما به مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا بروید.

 

مراکز خرید در آنتالیا ، زیما سفر

 

بهترین هتل‌های آنتالیا برای مجردها و خانواده‌ها

 

مسلما شما هم دوست دارید که در تور انتالیا در یک هتل رو به دریا اقامت کنید و یا هتلی داشته باشید که امکانات تفریحی خوبی داشته باشد، پارک آبی داشته باشد و یک مجموعه تفریحی اقامتی تمام عیار باشد. توصیه ما به شما این است که در قدم اول به دسته بندی هتل های آنتالیا برای مجردها و هتل‌های خانوداگی آنتالیا توجه کنید. در صورت امکان در یکی از هتل های لوکس آنتالیا مثل هتل سو آکوالند آنتالیا، هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا، هتل لند آو لجندز آنتالیا و یا هتل آسکا لارا آنتالیا اقامت کنید تا به مقصود خود برسید. البته این را هم بگوییم که در آنتالیا هتل های ارزان متعددی هم وجود دارد و کاملا دست شما برای رزرو هتل در آنتالیا باز است. 

 

بهترین هتل های آنتالیا ، زیما سفر

 

 

بیمه مسافرتی در تور آنتالیا

 

نیازی به نگرانی درباره بیمه مسافرتی ندارید چرا که در خدمات تور آنتالیا، بیمه مسافرتی نیز لحاظ شده است. یادتان باشد که داشتن یک بیمه مسافرتی در حین مسیر می تواند آرامش شما را در طول سفر دوچندان کند. چراکه با داشتن بیمه دیگر نیازی نیست که نگران هزینه های غیر مترقبه باشید! مثلا اگر خدای نکرده در طول سفر به آنتالیا بیمار شدید و یا خدای نکرده هر اتفاقی برایتان افتاد، می توانید خیلی راحت از بیمه مسافرتی استفاده کنید و حداقل از نظر هزینه ای به مشکل نخورید. سایت دولتی آنتالیا که برای مواقع ضروری نیازتان میشود به آدرس www.antalya.gov.tr این است.

 

بیمه مسافرتی در تور آنتالیا

چگونه هزینه هایتان را در تور آنتالیا کاهش دهید

 

آیا شما هم دلتان می‌خواهد که یک سفر ارزان به آنتالیا داشته باشید؟ در این صورت باید بدانید که شما با پیدا کردن یک هتل ارزان در آنتالیا و انتخاب ارزان‌ترین زمان سفر به آنتالیا و همین طور رزرو بلیط ارزان هواپیما آنتالیا می‌توانید هزینه سفر به آنتالیا را برای خودتان به نسبت خیلی زیادی کاهش دهید. در حقیقت تور آنتالیا با قیمت های بسیار متنوعی برگزار می‌شود و قیمت آن‌ها با توجه به زمان سفر، ستاره هتل و همین طور پرواز با ایرلاین ایرانی یا ترک تغییر پیدا می‌کند. این بدین معنی است که هم امکان سفر به آنتالیا با یک تور لوکس وجود دارد و هم با یک تور ارزان، این شما هستید که با توجه به بودجه‌ای که اختصاص داده‌اید برای سفر تصمیم می‌گیرید. 

 

هزینه های تور آنتالیا ، زیما سفر

سوالات متداول تور آنتالیا

آیا برای سفر به آنتالیا ویزا لازم است؟ 

یکی از مزیت های آنتالیا این است که شما برای سفر به آن به اخذ ویزا نیاز ندارید. کافی است که یک تور آنتالیا برای خودتان رزرو کنید و به همراه پاسپورتتان راهی آنتالیا شوید.

اختلاف ساعت آنتالیا و تهران چقدر است؟

اختلاف ساعت آنتالیا در ترکیه با تهران در ایران 1 ساعت و 30 دقیقه است. البته این اختلاف ساعت در فصل پاییز و زمستان که ساعت ایران یک ساعت جا به جا می شود، کمتر می شود.

واحد پول آنتالیا چیست؟

واحد پول آنتالیا لیره است. اما یک سری از توریستان با خودشان به آنتالیا دلار می برند و آنجا دلارشان را به لیره چنج می کنند.

با خودمان به آنتالیا دلار ببریم یا لیره؟ 

این سوال تقریبا برای همه توریستان قبل از سفر به آنتالیا پیش می آید. توصیه ما به شما این است که برای سفر به آنتالیا با خودتان دلار ببرید اما اگر فکر میکنید با لیر راحت تر میتوانید در   مراکز خرید آنتالیا   خرید کنید با خودتان لیر ببرید.

ارزان ترین مراکز خرید آنتالیا کدام ها هستند؟

اگر به دنبال خرید ارزان در آنتالیا هستید، بهتر است که از مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا خرید کنید و یا برای خرید به بازارهای سنتی آنتالیا بروید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا چه زمانی است؟

اگر شما هم به خاطر سواحل آنتالیا و   پارک های آبی آنتالیا   می خواهید به آنتالیا سفر کنید، بهتر است که فصل تابستان را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید تا نهایت استفاده را از سفر ساحلی به آنتالیا ببرید. البته خوب است این را هم بدانید که آنتالیا در فصل بهار و پاییز هم آب و هوای مساعدی دارد و از آنجایی که در این دو فصل از سال به نسبت تابستان خلوت تر است، می توان گفت که این دو فصل هم از جهاتی برای سفر به آنتالیا مناسب هستند.

ارزان ترین زمان سفر به آنتالیا چه زمانی است؟

اگر هزینه سفر به آنتالیا برایتان در درجه اول اهمیت قرار دارد و حاضر هستید که قید یک سری از تفریحات در آنتالیا را بزنید و به جایش به ارزان ترین شکل ممکن به آنتالیا سفر کنید، بهتر است که فصل زمستان را برای رزرو تور ارزان آنتالیا در نظر داشته باشید. البته این را هم بگوییم که شما در فصل های دیگر سال مثل فصل تابستان نیز می توانید با تماس  با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر پارس یک تور ارزان آنتالیا برای خودتان رزرو کنید.

قیمت تاکسی در آنتالیا چقدر است؟

قیمت تاکسی در آنتالیا به صورت 5.5 لیره هزینه ورودی و 4 لیره به ازای هر کیلومتر مسیر محاسبه می شود. یعنی اگر شما بخواهید یک مسیر 10 کیلومتری را با تاکسی در آنتالیا طی کنید، باید حدودا 45.5 لیره هزینه کنید.

قیمت غذا در آنتالیا چقدر است؟

شما با هزینه ای بین 10 تا 40 لیره می توانید برای خودتان یک غذا در آنتالیا تهیه کنید و این بستگی دارد که شما چه غذایی را سفارش دهید. البته لازم به ذکر است که در خیلی از هتل های آنتالیا صبحانه و ناهار و شام به صورت رایگان ALL  و UALL برای مهمانان سرو می شود. این بدین معنی است که شما با اقامت در هتل های 5 ستاره در آنتالیا دیگر نیازی به در نظر گرفتن یک بودجه مجزا برای خورد و خوراک در آنتالیا ندارید.

پرواز ایرانی برای سفر به آنتالیا بهتر است یا پرواز ترک؟

نکته ای که باید در این باره بدانید، این است که قیمت بلیط پرواز ایرانی آنتالیا از پرواز ترک آنتالیا کمتر است. اما تفاوتشان این است که پرواز ترک آنتالیا به مقصد فرودگاه آنتالیا است. اما پرواز ایرانی آنتالیا در یک فرودگاه دیگر به نام فرودگاه اسپارتا که 3 ساعت با آنتالیا فاصله دارد، به زمین می نشیند و همچنین ساعات پروازی ایرلاین های ترک مانند اطلس جت و پگاسوس خیلی بهتر از ساعات پروازی ایرلاین های ایرانی هستند.

 تفاوت هتل های آل و یو آل (All و Uall) در تور آنتالیا چیست؟

هم هتل های آل  (ALL) در آنتالیا و هم هتل های یوآل (UALL) در آنتالیا برای اقامت مناسب هستند و هر دو شرایط خوبی دارند و در هر دو آن ها غذاها و نوشیدنی های رایگان سرو می شود. تفاوت هتل های آل و یوآل در آنتالیا این است که در هتل های یوآل UALL  آنتالیا همه غذاها، دسرها و نوشیدنی ها رایگان هستند و انواع غذاها و نوشیدنی ها در آن ها در تمامی ساعات شبانه روز برای مهمانان به رایگان سرو می شود. اما در هتل های آلALL  استفاده از یک سری از نوشیدنی های خاص و یک سری از رستوران های لوکس و خاص در هتل پولی است و ضمنا محدودیت زمانی برای سرو غذای رایگان وجود دارد. در واقع شما با اقامت در هتل های آل ALL آنتالیا می توانید فقط تا ساعت 12 شب از خدمات سرو غذا و نوشیدنی رایگان استفاده کنید و بعد از آن باید جداگانه هزینه کنید. اما اگر در هتل یوآل UALL  آنتالیا اقامت داشته باشید، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز غذا و خوراکی و نوشیدنی رایگان میل کنید و از همه   رستوران های آنتالیا   بدون استثناء به رایگان استفاده کنید.

نظرات کاربران

  • حسن قهرمانی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

    پاسخ

    هزینه تور شامل بلیت هواپیما هم میشه؟

    امیرصالح سام دلیری

    ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

    پاسخ

    از آنتالیا اگر بخواهیم بریم وان بهتره یا نه بریم کوش آداسی بیشتر خوش میگذره

    موبینا موسوی

    ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

    پاسخ

    آنتالیا چه فرقی با استانبول داره ؟!

    ابراهیم حسین زاده

    ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵

    پاسخ

    سلام بفرمایین لطفا هزینه یک شب هتل uall چند درمیاد؟

    ندا محمدی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

    پاسخ

    در ماه دی میخوام به انتالیا برم میشه هزینه سفر با قیمت پایین را بگیدایا با شرایط کرونا میشه رفت؟

    • admin zima safar

      ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

      پاسخ

      سلام برای دی ماه فعلا اوکی هست و می شود سفر را انجام داد و دستور العملی برای جلوگیری از سفر به آنتالیا اعلام نشده

    شایا

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

    پاسخ

    به به آنتالیا که باز شد یعنی میتونیم بریم تور آنتالیا؟

    بهرام مطیع

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

    پاسخ

    فرق هتل یوآل با هتل معمولی چیه چرا انقدر هتل های یوآل گرون تره مگه چه امکاناتی داره ؟!

    بهنام راد

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

    پاسخ

    به مسافراتون عرض مسافرتی میدین ؟؟ !!

    بهزاد روشنی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

    پاسخ

    اگر بخوایم به صورت تقسیط هزینه های سفر رو بدیم آژانس قبول میکنه ؟؟؟